cupcakes vanilate de ziua mamei


Ce poate fi mai potrivit pentru a ne rasfata prietenele si mamele in aceasta zi de mare sarbatoare decat un cupcakes delicios si vanilat? Acesta este cadoul meu pentru voi toate, pentru mama si sora mea! La multi ani dragele mele! Sa fiti sanatoase si fericite! 


ingredinte pentru cupcakes (12 buc) 
1 cup faina, 1 cup + 2 linguri de zahar, 1/3 cup pudra de cacao neagra, 1 lingurita praf de copt, un praf de sare, 1/2 cup unt nesarat topit - caldut, 2 oua mari, 3 linguri cafea fierbinte si extract pur de vanilie   
ingrediente pentru frosting vanilat:

5 albusuri de ou, 1 + 1/2 cup zahar fin, 400g unt nesarat, moale (nu topit) insa suficient de moale incat sa-l deformezi usor prin apasare, un praf de sare, 1 lingura extract pur de vanilie (sau esenta) 
1 cup = o cana de 230 ml 


Pentru cupcakes se amesteca toate ingredientele uscate (mai putin zaharul) intr-un bol, iar separat se bat foarte bine ouale impreuna cu zaharul pana ce devin cremoase, moment in care adaugi untul caldut si cafeaua amestecand timp de 3-4 minute (la viteza medie)! Se adauga amestecul de ingrediente uscate, putin cate putin, continuand mixarea pana la omogenizare completa! Se coc in cuptorul preincalzit, la foc mediu, pana ce trec testul cu scobitoarea (aproximativ 20-25 minute) dupa care se lasa la racit pe un gratar!


Pentru frosting se mixeaza albusurile, impreuna cu zaharul, la viteza mare, minim 5 minute, pana ce isi dubleaza volumul si se si intaresc (ca la bezele)! Adaugam praful de sare, si in timp ce continuam mixarea adaugam, bucata cu bucata, untul moale! Nu adaugam alta bucata de unt pana ce prima nu s-a omogenizat (o sa dureze aprox 5 minute, cu totul) dupa care aromam cu extractul de vanilie si mixam pentru inca 6-8 minute pana ce vom fi obtinut o super catifelata crema!
Cand cupcakes-urile s-au racit bine de tot putem trece la decorare cu super deliciosul frosting vanilat! Adaugam o floricica din zahar si gata  


Se pot pastra la frigider insa recomand sa fie consumate la temperatura camerei, astfel crema va avea o consistenta super super delicioasa, usoara si pufoasa! 

La multi ani si primavara frumoasa! Nu uitati ca va astept pe seara pentru a vedea impreuna cine a castigat giveaway-ul organizat special pentru aceasta zi minunata! 

LATER EDIT
lista participantilor la giveaway-ul lunii martie
si castigatorul este ... ta da da dammmm : nr 3, mai precis Codruta! Felicitari si astept un semn ca sa validam premiul! 

Print Friendly and PDF

35 Responses so far.

  1. Sanda says:

    La multi ani Emily! Felicitari pentru aceste "cupcakes" frumoase, aspectuoase si delicioase! O primavara calda si frunoasa iti doresc.

  2. Edith says:

    Superbe!!
    La multi ani draguta, sa fii iubita! :*

  3. Dia says:

    Minunate, ca tine! La Multi Ani!>:D<:*

  4. Oana says:

    Ce dragute sunt! :)
    La multi ani si tie, sa ai o zi minunata!

  5. Alex says:

    La multi ani !!!! vai ce frumusete de cupcakes..
    Sa ai o zi superba!!!!

  6. La multi ani Emily, sa fi iubita! Te pup!

  7. FLORY says:

    Minunate,ca de obicei!
    La multi ani!Pupici <3

  8. Laura says:

    La multi ani !!!
    Vai ce frumoase sunt...m-as abtine sa le gust fiindca sunt prea frumoase dar pe cat de aratoase...pe atat le-as gusta pana la ultima !!!

  9. Simona says:

    La Multi Ani, scumpa mea! Sa ai parte de-o primavara frumoasa ca tine, plina de iubire si de bucurie!
    Cupcakes-urile sunt... minunate!! Nici nu stiu de unde ai atata imaginatie...
    Pupici

  10. Foarte frumoase si apetisante!!La multi ani si tie!Pup!

  11. La multi ani! Sa fi iubita, pup!

  12. La multi ani si tie, o primavara frumoasa!

  13. La multi ani pentru toate doamnele si domnisoarele din imprejurimi

    Cu poze ca astea trebuie sa-mi reconsider relatia mea cu cupcakes. Nu am prea vorbit uni cu altii pina acum:).
    Copiilor li se pare cel mai bun lucru care s-a intimplat in bucatarie in materie de desert. Mie.. ehhh

    Pozele sint absolut fantastice! Felicitari!!

