rasfat dulce - cupcakes my love

E imposibil sa ma gandesc la ceva dulce fara sa-mi treaca prin gand un cupcake micut, dragut, motat si rasfatat! Ma gandeam ca ar fi bine sa revedem impreuna cateva dintre cupcake-urile mele preferate! Ce ziceti? Voua care va place mai mult? 







Categories:
Print Friendly and PDF

19 Responses so far.

  1. Anonim says:

    Chiar trebuie sa aleg??? Plsss, nooo, ca si aspect imi plac toate la nebunie, ga si gust...le-as devora pe toate!!! :))
    Pupici

  2. Edith says:

    Eu vreau green apple si moccacino. Momentan.
    Mai tarziu trec si pentru restul :)))
    Minunate toate! Pup!

  3. Cristina says:

    Sunt adorabile toate. Greu de ales. Ma opresc totusi la Red velvet. De mult mi-am propus sa fac red velvet cake sau cupcake, sau ambele variante . :) Dar si green aple e foarte dragut.

  4. Cristina says:

    TOATE!!!! imposibil de ales!

  5. speranta says:

    mamamamam.cee aici.rasfat nu gluma.o zi faina.pop

  6. Red Velvet,green apple si cherry chocolate cupckes deocamdata!!!:))
    Sunt minunateeee toate<3 pupiciii

  7. budadana says:

    pe toate si as mai vrea, sunt o pofticioasa de dulce iremediabila, ma ajuta si silueta :)

  8. Emily says:

    buuun, se apre ca avem aceleasi preferinte :) Pana acum red velvet si green apple sunt in top!

    va pup fetelor si ma bucur ca va plac si voua! <3

  9. Anonim says:

    Eu as vrea green apple fara numar !!!! Arata demential !! ;) <3<3

  10. Emily says:

    <3 ma bucur ca-ti place! E in top 5 ;)

  11. Simona says:

    Toate sunt frumoase, dar parca green apple cupcakes are ceva in plus :)

  12. Corina says:

    Arata mai mult decat genial aceste retete, insa din pacate nu sunt ceea ce unii ar rumi retete cu specific romanesc.

  13. Laura says:

    Asa da rasfat !!!
    Sunt superbe si mmm....dulciiiii !!!

  14. Gabriela says:

    Arata ca niste mici bijuterii prajiturelele tale! Eu as gusta din ultimele, daca as putea, dar cum nu pot...imi "clatesc" si eu ochii aici!

  15. Timea says:

    Sunt care mai de care mai superbe!

  16. Haplea says:

    Superbe, dar cel mai important lucru....DELICIOASE!!

  17. Gusulita says:

    greu, greu...toate sunt adorabile...dar parca mocaccino cakes ma atrag cel mai mult..n-as refuza insa...niciuna. Felicitari pentru prezentare !

  18. FLORY says:

    Chiar nu pot sa ma hotarasc :)!Arata fantastic si cu siguranta sunt delicioase!Pupici

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)