corn dog muffins - comfort food

vedeta zilei: muffin hot dog, cu porumb sau dupa denumirea lui corecta "corn dog muffin" adica o deliciosenie sarata care iti schimba dispozitia in bine orice ar fi :) 



Preparatul perfect, fie ca e vorba de micul dejun, de gustarea de weekend, rasfatul de luni :) sau de vedeta petrecerii in gradina, sau pentru pachetelul de gradi ori cel de la birou, acesti muffins sarati sunt super deliciosi! Chiar daca nu consum de fel mezeluri si alte preparate sin aceasta categorie de data aceasta am avut grija sa aleg (si asa va recomand si voua) niste crenvursti bio, din carne de curcan 79%, fara E-uri, fara aditivi alimentari, fara membrana (folie / invelis) si fara adaos de carne de porc! Aveti mare grija cu mezelurile pe care le cumparati! Cititi bine eticheta cu ingredientele! 



Hai sa revenim la minunatia aceasta de muffin! Ii ador si le pusesem gand rau de anul trecut, dar nu le-a venit randul, nu stiu cum si nici de ce, dar acum regret doar ca nu i-am facut mai devreme! I-am gustat la o taverna din Barcelona si am ramas placut impresionata! Am cercetat si am combinat / adaptat mai multe retete, iar rezultatul a fost super mega delicios! Acesti muffins sunt foarte cunoscuti in America (si nu numai) dar presimt ca vor deveni faimosi si in Romania! Sunt super deliciosi si va invit cu drag sa testati aceasta reteta! Nu veti regreta! 



Ingrediente pentru 12 buc:
115g unt topit, usor caldut (nu fierbinte), 1 lingurita de zahar, 2 oua, 240 ml iaurt bio, 1/2 lingurita praf de copt, 1 cup faina de porumb (malai), 1 cup faina de grau, 1/2 lingurita sare, 7-8 crenvursti bio cu continut ridicat de carne si fara E-uri, taiati in bucatele de ~ 2 cm
Preparare:
Se mixeaza untul cu zaharul pentru aproximativ 30 secunde, dupacare se daga ouale, unul cate unul, mixand pana la omogenizare! In amestecul de ou se adauga iaurtul si se lasa la o parte, timp in care se amesteca, intr-un bol, restul ingredientelor! Se combina cele doua mixuri si se umplu formele de muffins, unse in prealabil cu putin unt! Formele se umplu doar 2/3 ca sa lasam loc pentru crestere ;) In centrul fiecarui muffin se adauga o bucata de crenvursti (poate fi inlocuita chiar cu bacon sau o branzica mai tare) Serviti cu putin ketchup sau chiar cu sos de branza! 



Se coc in cuptorul preincalzit, la 180 grade C pentru ~20 minute sau pana ce devin aurii! 
Sunt asa de buni incat familia va striga: bisss, bisss, bisss :) asa cum au facut ai mei! :))
Va pup si va astept cu vesti dupa ce-i incercati! 
PS daca va raman, sau vreti sa-i pastrati pentru a doua zi, va recomand sa-i puneti la rece, dar cand ii scoateti sa-i incalziti putin la microunde, maxim 1 min ;) ca sa redevina moi! Mamaliga din ei se intareste ;)



Weekend minunat dragii mei! 
Love you,
Emily 

Print Friendly and PDF

26 Responses so far.

  1. Anonim says:

    Nu am cuvinte !!!! M-ai uimit cu nebuniile astea azi , iar eu nu am timp de bucatareala :(((( ( fac smotru general :(() .....dar sa stii ca am sa-i incerc si eu , arata mult prea bine si stii ca mie-mi plac saraturile , da? ;) <3<3 Superb totul , bravooo!!

  2. Emily says:

    oh, scumpa mea, sa stii ca ma gandeam la tine <3 Ma bucur tare mult ca-ti plac si ca-i vei incerca! Sigur iti vor placea ;) Spor la treaba scumpa mea! Pupici

  3. Sunt extraordinare! Numai bune de pus in pachetel la scoala!

  4. si eu am facut ceva asemanator ieri.. :D

    te pup!

