cupcakes cu zmeura & giveaway

astazi va rasfat :) si nu numai cu cupcakes  care de data aceasta sunt cu zmeura ci si cu un cadou, un cadou de suflet, pentru voi, prietenii mei   virtuali, in semn de multumire pentru toate gandurile si urarile frumoase, pentru toate comentariile lasate si pentru toate zambetele oferite! Buuuuun, sa incepem cu dulcele :) caci nu se poate altfel :)) Asa cum va spuneam, azi va rasfat cu niste mini cupcakes delicioase si cremoase, pline de zmeura ♥ parfumata! Reteta este cea folosita si la blackberry cupcakes, doar ca am inlocuit fructele  




si ca nu o mai lungesc cu vorba, asa cum fac adesea :) o sa trec direct la subiectul principal :))
Premiul este unul care sa va ajute si sa va completeze colectia de ustensile necesare prepararii deserturilor delicioase ♥ adica: 4 forme pentru mini tarte, 1 set hartii pentru mini cupcakes, 1 set forme silicon pentru mini cupcakes si 4 forme pentru taiat aluatul (biscuiti, placinte, gogosi ... si ce mai vreti voi sa faceti) 






Ce trebuie sa faci: 
- trebuie sa urmaresti blogul Emily's Cupcakes prin GFC (caseta pentru inscriere se gaseste in meniul din dreapta, inspre josul paginii) si nu, nu trebuie sa ai cont blogger, merge si cont de yahoo, gmail sau chiar twitter! 

- sa te abonezi la newsletter si retete (in meniul din stanga, sus)
- fara a fi conditie obligatorie, desi mi-ar face o deosebita placere, poti sa dai like paginii de facebook 
- trebuie sa lasi un comentariu, la aceasta postare, in care sa mentionezi si id-ul cu care urmaresti blogul meu
- extragerea va avea loc in ziua de 8 martie, zi de mare sarbatoare pentru toate doamnele si domnisoarele 
 cu ajutorul unui program de random
- numele castigatoarei/-ului va fi publicat chiar in cadrul acestei postari iar daca premiul nu va fi revendicat in termen de maxim 10 zile voi efectua o alta extragere! 


Acestea fiind spuse, va multumesc inca o data si va astept cu mare drag de fiecare data! 
PS nu voi raspunde comentariilor de la acest post, insa imi puteti trimite intrebarile voastre pe email! Pentru adresa va rog sa accesati sectiunea contact din josul primei pagini!


LATER EDIT
lista participantilor la giveaway-ul lunii martie
si castigatorul este ... ta da da dammmm : nr 3, mai precis Codruta! Felicitari si astept un semn ca sa validam premiul! 

Print Friendly and PDF

95 Responses so far.

  1. Alice says:

    BUna
    Sunt Alice si te urmaresc peste tot! plus abonament :))
    pupici!111

  2. Micul says:

    Superbe.
    Sa ai o zi faina.

  3. ciau, emily. Mie mi-ar fi mai util sa ma abonez la RSS feed, si nu la newsletter pe mail. Pot pune un buton pt asta?, sau daca exista deja... indruma-ma, caci nu l-am gasit. Pe FB am ID-ul codruta popa. te pup si iti multumesc pentru giveaway! al meu sa fie, random.org, fa sa fie al meu! formele alea verzi de silicon sunt super cute, iar cercurile de taiat foarte utile... le-am simtit lipsa de nenumarate ori.

  4. curcubeu says:

    ceee premii dragute:X idul meu e curcubeu04 si asa mi-ar placea sa castig 8->

  5. Oana says:

    Te urmaresc si eu de cateva zile si o sa te urmaresc in continuare.

    ID-ul meu e voana11.

  6. Timea says:

    M-am conformat la toate si te urmaresc cu id-ul Timea peste tot.
    Te pup si sper sa am noroc la formele pt minitarte :)).
    O zi minunata!

  7. pansy says:

    Gata,te urmaresc evident peste tot ! nu stiu cum facem dar vad ca mergem in tandem.azi am facut cupcakes cu zmeura,le postez deseara,ca mai trebuie sa fac frostingul.

  8. AlinaS. says:

    Buna,
    Cu gandul la briose cautam in noutati sa vad ce minunatii gasesc pe blogosfera de Valentine's si iata ca dau peste un giveaway. Pe blog te urmaream; acum am activat si celelalte.
    Alina Savin

  9. Lavinia says:

    Love your blog!
    Id Lavinia

  10. langmina says:

    Cat sunt de frumoase si aromate!Suuuuuper bune!

  11. Te umaresc si pe blog si pe Fb cu Ramona Roman.

  12. Mimmi says:

    Te urmaresc peste tot ;)) <3
    Pe facebook te urmaresc cu Laura Mimmi iar pe newsletter cu dudemim :) Te pup!

