yogurt cupcakes - low calorie cupcakes

Astazi ne rasfatam, dar ne rasfatam cat mai putin calorios posibil :) Da, chiar daca e vorba de cupcakes, desi e mai greu de crezut, poate fi vorba de o gustare dulce cu putine calorii! Este foarte important sa nu facem excese, dar in acelasi timp sa nu renuntam la micile placeri, drept pentru care va prezint "Stay fit cupcakes" 


ingrediente pentru 12 cupcakes:
5 albusuri de ou, 1 praf de sare, 3-5 linguri melasa (dupa gustul fiecaruia, eu am pus doar 3), 3 linguri piure de zmeura, 1/4 cup iaurt cremos (cu continut redus de grasimi), 1/2 cup faina, 1 lingurita de praf de copt si 1 lingura unt cu continut redus de grasimi, topit si putin caldut! 
ingrediente frosting: 400g iaurt cremos, bio, cu continut redus de grasimi, (scurs de apa, intr-o sita, pentru 5 ore, la rece, amestecat cu 2-3 linguri de miere! Nu uitati sa puneti iaurtul la scurs inainte sa va apucati de cupcakes ;) 
Aveti nevoie si de cateva zmeurici pentru decorare! 

Mixati foarte bine albusurile pana e obtineti o spuma densa, batoasa si apoi adaugati praful de ssare, melasa, piureul de zmeura, iaurtul si faina amestecata cu praful de copt, amestecand usor cu o spatula! Cand mixul de mai sus este omogen adaugati si untul caldut si amestecati usor! 

Se toarna in forme si se coc in cuptorul preincalzit, la 180 grade C, pentru 15-20 minute, pana ce trec testul cu scobitoarea! Se scot din tava si se lasa la racit pana ce ajung la temepratura camerei apoi se orneaza cu mult prea deliciosul si sanatosul frosting de iaurt! O zmeurica scoasa direct din congelator ii va spori aroma si-i va da un aspect de poveste! 

Aceste cupcakes sunt pe langa un desert delicios si unul dietetic, o bucata avand doar 60 calorii! 
*sursa NBC

O saptamana minunata dragii mei! 

Va pup cu drag,
Emily

Print Friendly and PDF

8 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Super, asa cupcakes sa tot mananci!! Foarte buna ideea, mai ales ca si eu incerc sa mai reduc din calorii pe unde pot! Pupici draga mea!

  2. Cristina says:

    gand la gand, parca ar fi telepatie, doar ca eu briose... acum le reprogramez! Pup

  3. Simona says:

    Frumoase si gustoase, ca tot ce faci tu!

  4. Anonim says:

    In orice combinatie le faci , sunt perfecte !!! ;) Luna aceasta fac si eu ceva , mi-e dor de ele !!! ;)

  5. Ti-am zis ca nu par dietetice ? :)) Arata delicios, cred ca eu le-as manca pe toate singura, desi sunt la dieta :P

  6. Emily says:

    Multumesc frumos dragele mele! Incercam, pe cat se poate sa mai reducem din aportul de calorii, astfel incat sa ne putem totusi bucura de ceva dulce fara sa ne simtit vinovati :)
    Va pup tare tare!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)