lucrurile simple fac viata frumoasa

astazi ne intoarcem in timp, in vremurile cand socializam jucand "flori, fete sau baieti?", in vremurile cand "fazan" nu era doar pasarea de la zoo si in vremurile cand filmele erau rezultatul propriei imaginatii, in timp ce citeam maldarul de carti de pe noptiera! 


Imi aduc aminte cand ma striga mama, la 20.10 sa intru in casa caci incepea Sandy Bell sau mai tarziu seria "Dallas" pe care o urmaream cu sufletul la gura :)

De asemenea sandwich-urile pe care le pregatea mama in fiecare dimineata erau cele mai bune iar friganelele (painica trecuta prin lapte si ou, rumenita in putin unt si servita cu cea mai buna dulceata) erau visul oricarui copil! Coditele pe care mi le impletea mama se pastrau frumoase pana seara! Parfumul ei era cel mai fin si mai frumos! Pantofii ei, rochiile ei din dantele cu nasturasi de portelan ... Felicitarile pe care i le faceam cu 2 luni in avans pentru fiecare zi mai speciala din an si asteptam cu nerabdare sa i le dau! Mama mea era cea mai tanara mamica de la noi din clasa! Toti colegii ma invidiau ca am o mama asa tanara si frumoasa! Oh, ce vremuri! 
... si cata iubire exista in sufletul unei mame ... cum simte ea tot ce te doare ... cum stie ea sa-ti aline orice durere si sa te faca sa uiti orice problema! Mama ... e cea mai buna prietena din lume! 


Nu uita sa-i arati mamei tale ca o iubesti! Nu uita sa-i oferi un zambet si o imbratisare sa uite de probleme! Nu uita sa-i fii alaturi atunci cand are nevoie! Nu uita sa fii copilul ei caci nu stii ce si cum se poate intampla si va fi prea tarziu! 

Din fericire nu s-a intamplat nimic care sa nu poata fi reparat / vindecat, insa ... a fost un semnal de alarma, a fost acel ceva care era foarte bine sa nu se intample, dar care mi-a deschis ochii! Imi iubesc mama, asa cum nu pot sa iubesc pe nimeni altcineva! Familia e cel mai important lucru pentru mine, zambetul lor ma face fericita iar lacrimile lor in seaca sufletul! 

Aveti grija de parintii vostri si pretuiti fiecare clipa petrecuta cu ei!


Categories:
Print Friendly and PDF

8 Responses so far.

  1. Monica says:

    Ce bine ar fi ca toate momentele grele sa fie doar semnale de alarma...:(
    Ai scris foarte frumos!

  2. mikaela says:

    In imagini cred ca sunt chiar friganelele frumos amintite ,si dulceata de trandafiri care mie imi place nespus.Frumos!

  3. Edith says:

    minunate friganelele tale <3
    pup si nu uita ca cineva acolo sus va iubeste, putea fi mult mai rau :(

  4. Timea says:

    Mi-au dat lacrimile Emily, mai ales ca de curand am trecut si eu printr-o sperietura , doar ca din cazua tatalui nu a mamei. Am realizat si mai mult cat de importanti sunt parintii si ca nu imi inchipui viata aceasta fara ei. Te pup si sanatate multa si tie si celor dragi!

  5. Eu le prefer rotunde, insa mi se pare destul de dragute chiar, destul de dragute cat sa le mananc cu o pofta imensa.

  6. Anonim says:

    Offfff , m-ai lasat fara cuvinte la postarea asta !!! :(:( Ma doare sufletul ca mami meu nu mai este langa mine !! :(:(

  7. Emily says:

    Doamne ajuta! Sa fim cu totii sanatosi si sa trecem peste toate greutatile! Viata e frumoasa daca o facem frumoasa! va pup

  8. Valentina says:

    Arata super, nu sti practic in care parte sa munsti!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)