  5. Emily says:

    asa este! perfecte atat pentru cei mici (mai ales daca suntem atenti la ingredientele folosite) cat si pentru noi ;) Te pup scumpa mea! Weekend placut!

  6. Emily says:

    cherry queen, ma bucur ;) Asa-i ca sunt tare buni?

  7. Ce idee delicioasa!Multumim Emily**..te pupam, un week minunat iti dorim!

  8. Emily says:

    fetelor, ma bucur ca va place! Noi mai avem doar 1 buc :))
    pupicei

  9. ce fainuce sunt! da, perfecte pentru pachetel!

  10. Edith says:

    vaaaaaaai, m-ai terminat cu muffins-urile asteaa! Sunt superbee! ♥ Pup!

  11. Emily says:

    ♥♥♥ ma bucur ca-ti plac!Au iesit exact asa cum vroiam ;)
    te puuup si multumesc ;)

  12. Craita says:

    Ce idee ingenioasa, am salvat reteta!!!

  13. Gabriela says:

    Variatiuni pe o tema data, muffins, acum si cu sare. Ce dragut arata! Sunt convinsa ca sunt si bune. De retinut reteta.

  14. Emily says:

    Craita, multumesc! Te astept cu vesti daca ii pregatesti ;) Pupicei

    Gabriela, tare buni au mai fost! Ii refacem curand ;) Te pup

  15. madicuisine says:

    Arata perfect! Nici noi nu consumam mezeluri decat foarte foarte rar, dar o sa incerc reteta ca prea imi place!

  16. Unknown says:

    Ce frumos arata, este o super idee, bravo Emily!

  17. Emily says:

    Madi, sunt si foarte gustosi! Sunt si usor de facut ;)
    Te pup si te astept cu vesti dupa ce-i incerci!

  18. Sunt superbe, perfecte!! Am sa incerc , merg de minune ca si pachetel pentru scoala!!
    Te pup scumpo!!

  19. Emily says:

    Paula, ma bucur ca-ti plac! Multumesc si te astept cu vesti daca-i incerci!

    Adela, scumpa mea, multumesc! Merg perfect ;) Te astept cu vesti dupa ce-i faci! :*

    Seara frumoasa tuturor!

  20. Unknown says:

    Nu credeam că sunt așa buni până ieri când i-am încercat. Nu au apucat să se răcească. Mulțumesc pentru rețete!

  21. Anda says:

    Toate bune si frumoase dar imi spui si mie unde gasesc "crenvursti bio cu continut ridicat de carne si fara E-uri"?
    Eu din cate stiu crenvusti sunt cei mai nocivi dintre mezeluri iar cei din comert sunt plini de chimicale.

  22. Emily says:

    Ioana, ma bucur tare mult ca i-ai incercat! Asa s-a intamplat si la noi cu prima tava :)) Te pup scumpa mea!

    Draga Anda, iti recomand sa cauti in magazinele bio sau chiar la mega image!

    Seara frumoasa!

  23. Unknown says:

    Buna,felicitari pentru minunata reteta.Am si eu o intrebare,ce inseamna cup,adica in grame cat vine?Vreau si eu sa incerc aceste minunata retat ,,,,,,,,,,,,insa m-am impotmolit la cup..............multumesc tare mult.O zi buna

  24. Emily says:

    Cornel, multumeeeesc :*

    Nadina, scumpa mea, i cup inseamna fix o cana de 240 ml
    ai aici si cateva gramaje: http://www.emilyscupcakes.ro/p/tips-trics.html
    te astept cu vesti, sa-mi spui cum ti s-au parut! Noi ii adoram ;)

  25. Alina says:

    Am mai incercat cateva retete de pe blogul tau, si nu m-au dezamagit :) o voi incerca si pe aceasta chiar maine, sper sa-mi iasa. Stii cumva, aproximativ, cam cate calorii au? Multumesc, o zi cat mai buna.

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)