coconut brownies - negresa cu nuca de cocos

Se anunta a fi o duminica de poveste, cu soare si vreme buna, cu zambete si oameni frumosi, drept pentru care ne rasfatam si nu oricum ci cu niste negrese delicioase invaluite in aroma de nuca de cocos! Nu stiu daca v-am spus pana acum, dar ador nuca de cocos si in plus este foarte sanatoasa! Veti gasi mai jos cateva dintre proprietatile ei ;) 


Reteta pentru negrese este cea folosita la delicioasele cupcakes cu ciocolata! Gasiti aici reteta completa! 

Budinca de cocos se face foarte usor, dar e atat de buna incat va recomand sa dublati cantitatile si sa o savurati asa ;) 
Ingrediente pentru budinca de cocos: 240 ml lapte de cocos, 1 cup de zahar fin, 3 lingurite de amidon de porumb! 
Intr-o craticioara teflonata si cu fundul gros, amestecati laptele de cocos cu zaharul si aduceti la fierbere amestecand destul de des! Cand incepe sa clocoteasca, continuati sa fierbeti pentru inca 6 minute, amestecand ocazional! Intr-un bol amesteca amidonul de porumb cu 4 linguri de apa si apoi toarna-l peste amestecul de lapte de cocos, continuand fierberea, amestecand continuu de data aceasta, pentru aproximativ 3-4 minute, pana ce se ingroasa si ajunge la consistenta dorita! 
Se lasa putin la racit, amestecand din cand in cand pentru a nu forma pojghita si apoi se toarna peste negresa! Se pudreaza cu putina cacao pudra amestecata cu putina scortisoara si se taie patratele ;) 
Tips: nu lasa budinca sa se raceasca prea tare caci va fi greu sa o intinzi uniform! 


Nuca de cocos este bogata in fibre, deci este o solutie pentru cei care sufera de constipatie iar sucul de cocos este benefic pentru cei care au probleme cu rinichii sau care au probleme de diabet! De asemenea sunt studii care arata ca nuca de cocos este buna si pentru tiroida! Este recomandat consumul de cocos celor care pur si simplu adora aceasta aroma exotica, dar si celor care au probleme cu inima sau cu digestia! Nuca de cocos este bogata in magneziu, fier, calciu si antioxidanti! Aceasta contine grasimi sanatoase, de tipul celor continute  de avocado!  

Va pup cu drag si va doresc sa aveti o zi de poveste! 
Emily 

Categories: ,
Print Friendly and PDF

18 Responses so far.

  1. Ce farfurioare superbe ai! Iar prajitura arata super delicioasa. Eu imi beau cafeua acum, buna dimineata soare!

  2. Emily says:

    Gabriela, multumesc! Bem cafeaua impreuna ;)
    Te pup draga mea!

  3. Delicioasa.O duminica frumoasa!

  4. Emily says:

    Rocsy, multumesc la fel, scumpa mea!

    Diamond, te pup!

  5. Emily says:

    ;) a fost o incantyare pentru toti cei prezenti, drept dovada, s-a terminat in no time :)) Te pup scumpa mea!

  6. Haplea says:

    Nu stiu altii cum sunt, dar eu....ma uit la aceste poze si imi ploua in gura!

  7. Emily says:

    Buna Haplea! Ma bucur ca-ti place! te invit la o felie virtuala ;)
    Seara frumoasa!

  8. Gabriela says:

    E cu lapte de cocos adevarat? Unde ai gasit? Combinatia e perfecta.Trebuie sa fie foarte buna!

  9. Unknown says:

    Imi plac brownies, si nuca de cocos...iar combinate trebuie sa fie super! Ce prezentare frumoasa, imi plac farfurioarele tale la maxim! Pupici draga mea!

  10. Cristina says:

    Super idee! Trebuie salvata reteta! Pup

  11. Adina says:

    Reteta este grozava!:)
    Aspect de *****!

  12. Alex says:

    Ce poze...ce prezentare...genial !!!

  13. Cu siguranta este foarte buna.Pup!

  14. Imi plac si brownies si coconut. Combinatie castigatoare

  15. felis says:

    Wow... arata intr-un mare fel... Trebuie sa o fac si eu!!!

  16. Emily says:

    intr-adevar o combinatie delicioasa ;) Ma bucur ca va place si voua! Va pup dragii mei! Sa aveti o zi minunata!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)