raspberry cookies


Enjoy every single moment and thank God for your life! 
... sau ... bucura-te de fiecare clipa si multumeste-i Domnului pentru viata ta! E atat de usor sa fii fericit si totusi multi dintre noi ne declaram nemultumiti! Nu de putine ori ni se demonstreaza ca sunt oameni care au probleme si nevoi mult mai mari decat ale noastre, uneori imposibil de remediat / vindecat / uitat ... si totusi ...

Viata e frumoasa si trebuie traita la intesitate maxima, cu caldura si iubire fata de tot ceea ce ne inconjoara! Un biscuite, o bobita de zmeura, o raza de soare, un zambet sincer, un simplu te iubesc, un chip de copil, o imbratisare, o floare ... toate acestea ne pot aduce fericirea ... trebuie doar sa o primim! Nu stim cand ne e scris sa plecam din aceasta viata si e pacat sa pierdem timpul cu rautati, barfe si alte nimicuri care nu fac altceva decat sa ne umple sufletul de venin! Hai sa zambim cu totii si sa ne bucuram de aceasta zi frumoasa de toamna si de un biscuite cu zmeura! Un biscuite care are ca sursa de inspiratie bezelele Andreei si acesti biscuiti cu ciocolata! Cand am vazut zmeura deshidratata nu m-am putut abtine sa nu fac niste biscuiti care sa-mi umple dimineata de aroma si zambet! Musai sa-i incercati, sunt deliciosi! 

ingrediente pt aprox 20 buc (depinde de marime)
1 cup + 2 linguri de faina, 1 praf de sare, 115 gr unt (la temperatura camerei), 50-80 gr zahar pudra (in functie de cat de dulci ii vreti, eu am pus doar 50 gr), zmeura deshidratata si un galbenus de ou! *1 cup = 1 cana de 240 ml


Bate untul pana devine cremos, adauga zaharul si bate inca 2 minute, dupa care adauga galbenusul incorporand mai apoi, treptat, faina amestecata cu praful de sare si zmeura! Nu trebuie framantat, cand ai ajuns sa ai in mana o bila de aluat e gata :) Iti ia doar 5 minute sa-i pregatesti :) trebuie doar sa mai imparti aluatul in 2 parti si sa-l asezi intre 2 foi de folie alimentara, sa-l presezi putin ca sa-ti fie mai usor sa-l intinzi si sa-l lasi linstit la frigider pentru aproximativ 40 minute, timp in care te poti rasfata cu un ceai! 
Pe o suprafata de lucru infainata intinde aluatul (cat de grosi vrei sa-ti iasa biscuitii atat de groasa sa faci si foaia de aluat) si-apoi decupezi cu o forma rotunda sau chiar cu un pahar ;) Se coc in cuptorul preincalzit, pe treapta din miljoc, la 180 grade C pentru 8-10 minute! Se lasa la racit in tava si se pudreaza doar partile care vor fi deasupra! Sunt usor crocanti in primele ore, insa se vor fragezi in scurt timp! Se pot pastra fara probleme, la temperatura camerei, intr-o cutie / borcan cu capac! 


Va imbratisez cu drag si va doresc sa aveti o zi minunata!
Love you, 
Emily

Categories:
Print Friendly and PDF

7 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Emily, ai mare dreptate...si eu trec uneori prin perioade de nemultumire, apoi imi dau seama cat de mult gresesc! Dar azi nu, azi servesc cu bucurie un biscuite minunat de la tine. Te pup!

  2. Edith says:

    ce faaaini! Iubesc zmeura. Musai trebuie sa gasesc si eu deshidratata :) pup!

  3. Alex says:

    chiar ieri am vazut zmeura din asta si chiar ma gandeam ce pot face cu ea...
    acuma stiu !!! o frumusete de biscuiti !!!

  4. Timea says:

    Ce frumusele sunt! Bune dimineata cu cafea :). Pup

  5. Cristina says:

    Viata e frumoasa, chiar daca te ridica si te doboara... ce conteaza este sa te bucuri de ea. Si tu ne indulcesti cu un biscuite delicios!!!

  6. Andreea says:

    Dupa ce mi s-a terminat zmeura hidratata am zis ca neaparat trebuie sa mai cumpar ca sa fac si fursecuri. Dar de atunci nu am mai gasit :(. Arata tare bine biscuiteii tai! Pup!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)