  13. Bogdan says:

    Te urmaresc deja prin RSS - B0gdan :)

  14. Dana says:

    Te urmaresc pe blog cu Daniela Rotaru si FB cu Dana Rotaru.

  15. Corina says:

    Te urmaresc cu mult drag in continuare:) Te pup si multa bafta tuturor!

  16. Doamne sunt atat de frumoase. Eu te urmaresc si prin GFC si pe Facebook cu Andreea Dinau.

    Te pup, draga mea!

  17. Simona says:

    Aaaa! Astea chiar mi le doresc!! Trebuie neaparat sa-l imbarlig pe random asta! :)))
    Te urmaresc peste tot.. GFC - Simona; Newsletter - simona_prahova@yahoo.com; FB - Simona Kitchen
    Pupici si o fi plina de iubire iti doresc!

  18. Dragut concurs, ma inscriu si eu. Te urmaresc de ceva vreme prin GFC, dar si pe FB, abia azi m-am abonat la newsletter. Id-ul meu este Alexandrina (Alexandrina Xandrinne pe FB).
    Pup, o seara frumoasa!

    P.S. Vreau si eu o prajiturica.

  19. Adina says:

    te urmaresc peste tot,sunt abonata si maine fac si eu blackberry cupcakes,dar fara frosting (sic),trebuie sa duc la gradinita ptr carnaval.

  20. M-am conformat cu toate si interesant blog, cred ca in curand voi incerca si eu cate ceva.
    Cerasela Trifan

  21. Anonim says:

    Numele meu este Lili Bratu, ID meu este lili_bratu67@yahoo.com, imi face placere de cate ori deschid blogul tau ma surprinzi cu ceva placut, deosebit si cu stil. Mult succes in continuare in tot ceea ce faci.

  22. Felicitari pentru giveaway!!
    Te urmaresc cu numele de Corina Ureche, evident. pupici

  23. Te urmaresc cu id-ul rocsy in bucatarie..Foarte dragut concursul si premiile imi plac mult..felicitari pentru tot ce faci!!!

  24. Anonim says:

    Te urmaresc cu drag cu id-ul Somai Camelia (camy_006)

  25. Unknown says:

    Te urmaresc cu drag.
    GFC si FB: Marioara Zota
    e-mail: marioarazota[@]yahoo[.]com

  26. DANIELA says:

    Si eu te urmaresc de mult,i love cupcakes si sper sa castig si eu aceste forme pe care le am de mult in gand.
    GFC: Daniela
    FB: Daniela Ciolan

  27. Cat bunatati ai tu aici...miami!!!
    GFC:Maria
    Fb:Maria Rodica Manea
    si mail:sudessasblog@yahoo.com

    SI la mai multe prajii!!!

  28. Carmen says:

    Foarte dragute formele acelea de cupcakes. Daca nu le castig, trebe sa-mi zici de unde le-ai luat :))
    Pe facebook te aveam de mult, acum am adaugat si celelalte :) GFC: Carmen, FB: Carmen Negoescu.

  29. Anonim says:

    sunt super toate retetele,te urmaresc cu elke106@yahoo.com

  30. Simona says:

    Te urmaresc peste tot de mult timp si iti marturisesc ca am incercat chiar si reteta ta de cupcakes After Eight si au fost extrem de apreciate de colegele mele. Le-as incerca si pe astea doar ca nu am zmeura. In vara am fost prea pofticioasa ca sa ma ajunga si pentru congelator :) Next summer maybe!
    GFC: Simona S

  31. Anonim says:

    GFC LALY
    FACEBOOK IOSUB VERONICA

  32. vdaiana says:

    Ioooi ce premiu dragut!!!
    GFC: vdaiana

  33. Kivi Kola says:

    Done, done, done aaand done! :)

    Bafta tuturor!

    Kivi Kola
    kivikola.wordpress.com

  34. Irris says:

    Mereu incanta sa descopar retete noi de muffins!Felicitari pentru blog!
    Irris (Irina Gavriloaia pe facebook)

  35. GFC: violeta elena cristea
    FB: violeta cristea
    Newsletter: cristea_violeta_e@yahoo.com

  36. Gusulita says:

    m-am inscris la blogul tau si te urmaresc prin gusulita@blogspot .com
    adorabile retete !

  37. FB Cretu Veronica
    GFC cretu veronica
    Urmaresc blogul tau de foarte mult timp

  38. Anonim says:

    gfc georgyaaa facebook:georgyaa geoo

  39. lau says:

    felicitari pentru tot ce faci,eu te urmaresc pe faccebook lau danie,si aici cu laurenta

  40. Anonim says:

    buna. azi am descoperit acest blog si iti spun sincer ca m-am indragostit de el, sunt o mare fana a dulciurilor facute acasa , sunt convinsa ca o sa te urmaresc foarte des....inscrisa pe site sunt sub numele de Silaghi.
    te pup si ma duc sa dau o raita prin blog.....

