danish butter cookies

sau biscuiti danezi cu unt ;) deliciosi si savurosi, perfecti pentru un mic dejun de rasfat! Sunt niste fursecuri atat de usor de facut si atat de bune incat se topesc in gura si mai mai ca nu te poti opri sa-i dai gata pe toti :)) 


Surprinzator de usor de facut si mai mult decat deliciosi acesti biscuiti sunt perfecti dimineata, langa un pahar de lapte sau langa ceaiul delicios indulcit cu putina miere, dar si la gustarile din timpul zilei, alaturi de o banana sau un mar! Nici nu mai ai nevoie de altceva ;) 



ingrediente pentru 2 tavi medii de cuptor
125 gr unt nesarat, la temperatura camerei, 45-55gr zahar, 135 gr faina + 3-4 linguri de rezerva ;), 1 lingurita extract pur de vanilie, 1/2 lingurita praf de copt! 




Se bate untul cu zaharul pana ce devine cremos si pufos apoi se adauga restul ingredientelor, amestecand usor pana la omogenizare! GATA, asta a fost tot ;) Asa-i ca e usor? 
Nu mai ramane decat sa transferi aluatul (care trebuie sa fie unul vascos, nu foarte cremos, tocmai de aceea avem cele 2-3 linguri de faina in plus caci fiecare tip / marca de faina este usor diferit si absoarbe mai mult sau mai putin din lichid!) intr-un sac a poche cu dui spritat si sa tapetezi tava cu hartie de copt! Le dai forma traditionala, adica rotunda, avand grija sa lasi 3-4 cm intre ei ca sa aiba loc sa se dezvolte si se coc in cuptorul preincalzit, la 150 grade C pentru 12-15 minute (pana ce devin aurii)! Se scot din tava dupa ce s-au racit si se trece la proba de rezistenta: sa-i terminam pe toti o data sau sa pastram si pentru maine? :)) Merge sa-i combinam si cu coaja de portocale sau chiar lamaie ;) 


LATER EDIT: aluatul trebuie sa fie unul vascos, sa nu curga usor din poche ci sa trebuiasca impins ;)  asa ca adaugati faina (cele 3-4 linguri treptat) pana ce obtineti o masa de aluat vascos, ca sa nu aveti surprize la copt! 




V-am spus eu ca se fac usor ;) insa la fel de usor dispar :)) 
Va imbratisez cu drag si va doresc sa aveti uhn weekend dulceeee duuuulce si plin de zambete!


Cu drag,
Emily 

Categories:
Print Friendly and PDF

39 Responses so far.

  1. Alexandra says:

    Buna dimineata!!!! Cookies.... Numa bune pentru micul meu dejun!! Irezistibile!!!!
    sa ai un weekend superb !!!!

  2. Edith says:

    Vaaai sunt perfecti! Arata exact ca cei cumparati!! :)
    Am luat acum ceva vreme din Lidl.. Insa cu siguranta ai tai sunt muuult mai buni ;)
    Pup! We frumos!
    PS imi place sticluta de lapteeeee ;)

  3. Simona says:

    Mmm... foarte buni langa cafeaua mea! Pupici

  4. yami! am venit sa servesc 2 biscuitei langa cafeaua mea neagra!

  5. mirela says:

    Arata minunat ,sunt fara ou ??

  6. mirela says:

    Arata minunat,sotul meu adora acesti biscuiti ,o intrebare am ,sunt fara ou??

  7. Ce frumosi sunt si ce buni trebuie sa fie!...a picat la fix reteta ta Emily (cautam o reteta de biscuiti fragezi) pupici

  8. Danutza says:

    Ce mult imi plac! Ador biscuitii cu unt, sunt asa de fragezi:)
    Pup si weekend minunat!

  9. Minunati!!!Pupici!

  10. Emily says:

    yeyyyy, ce ma bucur ca va plac! Eu ador reteta aceasta, sunt super usor de facut si mai mult decat deliciosi :*

    Mirela, da sunt fara ou! Exista varianta si cu galbenus de ou, dar pe cuvant ca asa imi plac cel mai mult!

    Pupicei tuturor si o zi minunata!

  11. Ador biscuitii cu unt si as manca fara oprire. Felicitari, arata superb si parca simt cum se topesc in gura! Imi pare bine ca unde locuiesc acum nu am cuptor, ca ii pregateam imediat!

  12. Ador biscuitii cu unt si as manca fara oprire. Felicitari, arata superb si parca simt cum se topesc in gura! Imi pare bine ca unde locuiesc acum nu am cuptor, ca ii pregateam imediat!

  13. Imi place mult reteta dar am o nelamurire...am facut azi reteta asta si mie mi s-au "topit" in cuptor,adica s-au lasat,s-au facut plati si foarte subtiri.Am cantarit exact cantitatile...oare de ce? (dar la gust sunt foarte buni)

  14. Andra says:

    hihihi, ce dragalasi sunt :)
    chiar ma gandeam ce bunatati as putea sa fac pentru cafeaua de maine dimineata!
    Un weekend excelent iti doresc draga mea! :*

  15. Simpli si foarte gustosi.Pupici multi!

  16. Tare, tare buni!Imi plac la nebunie!I-am trecut pe lista:)Pup!

  17. liana says:

    Biscuitii astia in varianta de magazin imi plac f mult asa ca abia astept sa ma trezesc sa incerc reteta ta!

