s'more cupcakes - ciocolata si bezea

tea party-ul de luna aceasta este albastru, albastru ca diminetile senine de vara, albastru ca apele oceanului, albastrul acela care ne aduce aminte de vacanta, de soare, de odihna si relaxare, de stare de bine, de fericire ;) 
O editie care se anunta a fi spectaculoasa si abia astept sa va prezint toate rasfaturile dulci pe care le vor aduce fetele! Pana atunci, va rasfat eu cu renumitele si mult prea delicioasele s'more cupcakes care si-au capatat acest nume tocmai de la expresia "give me some more cupcakes"! Pai cum sa nu ceri mai multe, cand sunt asa mici si super, super delicioase? :)) 




ingrediente pentru 25 mini cupcakes:
1 cup faina, 1 cup zahar fin, 1/3 cup pudra de cacao neagra, 2 linguri de fulgi de ciocolata, 1 lingurita praf de copt, 1 praf de sare, 2 oua mari, 1/2 cup unt nesarat, caldut, 2 linguri de cappuccino fierbinte
meringue frosting: 4 albusuri de ou, 1 lingurita suc proaspat de lamaie, 1 lingura zahar tos, 1 cup + 4 linguri zahar pudra vanilat




pentru cupcakes urmati exact aceeasi pasi ca la pregatirea cupcakes-urilor vanilate, iar pentru meringue frosting musai trebuie sa folositi un vas perfect uscat, uns cu suc de lamaie! Se adauga albusurile in vas si se mixeaza impreuna cu 1 lingura de zahar, la viteza mica, pana incepe sa spumeze! Mariti viteza, pana la maxim, si continuati mixarea inca 3-4 minute, dupa care incepeti sa adaugati zaharul pudra, putin cate putin! Trebuie mixat pana se topeste 100% zaharul (aprox 10 minute - in functie de capacitatile aparatului)! 




Se decoreaza fiecare cupcakes abia cand sunt 100% la temperatura camerei, si se rumenesc usor cu ajutorul unui arzator de bucatarie! Va spun sincer ca eu pe prima am ars-o :)) cu totul :)) in sensul ca a luat si hartia foc :)) insa mai apoi am redus flacara :)) si iata ca mi-a iesit! 




♥ 
cappuccino-ul cu scortisoara a completat rasfatul 





Va imbratisez cu mare drag si va doresc sa aveti o saptamana fara griji si cu mult soare! 

♥ 
Emily

Print Friendly and PDF

32 Responses so far.

  1. Timea says:

    Sunt superbe Emily draga! imi plac tare mult cu cafea si cappuccino!!! Si scandura ta albastra e perfecta! pup

  2. Anonim says:

    Nu mai imi pot lua ochii de la aceste imagini superbe , imi plac de mor !!!! Albastrul e atat de linistitor si clar te duce cu gandul la un concediu pe o insula plina de bunatati ;) !!!!!!!!!!

  3. Unknown says:

    of, ce-mi plac! Ti-am mai zis ca albastru e culoarea mea preferata? Arata atat de frumos! Perfect pentru cafeaua de dimineata, mi-as incepe ziua de lucru cu atat incantare si bine-dispozitie!

  4. Oana says:

    Si eu imi doresc de mult sa incerc s'mores cupcakes. Ale tale au iesit foarte bine!!!
    Ai putea sa imi zici de unde ai torta de bucatarie? Eu am cautat prin super(hyper)market-uri si nu am gasit :(

  5. pansy says:

    ce frumusele sunt asa mititele!

  6. Simona says:

    Super arata! Pai cum sa refuzi un mica :))?!
    Frumos decor... albastru ca apa Greciei... Da, imi aduce aminte de Grecia.
    Pup dulce

  7. Edith says:

    sooo lovely! <3
    Pup!

  8. Anonim says:

    Desavarsite,de fapt tot ce iese din mainile tale este delicat!

  9. Mihaela says:

    Emily, arata foarte bine, asta fac si eu acum: s'mores cupcakes, dar am facut numai cupcake-surile, iar pentru topping am alta reteta, sper sa iasa bine si sa am timp sa o postez :)

  10. Emily says:

    Timea, scumpa mea, multumesc frumos! Te pup

    Magda, exact asa simt si eu si zau ca cu gandul la Grecia am facut-o :)) te pup

    Kadia, pe zi ce trece observ cat de mult semanam :)) te pup

    Oana, multumesc! Sa le incerci si tu! Arzatorul l-am gasit la kitchenshop ;)

    Pansy, te pup scumpa mea! <3

    Simona, multumesc si multi multi pupici ;)

    Edith, multumeeeeeesc <3

    Dana, multumesc frumos! Esti o scumpa <3


    Va pup cu drag pe toate si va doresc o zi minunataaaaaaa

  11. Emily says:

    Miha, abia astept sa vad ce crema ai folosit! Te pup scumpa mea! :*

  12. Mimmi says:

    Cred si eu ca au fost delicioase,arata foarte bine !Pupici!

  13. Unknown says:

    arata de n-am cuvinte! E superb albastrul asta <3

  14. Unknown says:

    Domane ci bine arata, vreau si eu :)

  15. Superbe!!!Ciocolata si bezea...o combinatie minunata!Pupici!

  16. Arata foarte apetisant!
    Iar scandurica albastra e foarte misto! ;)

  17. Miha says:

    Ce mici si dragute sunt! Chiar ca-ti vine sa le iei pe toate numai pentru tine. :))

  18. Alex says:

    Foarte tare imi plac !!! e belea aici la tine...nu ma mai satur..

  19. Danutza says:

    Imi place tare mult canita si n-as refuza un cappuccino si o prajiturica :) Sper sa vin si eu cu ceva pentru tea party zilele astea :)
    Pupici!

  20. Doamne cat de minunate sunt. Felicitari

  21. Paradis says:

    Minunate Si atractive!Mi-e foame,pofta de ceva dulceeeee!I zi faina.

  22. Emily says:

    Va multumesc fetelor! Ma bucur ca va plac si zau ca tare mi-ar placea sa stam la un ceai / cappuccino si un cupcakes intr-o zi! Pupicei

  23. Vali says:

    Ce bine arata! Eu de la dulciuri nu ma pot abtine, mi-ai facut pofta. Excelente pozele!

  24. Ina says:

    Ai un blog foarte frumos, imi place...chiar imi place! Felicitari!

  25. Emily says:

    Vali, multumesc! Cand ai timp si chef de ceva bun ;) incearca aceste mini cupcakes! Sunt delicioase!

    Kta, multumesc scumpa mea! Te imbratisez cu drag! :*

  26. Liana10 says:

    Cat sunt de delicate...cum sa nu mananci "fara numar"??..hi,hi...dar ceasca inimioara m-a dat gata, vreau si euu...

  27. Haplea says:

    Mama mama ce de bunatati ai facut acolo!

  28. Anonim says:

    parca ti-e si mila sa le mananci, sunt atat de dragute :))
    pupici!

  29. Cristina says:

    Sunt fanul tau nr 1!!!

  30. Emily says:

    ma bucur tare, tare mult ca va plac si voua! <3
    Cristina, scumpa mea, multumesc frumos! Pupicei!

    seara frumoasa tuturor!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)