  14. Timea says:

    Minunate! sunt absolut de vis!!! La multi ani!

  15. La Multi Ani frumosi,Emily*** te pupam.....reteta delicioasa ca de obicei:)

  16. La Multi Ani, scumpa mea!! Sa ai o primavara minunata, plina de dragoste si impliniri!!

  17. Emily says:

    multumesc tuturor pentru urari si aprecieri!
    primavara minunata si mult soare ♥

  18. Anonim says:

    Superbe aceste cupcakes !!! La multi ani , draga mea !!!

  19. Paradis says:

    La multi ani de 8 Martie!Foarte frumoase cupcake-le!O zi frumoasa!

  20. Antonina says:

    Superbe! La multi ani ! Sa fii iubita draga mea !

  21. Absolut minunate! La multi ani si o primavara frumoasa!

  22. Un suflet says:

    In tabel nu sunt 87 de fete inscrise?
    Am observat ca 31 pana la 43 numerele sunt dublate. :(

  23. Emily says:

    Raluca, draga mea, multumesc din suflet ca m-ai atentionat! Am remediat si sincer, imi pare tare rau! Era o eroare la numararea din exceel (care se face automat)! Te imbratisez cu mare drag! Pupici si primavara frumoasa!

  24. Minunat decorate!La multi ani!

  25. claussia says:

    La multi ani! Eu sunt incepatoare in ale cofetariei, adica stiam ca ma pricep la gatit, dar nu la dulciuri. Oricum, cupcakes-urile sunt foarte dragute, si mi-ar placea sa fac si eu. Doream sa te intreb insa, cand spui "cup", ca masura, te referi la ceasca, sau la cana, pentru ca in engleza se poate traduce si-si. Si as mai vrea sa te intreb de unde procuri accesorii pentru cofertarie, gen pos (am auzit ca exista si pos-uri de unica folosinta), accesorii de ornat zimtate, hartii pentru cupcakes? Multumesc si week-end placut!

  26. Emily says:

    Scumpa mea, un cup inseamna o cana de lapte (230 ml) sau si mai usor, daca tot vrei sa incepi, sa-ti achizitionezi o cana gradata care are si cups ca unitate de masura, te va ajuta foarte mult, mai ales atunci cand ai 1/3 sau 3/4 cup ;)
    Posuri gasesti si la hypermarket, insa nu intotdeauna si de uni ca folosinta! Eu nu mi le procur din Romania si nu stiu exact unde ai putea gasi! Cele mai multe cred ca le poti gasi si raioanele cu ustensile de copt, dar si pe la magazinele specializate gen kitchenshop! Te astept cu drag de fiecare data! Imi poti trimite si email (pt un raspuns mai rapid) emily.recipe [@] gmail.com

  27. Emily says:

    Teo, multumesc frumos! te pup si la multi ani inca o data ;)

  28. felis says:

    Foarte frumos arata1!... As manca si eu una!...

  29. Gusulita says:

    splendide prajiturele ! o primavara minunata iti doresc !

  30. Haplea says:

    Superbe cupcakes-urile!

  31. Emily says:

    Felis, multumesc <3

    Dana, la fel si tie <3 Pupici

    Haplea, multumesc frumos!

  32. Anonim says:

    Tocmai ce am facut primele mele cupcakes, si trebuie sa marturisesc ca sunt perfecte! Am respectat reteta, doar ca frosting-ul l-am facut din crema de branza philadelphia cu unt si vanilie. Mi-a fost teama ca compozitia imi va iesi prea tare, de obicei am aceasta problema cand fac muffins, dar acum a iesit super bun. Multumesc mult pentru reteta. Mi-ai putea recomanda si o reteta buna de muffins? cu care sa nu dau gres? Merci!
    Anca

  33. Emily says:

    draga Anca
    ma bucur tare mult ca le-ai incercat si mai ales ca ti-au placut! Si eu le iubesc tare mult ;) Crema de branza e minunata, sa o combini si cu ciocolata, vei avea o surpriza placuta!
    Pentru muffins iti recomand

    http://www.emilyscupcakes.ro/2012/08/double-chocolate-muffins-giveaway.html
    sau
    http://www.emilyscupcakes.ro/2012/08/pepsi-muffins.html

    te pup si te astept cu vesti!
    Seara frumoasa!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)