strawberry sandwich


Iubesc aroma proaspata de capsuna aromata si dulce si pe cuvant ca nu rezist tentatiei! Mirosul de capsune proaspete imi da o stare de bine, de visare si calm, asa cum rar intalnesti! Le ador, iar sandwich-urile de azi sunt mai mult decat delicioase, sunt perfecte ;) Cu frisca delicata si piure proaspat de capsune, cojile rustice de eclere delicate au devenit dulcele din poveste, dulcele la care visam de mult, dar nu stiam ;) Ne pregatim de picnic, pe plaja :) si cu siguranta vor face parte din meniu! Vi le recomand si voua cu mare, mare drag! Le veti savura intr-o clipita! Pe cuvant de cupcakecareasa :)


Ingrediente pentru ~ 12-14 sandwichuri / eclere
1/2 cup unt, 1 cup apa, 1 praf mic de sare, 1 cup faina, 4 oua
Crema: 200 ml smantana pentru frisca, zahar dupa gust, ~1 cup capsune proaspete taiate cuburi! 


Pentru eclere se fierbe apa impreuna cu sare si unt! Cand ajunge la fierbere si untul este complet omogenizat se adauga toata faina si se amesteca energic cu o lingura pana ce devine compacta! mutam aluatul in bolul mixerului si adaugam ouale, cate unul cate unul ;) mixand pana la omogenizare completa! Atentie: nu adauga al doilea ou pana ce nu a fost complet incorporat anteriorul! Se coc in cuptorul incins la 200 grade C (sau treapta 6) pana se rumenesc! Cpjile trebuie sa fie tari (de aceea li se si spune coji) nu moi, asa ca daca e nevoie le mai poti lasa la temperatura mica inca vreo 5 minute! Cand s-au racit de taie pe jumatate si se umplu cu frisca batuta impreuna cu piureul de capsune! Un desert pentru cele mai frumoase zile de primavara! Asa-i? 


Va imbratisez cu drag,
Emily

Print Friendly and PDF

20 Responses so far.

  1. Aratã bine!!!cãpsunicios tare :))

  2. M-am indragostit de sandwich-urile tale... Si sa nu uit cosuletul de sarma ! Il adorrrrr... <3<3<3 Am si eu vreo 3, dar nici unul nu-i cel din visele mele. :)) Te pup, scumpa mea.
    xoxoxo

  3. Alexandra says:

    WOW !!!! ce ai facut mai acolo ???? ce nebunie ... daca as fi gravida cred ca as fi in stare sa vin pana la tine ... Delicioase :))

  4. Emily says:

    Ramona, multumesc ;)

    Ana, scumpa mea, si mie imi place tare cosuletul, l-am cautat ca nebuna o luna intreaga :)) Pup si eu, tare tare!

    Alex, multumeeeeeesc ;) Pupicei

  5. Timea says:

    Minunate sandwichurile tale! So cosuletul e tare frumusel. Abia astept sa fac si eu ceva cu capsuni. Weekend minunat!

  6. minunate sandwichiurile tale!!!Te pup!!O duminica placuta!!!

  7. Cristina says:

    Minunate! Excelenta ideea!

  8. FLORY says:

    Superbe si delicioase!Pupici

  9. Mmm, asa sandwich as servi in fiecare zi:)Super bun!Pup!

  10. Mama cum arata......MINUNAT e putin spus!

  11. Haplea says:

    Ador capsunile!!!

  12. Antonina says:

    Ce dejun delicios! Asa-l visez cu un fresh de porto alaturi! Si musai cu capsune in cosulet.. tare fain mai e grozavia aia scumpica de sarma! Pupici

  13. Si eu ador capsunile.
    Seara frumoasa!

  14. Maria says:

    Super tare!!!!!!O idee excelenta!Pupici

  15. Minunat rezultatul asta al tau. Atit de minunat ca le fac si eu!
    O sa revin cu poze undeva in weekend :)

  16. Emily says:

    ma bucur ca-ti place :) Abia astept sa-mi spui cum ti s-a parut!
    Seara faina!

  17. O minunatie desertul tau!Pupici!

  18. Here we go.. awesome sandwich
    A fost delicios.. apreciat de tot familionul!

  19. Emily says:

    oh, ce frumos ti-au iesit! Ma bucur tare mult ca a fost si pe placul vostru! Eu ador aroma capsunicioasa ;)
    O zi minunata, plina de soare si zambet!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)