tiramisu cupcakes


Cupcakes? Tiramisu? - nu cred sa existe cineva caruia sa nu-i surada ideea :) si tocmai pentru ca eu sunt prima care ar striga cu gura pana la urechi "Daaaaaaa, eu vreau! Eu vreau!" :)) azi ne rasfatam cu Tiramisu Cupcakes! O combinatie naucitoare de arome delicate adunate intr-un cupcake delicios! 


astazi e o zi speciala pentru mine si vreau sa sarbatorim impreuna caci am demarat un proiect foarte important si drag mie :) 

ingrediente pentru 12 buc:
Cupcakes: 60g unt nesarat topit,50 gr zahar, 5gr praf de copt, 3 linguri espresso proaspat si delicios, 2 linguri de lapte dulce caldut, 1 praf mic de sare, 1 cup faina cernuta, 3 linguri cacao neagra si musai 3 oua :)
Sirop : 200 ml lapte, 2-3 linguri espresso Lavazza :) si 2 linguri cu varf de zahar ! Se fierbe 5 minute si se lasa la racit!
Tiramisu frosting: 4 linguri espresso, 250 ml lapte si 2-3 linguri zahar fin se fierb pana ce se topeste zaharul apoi se lasa la racit! Vom mai adauga: 200g mascarpone, 1 espresso (25-30 ml), 100ml smantana dulce pentru frisca, 100g zahar fin si 2 oua!
Decor: 2 linguri de cacao si cafea boabe, aromata, italieneasca  Lavazza!


Pentru cupcakes batem ouale spuma, impreuna cu sarea si zaharul, adaugand mai apoi restul ingredientelor in aceasta ordine : unt, cafea, lapte si abia apoi faina amestecata cu praful de copt + cacao !  Coacem in cuptorul preincalzit, la foc mediu, pentru aprox 35 min, pana trec testul cu scobitoarea!
Pentru crema trebuie batute ouale cu zaharul pana ce se transforma intr-o crema omogena, albicioasa ! Eu continui cu batutul la bain marie pentru inca 3-4 minute, pentru ca nu pot agrea idea de ou crud, dar sunt multe retete care nu cer asta si ies la fel de frumoase si gustoase !  Lasam apoi la frigider pana ce se raceste complet! Intre timp insiropam cupcakes-urile, fiecare cu cate 2 linguri de sirop (le poti cresta cu un cutit ca sa ajunga siropul peste tot)
Acum e momentul sa batem frisca, apoi sa adaugam cafeaua si sa le incorporam impreuna cu mascarpone in crema de oua cu ajutorul unei spatule, amestecand usor, sa-i pastram textura usor aerata! Decoram fiecare cupcakes cu minunata si gustoasa crema, presarand la sfarsit putina (sau mai multa) cacao pe fiecare dintre ele! Se pastreaza la rece! 


va imbratisez cu mare drag si va doresc sa aveti o zi mai mult decat minunata! 
Emily 

Categories: ,
Print Friendly and PDF

24 Responses so far.

  1. Super, deci s-a rezolvat,da?:) abia asteptam
    Reteta superba ca de obicei**

    pupici

  2. Emily says:

    Fetelor, ma bucur ca va place :*
    E vb despre alt proiect ;) la care muncesc de aproape 6 luni! Sper sa vin cu vesti bune chiar azi pt proiectul nostru!

    Anastasia, multumesc :*
    pupicei

  3. Cristina says:

    Foarte frumoase si delicioase.

  4. AlinaS. says:

    Ce bine arata! Ma bucur ca gasesc o crema pentru tiramisu pe baie de abur; nici eu nu-s ok cu ideea de ou crud.

  5. Alexandra says:

    no comment ... este supercalifragilisticexpialidocious !!!

  6. pansy says:

    Niste prajiturele aratoase foc si in mod sigur gustoase !

  7. speranta says:

    yami.deja mi ploua.ms.succes in ce ti-ai propus<3
    :*

  8. Paradis says:

    Ador tiramisu!ador caffeaua!Foarte frumoase!.xoxo

  9. Rita says:

    Superbe cupcakes-uri si minunate poze! N-am mai facut cupcakes de cel putin un an. Mi-ai deschis pofta, asa ca voi cotrobai printre retetele tale si voi pregati negresit una dintre ele.

  10. Mihaela says:

    Minunat si cu siguranta super aromat!
    Pup

  11. Mihaela says:

    Tiramisuuuu... I miss you... :)

  12. Emily says:

    Alina, eu chiar nu pot sa agreez ideea de ou crud :)) te pup
    Rita, te astpet cu drag! :*

    Va pup fetelor! multumesc frumos :*

    Miha ♥

  13. Imi place foarte mult tiramisu.Te pup!

  14. Simona says:

    Daca-i petrecere, sa petrecem!! Imi place tare cum arata tiramisu in varianta ta!
    Pupici

  15. Delicioase!!!Mor dupa tiramisu:)Pup si un weekend minunat iti doresc!

  16. Fab Chef says:

    Eu mi-am cumparat Mascarpone. Deci sunt pe drumul cel bun! :-) Arata minunat, ca de obicei! Te pup!

  17. Gusulita says:

    Ce bunatate! Si frostingul in special...foarte bun!

  18. Am incercat crema in ambele variante si e la fel de buna!Superbe pozele!

  19. Momo says:

    nepotrivita ora de vizita,si dulce si aroma de cafea,ce poate fi mai imbietor?:)

  20. Haplea says:

    Delicioase aceste tiramisu cupcakes!Duminica placuta!

  21. Emily says:

    multumesc :*
    sa aveti o duminica superba!

  22. ador cupcakes... cred că sunt delicioase căci si eu sunt o amatoare de cafea :)
    .. mă gândesc să le pregătesc
    ..poti să mă ajuți cu ceva te rog? La ingrediente ți-a scăpat să menționezi cantitatea se zahăr:

    "Pentru cupcakes batem ouale spuma, impreuna cu sarea si zaharul, adaugand mai apoi restul ingredientelor...."
    mulțumesc si s'auzim de bine!!!!!

  23. Emily says:

    ups :) uitasem sa mentionez :)) insa gata, am remediat!
    este vorba de 50 gr zahar!

    te pup si-ti multumesc! ;)

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)