  41. Anonim says:

    Despre cupcakes - minunate !!!!:) ... despre concurs - grozav !!!!;)
    Felicitari ptr tot ceea ce faci !!

  42. Te urmaresc GFC cu Ovidia Ionescu. Numai minunatii am gasit pe acest blog.

  43. Un suflet says:

    Simple regulile. Ma tot uitam daca nu am uitat ceva... m-am abonat cu adresa de mail fluturash.albastru@yahoo.com , am bagat blogul la favorite cu numele: " Un suflet " si am dat likepe fb cu numele Chiriac Raluca-Marina .

  44. Anonim says:

    Buna,

    Pe FB te urmaresc inca de cand am descoperit acest blog, iar prin GFC cu Ana M.

    Este foarte frumos premiul, sper sa am noroc.

  45. Neobosito,numai dulciuri faine si initiative bune ai pe aici:)Pupici!

  46. Salut

    Te urmaresc cu numele Fancy Cake!
    Pupici

  47. Unknown says:

    gfc: scumpik_lui
    fb: anca Mihaela Gheorghita
    email: scumpik.lui@gmail.com

  48. ralus says:

    ceea ce mi-a atras atentia la blogul tau e culoarea! plina vie si minunata. o sa te urmaresc cu drag.

  49. Svea says:

    Foarte draguta ideea si, mai ales, obiectele oferite.
    Toate cerintele bifate, asa ca astept numarul norocos :)

  50. PUIU IONELA says:

    Te urmaresc cu numele july_jullieta
    email : july_jullieta@yahoo.com

  51. liana says:

    Te urmaresc pe GFC de cand lumea (liana), m-am abonat acum, si pentru ca imi place aici dau si-un like pe FB (undercover cu numele caietcuretete). Stii cat imi doresc formele rotunde pentru taiat .... ? :))

  52. Diana says:

    gfc: Diana Patru
    fb: Diana Raluca Patru
    email: diana_b_20@yahoo.com

  53. Ioana says:

    gfc: Ioana
    fb: Ioana Patru
    email:costyna_ioana@yahoo.com

  54. Theo says:

    gfc: Theo_g
    email: theo79_2005@yahoo.com
    fb: Theodor Nicolaie Gheorghita

  55. loredana says:

    gfc: loredana ceaus
    super acest blog..au niste reteta tare faine...
    mail: loredanaceaus@yahoo.com

  56. Liana10 says:

    Doamne, Emily draga, cum sa nu te urmaresc, plus ca m-am si abonat! ;-)
    gfc: liana10
    email: lianascorpion@yahoo.com
    fb: Liana Toma
    :*

  57. FB: postolache Violeta
    GFC ;Caietul cu retete
    e-mail;vio_dreams2005@yahoo.com

  58. Cum sa nu te urmaresc!!!
    FB:Lili Toma
    GFC:Liliana Toma
    e-mail: lilimilit@yahoo.com

  59. ciprian says:

    gata..pe mine m-ai convins sa ma inscriu si la mail:))
    te urmaresc peste tot cu : ciprian constantin
    mail: ceauscc@gmail.com

  60. elena nelad says:

    sunt foarte frumoase formele astea ...nu stiu d eunde le iei da sunt belea!!
    te urmares cu numele : elena nelad
    si pe fb tot cu numele: elena neld
    si prin mail..ca nu m-am putut abtine:)) elena....

  61. gheorghe d says:

    te urmaresc prin gfc: gheorghe dobrete
    dar si prin mail ca e tare frumos blogul asta dobretegheorghe@yahoo.ro

  62. marinela says:

    id cu care te urmaresc este mari marinec,
    pe fb tot mari marinec
    ai abonare pe mail

  63. gheoo says:

    id: gheorghe gheoo
    mail: gheorghegheoo@yahoo.ro

  64. ionut says:

    gfc: ionut octavian
    sunt si abonat cu mainul: ionutoctavian51@yahoo.ro

  65. adelina says:

    gfc: adelina georgiana
    mail: adelinageorgiana65@yahoo.ro

    imi place foarte mult ceea ce faci si abia astept sa te urmares:)

  66. Ona says:

    Ma primesti si pe mine ?
    gfc: Mami de bebe
    mail: b00b0ana@yahoo.com

  67. Unknown says:

    Arata genial toate briosele. Nu pot sa ma hotarasc in privinta celei mai frumoase:)) id: mica82ro

  68. vai Emily ce bunatatate de cupcakes...ma gandeam ce sa fac de 8 Martie sa imi impresionez soacra:)) multumesc de idee:*pupici

  69. si pt giveaway te urmaresc pe blog cu Halal-Cuisine,iar pe Fb cu Noor Zaynab Sameer!pupici

  70. Super giveaway!
    Stii doar ca te urmaresc peste tot si acum si pe mail...
    Super cupcakes! :*

  71. FLORY says:

    Cand am pofta de ceva bun,dulce si frumos ,stiu unde sa vin!Pupici!

