raspberry meringue cupcakes

raspberry meringue cucpakes sau cupcakes cu zmeura si bezea delicioasa :) adica niste cupcakes delicate si delicioase ;) ce vin cu promisiunea unei vacante mult asteptate





Pentru baza de cupcakes gasiti aici reteta, doar sa adaugati voi cateva bucati de zmeura pentru un gust absolut divin iar pentru bezea aveti nevoie de doar 2 albusuri de ou, 1 lingurita de suc lamaie si 100gr zahar fin pe care, stiti voi ;) le bateti pana le ametiti si ele se predau :) 


Avem nevoie de putina dulceata de zmeura sau piure de zmeura proaspata si cateva bucati de zmeurica delicioasa pentru a completa imaginea si gustul! Va spun doar atat, sunt minunate, cu o aroma inconfundabila de vara cu cer senin si miros de vacanta! 


Trebuie pastrate obligatoriu la frigider si consumate in maxim 24 ore! Nu uitati ca bezeaua nu e facta la bain marie! 





Va doresc sa aveti o saptamana delicioasa si frumoasa! 


Cu drag,
Emily

Print Friendly and PDF

18 Responses so far.

  1. Cristina says:

    Un mare LIKE!!!! Nu stiam ce sa fac eu cu zmeura...

  2. alina dina says:

    Foarte faine!!

  3. Anonim says:

    Cred ca sunt extrem de parfumate !!! ;) Offff , tot zic ca fac si eu , si uite ca nu mai apuc !!! :(

  4. Unknown says:

    Emily, super cupcakes ne-ai adus! Eu inca n-am dat de zmeura pe aici, dar sigur urmeaza. Pupici

  5. Gabriela says:

    Emily, la tine totul arata de vis! Cat despre prjiturelele astea cu zmeura...ce pot sa mai zic?

  6. Superb arata si desigur... sunt un deliciu!Pup!

  7. Emily says:

    Cristina ♥
    Alina, multumesc :*
    Magda, daaaaa, au fost super delicte si parfumate ♥
    Poliana, multumesc scumpa mea! Mai e un pic si apare ;) Te pup
    Gabriela, multumesc ♥♥♥
    Rocsy, multumesc frumos!

    va pup fetelor! seara frumoasa ♥

  8. Emily says:

    Licuta, multumesc :*

  9. Edith says:

    Minunateee! Ador zmeura <3
    Eu ma cam feresc de albus crud, mereu il bat pe baie de abur. Nu ai avut probleme de la el, nu?

  10. Emily says:

    ♥♥♥ ah, nuuuuu, a fost super delicios si oricum putin ;)
    insa nu sfatuiesc pe nimeni sa le tina mai mult de 24 ore si oricum, la rece! Chiar o sa adaug in postare sa fie clar pentru toata lumea!
    Te pup scumpa mea! ♥

  11. Pai zmeura este printre preferatele mele.. Sa mai zic ca sunt super delicioase sau se intelege ?

  12. Danutza says:

    Wow, delicious!!! Yum:)

  13. Simona says:

    In fuga am venit sa fur o bunatate cu zmeura!!
    Pupici

  14. Mmmm,ce delicioase sunt aceste prajiturele!!!

  15. dia says:

    minunate prajiturele!love'em!:)

  16. Emily says:


    multumesc dragi prieteni! :*

  17. Haplea says:

    Tare bine arata!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)