spread the love ♥

nu cred sa mai existe cineva care sa nu stie cat de mult iubesc eu ceaiul, cescutele, florile, mult prea delicatele cupcakes si fineturile, insa chiar si asa, profit de fiecare ocazie sa marturisesc si sa completez de fiecare data ♥ si cum altfel decat prin imagini, vorbe si  rasfaturi? Astazi va ofer din toata inima 3 mini postere pe care le puteti tipari pe format A4, sa le puneti in rame dragute, simple si vintage ... iar mai apoi sa le daruiti cu drag persoanei care va lumineaza fiecare clipa, fiecare ceas, fiecare vis 





Oh, cat de frumoasa este viata si cate lucruri minunate se intampla in jurul nostru, dar suntem (din pacate) mult prea grabiti ca sa le observam! Si cat e de usor sa fim fericiti! Si mai ales cat de usor e sa-i facem si pe altii fericiti! Oh, de-am fi cu totii putin mai atenti la detalii, la viata, la zambete, la dragoste, la caldura din sufletul celuilalt! E clar ... nu ma voi vindeca niciodata :) insa nici nu vreau sa-mi treaca! Iubesc viata, iubesc culorile, iubesc zambetele, iubesc sa iubesc, iubesc fiecare fir de iarba, fiecare petala, fiecare raza de soare 

M-am trezit dimineata imbratisata de lumina calda a  primei zile de weekend si un imens val de dragoste si caldura m-a cuprins dintr-o data ♥ m-am reindragostit, asa cum o fac de ceva timp incoace, de acelasi suflet cald, de aceiasi ochi mari si blanzi, de aceeasi inima mare, plina de caldura, de aceleasi brate care ma strang la piept in fiecare dimineata de nici mai mult nici mai putin decat 920 zile 

♥    ♥        ♥    ♥     ♥    ♥     ♥    ♥     ♥    ♥     ♥    ♥  


Nu uita ca viata e frumoasa si trebuie sa profiti de fiecare zambet si de fiecare clipa! 

Te imbratisez cu mare, mare drag 
Emily

Categories:
Print Friendly and PDF

19 Responses so far.

  1. Sabrina says:

    ♥ ♥ ♥
    right back at you!

  2. Emily says:

    ♥ multumesc scumpa mea! :*

  3. Emily says:

    ♥♥♥ multumesc frumos ♥♥♥

  4. Gabriela says:

    Foarte frumos, Emily!

  5. Emily says:

    multumesc scumpa mea! :*

  6. Timea says:

    Ce frumoase sunt Emily!

  7. Edith says:

    Sa fiti fericiti pan' la adanci batraneti! ♥

  8. Emily says:

    Multumesc Timea!

    Edith, multumesc tare mult! ♥♥♥

  9. Alexandra says:

    ce mi-a mai placut !!! ma bucur pentru tine, pentru voi ... foarte frumos spus..te pup !!!

  10. Emily says:

    multumesc Alexandra ♥

  11. Anonim says:

    Daca toti ar vedea viata asa frumos ca tine , ar fi perfect !!!! ;)
    Eu una am invatat sa ma bucur de toate lucrurile simple si de tot ce mi-a dat d-zeu langa mine , de o floare , de un mustacios simpatic :))) , de o potecuta in padure pe care o strabat plina de incredere si vointa, de o raza de soare care patrunde in casa , de stropii de ploaie si de mirosul de dupa , de tot !!!!
    Superb post !!!

  12. Emily says:

    Magda, vezi de ce suntem amandoua pe aceeasi lungime de unda? Acum imi dau seama :))
    Ar fi mult mai usor si mult mai frumos daca nu am mai fi atat de garbiti si stresati! Avem nevoie de cateva clipe pe zi ca sa ne hranim sufletul si sa ramanem aceiasi copii buni chiar daca ne-am maturizat! E pacat ca ajungem sa uitam, sa ignoram si sa ocolim viata! Te pup scumpa mea! O seara faina!

  13. Anonim says:

    Vad Emily !!! ;) Niciodata nu e prea tarziu , nu ? :)

  14. ANA says:

    Draga Emily,
    de abia azi am vazut postere- le tale, sunt minunate si pline de iubire! Multumesc ca existi si ne rasfeti cu gandurile, ideile, visele, creatiile si impartasheniile tale.


    Chiar e o zi mai "cazuta" pt mine, coplesita de vremea de afara, de incertitudinea de a deschide o mica ceainarie cu povesti si workshop- uri in Mangalia mea draga, dar in care timp de o saptamana de cautari nu am gasit sau regasit decat o casutza de poveste la care ma reintorc de aproape ani si ma rog de proprietari sa mi- o inchirieze iar ei tot amana, se ascund sub pretexte minore...cum sa fac sa ii conving??? sa accept si sa nu mai insist? tu ce crezi/simti?
    Ana

  15. Emily says:

    Ana, scumpa mea, multumesc frumos! Imi pare tare rau sa aud ca nu e totul roz, asa cum ar trebuie sa fie! Nu trebuie sa renunti la vis! Sigur gasesti ceva potrivit! :*
    Poate nu e sa fie acolo, sau poate ca altceva mai bun si mai frumos te asteapta! :*

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)