carrots muffins - pentru dimineti perfecte

Muffins deliciosi, pentru dimineti perfecte, pline de energie si culoare - sau un mic dejun perfect pentru aceste zile frumoase de toamna! Va recomand cu mare drag acesti muffins cu morcovi, cramberry si putina ciocolata neagra ;)






ingrediente pentru 12 buc
280gr faina (sau 2 cups), 2 lingurite de praf de copt, 165g zahar, 1 praf de sare, 2 oua, 1 cup iaurt bio, cu cat mai putine grasimi ;) 1/2 cup ulei, 1 cup morcovi dati pe razatoare, 1/2 cup cranberry (merisor) deshidratat si cateva bobite de ciocolata neagra de cea mai buna calitate
* 1 cup = 1 cana de 240ml



Amesteca toate ingredientele uscate intr-un bol, mai putin zaharul! Separat, bate ouale spuma, impreuna cu zaharul, adauga iaurtul si uleiul amestecand usor cu lingura! Adauga treptat si morcovul, merisoarele si boabele de ciocolata, urmate de mixul de faina! Nu amesteca prea mult ca sa poti beneficia de niste muffins frumosi, pufosi si deliciosi! 
Se coc in cuptorul preincalzit, la 180 grade C pana ce trec testul cu scobitoarea, ~ 20 min! Decoreaza cu putina ciocolata sau pudreaza cu putinel zahar! 


Va pup dragii mei si va doresc o zi minunata cu un weekend pe masura! 
Love you! 

Print Friendly and PDF

9 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Ce frumusele sunt, si ce frumos luceste ciocolata pe ele...pot sa fur cateva portii? Te pup cu drag!

  2. Extrem de bune,morcovii in praji dau un gust foarte bun:) pupici

  3. O combinatie foarte gustoasa.Si sunt asa draguti.Pup!

  4. Sabrina says:

    Ce buna trebuie sa fie combinatia de morcovi si merisoare... arata superb briosele :)

  5. Haplea says:

    Eu inca nu am incercat combinatia de morcovi in prajitura, dar tu m-ai convins!Prezentare ca la carte, cum ne-ai obisnuit! Weekend placut!

  6. Arata super, sunt excelente pentru a fi servite la diferite petreceri, mersi frumos pentru reteta.

  7. Anonim says:

    Heiiiii , am tras si eu niste muffinsi , dar cu kiwi !!! :) ....insa am facut si cu morcovi acum cateva luni bune si mi-au placut tare mult !!! Zile senine iti doresc din suflet !!!

  8. Pentru maine dimineata pot sa iau una ???Arata atat de bine ca nu ma pot abtine....
    Daca intri la mine pe blog iti dau si eu un colt cald de acolo...!
    Te tzuc si iti doresc o duminica linistita asa cum o vrei tu !

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)