tea party - spring edition

tea party, editia albastra, de primavara, se anunta a fi una super aromata si delicata, insa s-a dovedit a fi mult mai mult decat atat :) De la cupcakes pana la mult prea deliciosul sorbet, de la fragedele scones pana la pretioasa baklava, de la superbii biscuiti cu zmeura pana cei cu albastrele, de la cake pops pana la aromatele prajituri ale copilariei, aceasta editie a fost albastra ca seninul cerului si calda ca razele soarelui! Multumesc Brindusei pentru culoarea aleasa si abia astept sa vad care va fi culoarea editiei de Paste! Pana atunci, va las sa va delectati! 

A fost o petrecere pe cinste si le multumesc fetelor pentru toate delicioseniile aduse! 
Va invit cu mare drag sa le vizitati caci veti descoperi retete care mai de care mai frumoase, mai delicioase si mai gustoase! Sunt bloguri pline de viata si culoare, care ne incanta zi de zi! 



 
  
 

Absolut delicioasa si in ton cu primavara, aceasta editie a fost o incantare atat pentru ochi cat si pentru papilele gustative ;)  si va invit sa faceti o vizita fetelor pentru a descoperi atat preparatele prezentate in fotografiile de mai sus cat si multe alte retete delicioase! 


Astept cu mare drag sa vad ce culoare / culori vom avea ca tema pentru Tea party - Easter Edition! 

Pentru editia urmatoare astept inscrierile, pe email (click pe plicul roz din stanga)! Mini ghidul de participare (modificat) se gaseste aici! Va rog sa-l cititi inainte de a va inscrie! Multumesc si va astept cu mare drag la editia urmatoare! 

Va imbratisez cu drag si va multumesc pentru o asa petrecere cu ceai si rasfaturi! A fost minunat! 
Cu drag,
Emily 

Categories:
Print Friendly and PDF

32 Responses so far.

  1. Diana B. says:

    Hai cu galbenul! :))) :*

    P.S. Mega idee asta cu tea party-ul lunar. I adore it more and more every time!!!

  2. Simona says:

    Super party a iesit luna asta! Daca sunt prima as alege galben si verde :) Pupici tuturor si mai ales gazdei!

  3. Timea says:

    Sunte superbe toate! Noi iti multumim pentru ca esti o gaza minunata luna de luna. ♥♥

  4. Unknown says:

    Mmmm ce albastru frumos! Iti multumesc de gazduire, Emily. Si pentru superbele colaje <3

  5. Anonim says:

    Cred ca e cel mai frumos de pana acum !!!! Mie , pot spune ca mi-a inseninat viata aceasta editie !!!!! Feilicitari tuturor !!!!

  6. Emily says:

    Diana, Simona, gand la gand cu bucurie :))
    Timea, multumesc mult scumpa mea! Fara voi nu avea farmec ♥
    Brindusa si eu iti multumesc! Te imbratisez cu drag!
    Magda, intr-adevar arata minunat! Voi ati dat farmec acestei editii ♥

    va pup cu mare drag si va invit la ceai ♥

  7. Felicitari tuturor! Tea Party este superb!

  8. Superb! Atat de multe nuante de albastru si atat de multe optiuni dulci! Felicitari tuturor participantelor! <3

  9. Cea mai frumoasa tea party <3 Felicitari Emily pentru ideea minunata!
    Dragele mele, ce de minunatii delicioase ati pregatit :) O seara minunata tuturor <3

  10. Emily says:

    Raluca, multumesc :*

    Gabriela, multumesc draga mea! Am incercat sorbetul astazi si ma declar fan pe viata :) E absolut divin! Te pup scumpa mea!

  11. mandala says:

    Santeti grozave fetelor, felicitari !

  12. Emily says:

    Deli, multumesc <3

    Mandala, multumesc <3

  13. Kadia says:

    arata minunat! Absolut minunat! Si iata ca a venit si galben la rand :) abia astept, este o culoare foarte potrivita pentru paste :D

  14. Alex says:

    Super...superbe culori...ma bucur ca am putut participa...
    Felicitari...minunata idee !!!

  15. Emily says:

    Kadia, ma bucur tare mult ca-ti place <3
    te pup scumpa mea!

  16. Edith says:

    ce frumoos, cat bleu! :) :*

  17. Sunt minunate absolut toate.Te pup cu drag!

  18. Paradis says:

    Minunat! Arata frumos Tea Party.Eu mă înscriu si pe luna Aprilie 🌻ca-mi place galbenul.💛.Pup ☕💋

  19. Emily says:

    Edith, multumesc <3 Te pup
    DiaMar, pup si eu <3
    Paradis ;) inscrierile se fac pe email <3 Te pup si te astept cu drag!

    O zi minunata tuturor!

  20. Ce meniu frumos, care ma de care mai imbietor si mai delicios!...multumim Emily*** pupici

  21. Cristina says:

    Emily arata mai mult decat superb!

  22. Emily, ma bucur atat de mult ca ai incercat sorbet-ul. Te pup cu drag!

  23. Oana says:

    Arata extraordinar!!! Felicitari!

  24. Alice says:

    bai...deci mi-i rau! de cate ori intru la tine mi se face rau! dar rau de tot!
    bai e ceva....
    of doamne!
    frumoase bunatati vad eu aici la tine...mereu
    pupici..
    poate reusesc sa particip si eu...desi ....nu ma compar cu voi...
    doamneee.....

  25. Numai bunatati,nu stiu ce sa aleg mai repede!

  26. Emily says:

    Ma bucur ca va place aceasta editie! :*

    Alice, te astept ;)


    Pupici tuturor

  27. ce frumoasa petrecere albastra, Emily!
    luna viitoare o sa fac ceva dupa puterile mele :) Imi place galbenul, cred ca urmeaza o editie spectaculoasa!
    pup
    codruta

  28. Liana10 says:

    Un albastru infiniiiit....o zi senina de primavara! Felicitari tuturor participantelor si tie, Emily! puup

  29. Emily says:

    Codruta, multumesc tare mult! :* Te astept cu drag! pup
    Liana, pup si eu!

  30. Maria says:

    Arata extraordinar:X Felicitari tuturor participantelor!!!!!

  31. Gabriela says:

    Foarte frumoasa prezentare! Tare as intra si eu in povestea voastra!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)