  72. Anonim says:

    id: ela.stancescu

    Cupcakes-urile tale arata de vis!

  73. angellyk says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  74. Roxana says:

    GFC: Roxana Bontas
    Mail: roxana.bontas@yahoo.com

  75. imi spuneti va rog unde e gfc? eu nu il gasesc...

  76. Salut, frumos blog, felicitari! elenamitro aici si elena mitrofan pe FB, dar pe cuvant ca nu gasesc GFC!!!

  77. Anonim says:

    Sunt fan cupcakes colorate :D
    Te urmaresc peste tot cu: mocanu.catalina@yahoo.com

  78. contul meu de pe google e : mihaela eugenia raica
    facebook: mihaela raica
    si mail ;;) il ai deja ca sunt abonata si la newsletter

    si speeeeer din suflet sa le castig, sunt fffffoarte dragute toate si le vreau :D tare tare sa bucataresc cu ele
    si ma bucur ca ai facut un giveaway, iubesc cupcakes-urile si ale tale sunt de nota 10 :D

  79. m09ny says:

    Contul meu de google este: monica.valcu87@gmail.com
    la newsletter m-am abonat cu m09ny@yahoo.com
    Pe facebook te urmaresc de pe contul Monica Valcu
    Sper sa castig pt ca imi place enorm sa gatesc cupcakes!!! Drept dovada, am si pe facebook cateva poze :D
    Excelente cupcakes-urie tale, cu siguranta le voi incerca!!!

  80. Bianca says:

    te urmaresc pe FB si GFC pe numele de Bianca Sima.
    bianca.ms.76@gmail.com
    O primavara minunata iti doresc.

  81. Madalina says:

    GFC = Google Friend Connect

  82. Madalina says:

    Si eu te urmaresc peste tot pentru ca ai un blog tare dragut si si eu sunt fan mare cupcakes si le fac cu fiecare ocazie:D

    Pe GFC te urmaresc cu Mada, pe mail cu scumpy90 si sunt si pe facebook cu Madalina Stanculescu :)

  83. Anonim says:

    Buna! pe GFC te urmaresc cu id-ul lulea_ana, iar pe facebook Lulea Ana-Maria
    Ms!

  84. Anonim says:

    Buna Emily. te urmaresc pe FB si GFC cu ID Busuioc.Daniela. Am descoperit blogul tau de curand si ador retetele tale de cupcakes, pentru care trebuie sa recunosc ca am facut o mica obsesie. Sunt pur si simplu superbe. Sper sa am noroc sa castig :D.

  85. Anonim says:

    este frumos ca ne faceti cadou acest concurs pt 8martie

  86. carmen says:

    Foarte aspectoase,par delicioase,neaparat le voi incerca.Foarte dragut concursul si premiile imi plac mult.
    email:marculetiu@yahoo.com

  87. carmen says:

    Super aspectoase,par delicioase,le voi incerca.Premiul este deosebit.
    email:marculetiu@yahoo.com

  88. Magdalena says:

    te urmaresc pe yahoomail m_lenna_20

  89. ussia says:

    Buna, am descoperit blog-ul tau delicios cautand niste retete de fursecuri sau cupcakes; foarte draguta prezentarea, iar cupcakes-urile arata splendid, very girlish :-) . Cu siguranta am sa incerc retetele de cupcakes si tarte. Te urmaresc pe twitter, ID claudia susanu. As vrea sa ma inscriu la concurs. Succes!

  90. RalucaB says:

    Primele mele cupcakes this week. Abia astept sa vad what is the cupcake craze all about :)

  91. iupiiiiiii!!! am avut eu un feeling ca formele astea vor fi ale mele! eram in oras zilele trecute si am vazut niste forme de cupcakes si am vrut sa mi le iau, dar am decis sa astept cuminte tragerea ta la sorti :))
    ce cadou frumos de 8 martie! iti multumesc, Emily, acum poate sa vina primavara, sunt pregatita sa o intampin cum se cuvine. Iar tu vei fi prima care vei afla de experientele mele noi :)

    te imbratisez :*

    codruta

  92. Emily says:

    Felicitari scumpa mea! Bine ca nu ti le-ai cumparat :) Abia astept, atat vestile despre noile tale experimente cat si cupcakes-urile ;) Sigur vor fi delicioase si extrem de frumoase :*
    Primavara minunata si te imbratisez cu drag!

  93. AlinaS. says:

    Felicitari Codruta! Sa le folosesti cu placere!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)