  18. Emily says:

    Eu sunt mai mult decat incantata de acesti biscuiti! Sunt mult mai sanatosi decat cei cumparati si extrem de usor de facut ;)
    Va pup cu drag si doresc sa aveti o duminica perfecta! Abia astept sa incercati reteta! :*

  19. Usor de preparat si foarte buni!!

  20. Edith says:

    Vad ca nu a aparut comentariul meu :(

    Iti ziceam ca-s superbi si ca-mi place sticluta :)
    Si ca seamana cu unii pe care i-am luat din Lidl, dar sigur ai tai sunt muuult mai buni ;)

  21. Emily says:

    Laura (sweet cake)cu siguranta este vorba de tipul / marca de faina - unele tipuri absorb mai mult sau mai putin lichid! Foloseste, data viitoare 1-2 sau chiar 3 linguri de faina in plus! Practic, trebuie sa fie un pic greu sa impingi aluatul prin poche ;) Ma bucur tare mult ca ti-au placut!

    Edith, multumesc :* sigur sunt mult mai sanatosi ;) caci nu au niciun E si niciun conservant :) Te pup scumpa mea!

  22. Anonim says:

    e ceva cu reteta, ca eu am facut exact dupa reteta si nu mi-a iesit absolut deloc, s-a topit totul, mi-a iesit o fooaie moale in loc de biscuiti, poate trebuie mai multa faina sau stiu eu. dar la mine nu a functionat.

  23. ce gustosi par !!! ii incerc weekendul urmator la picknik :D mersi de idee >:D<

  24. Delicios de bine arata!

  25. Emily says:

    Alice, Mihaela, ma bucur ca va plac! :*

    @Anonim, fiecare tip/marca de faina absoarbe diferit lichidul si e posibil sa-ti trebuiasca mai multa faina! Am specificat si in reteta ca e posibil sa ai nevoie de mai multa faina ;) De asemenea, untul nu trebuie topit, acesta trebuie sa fie la temperatura camerei! Aluatul trebuie sa fie unul destul de vascos, sa nu curga usor ci sa trebuiasca sa-l fortezi putin sa iasa prin poche! Tips: eu folosesc faina pirifan!

    Pupicei

  26. Sunt asa de frumosi si apetisanti! Pup!

  27. Timea says:

    Imi plac la nebunie acesti biscuiti! te pup emily

  28. Super! Noi suntem fani!

  29. Dorina says:

    Ador biscuitii astia , imi plac si goi si cu lapte si la cafea .

  30. Dorina says:

    Ador biscuitii astia , imi plac si goi si cu lapte si la cafea .

  31. Emily says:

    fetelor si eu ii iubesc! pe seara mai fac o portie, caci s-au terminat ;)
    Pupicei!

  32. Unknown says:

    sunt facuti de tine? parca prea perfecti sunt... eu imi cumpar din germania acesti biscuiti cu unt si arata exact la fel

  33. Emily says:

    Scumpa mea, e nevoie de un poche si un dui spritat, in rest ... floare la ureche ;) Incearca-i si tu si nu vei mai cumpara ;)

    Pupicei!

  34. Anonim says:

    Hmmm, sunt foartee buni. Cand i-am vazut pe FB m-a dus gandul la cei cumparati de la Lidl, trebuie sa incerc si eu reteta ta, la cat de bine arata sunt sigura ca sunt deliciosi! Pupici

  35. Liana10 says:

    Perfecti sunt! Arata la fel ca cei cumparati, vorba lui Edith, dar daca zici ca i-ai facut tu, cu manuta ta, fara euri si alte adaosuri, sunt de 1000x mai buni. ;-) Felicitari!!!

  36. Adnia says:

    wooow! eu ii cumparam din magazine si mereu ma intrebam care o fi reteta! multumesc!

  37. iasmina says:

    Este a2a oara cand ii fac si sunt minunati! am scris pe blogul meu despre ei : http://noreservationscook.blogspot.ro/2013/10/biscuiti-cu-unt.html. Multumesc mult pentru reteta Emily si spor la treaba, pentru ca faci niste minunati!

  38. Emily says:

    fetelor, ma bucur mult ca va plac <3

    Iasmina, i-am vazut! Arata minunat! :*

  39. Anonim says:

    Buna, Emily!

    Desi am facut de mai multe ori biscuiti dupa reteta ta, nu mai tin minte cam cate bucati ies din cantitatile de mai sus... N-am stat niciodata sa-i numar, dar acum trebuie sa fac pentru un party si as vrea sa-mi dau seama cam cati ies, ca sa stiu cate tavi fac... Deci, daca i-ai numarat vreodata si mai tii minte numarul, m-ar ajuta enorm sa mi-l zici!

    Multumesc mult si bravo pentru reteta, biscuitii sunt un hit de fiecare data cand ii fac! :)

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)