giveaway de Mos Nicolae

ce poate fi mai frumos, acum cand luna cadourilor e atat de aproape, decat sa daruim si sa primim cadouri?
Acest gand m-a bantuit toata saptamana, insotit de frumoasele melodii de Craciun :) si in miresme de fursecuri aromate! V-am mai spus si o sa o tot repet :)) sunt innebunita dupa Craciun, dupa tot ceea ce inseamna din toate punctele de vedere!

si ca sa intram mai repede in spriritul sarbatorilor, spirit care pe mine ma urmareste tot anul :)), am ales sa va daruiesc un cadou, care sa va aduca zambetul pe buze in fiecare dimineata! asadar ... va invit la un cappuccino in cescutele acestea minunate


cescutele le-am gasit aici (de unde am luat si fotografia) si vi le ofer cu draga inima in ajun de Mos Nicolae (adica pe 5 decembrie)

Premiul consta in 2 cescute identice cu cele din fotografie si o surpriza dulce :) urmand a fi expediat numai pe teritoriul Romaniei prin posta!

regulamentul concursului: 
- trebuie sa urmaresti blogul Emily's Cupcakes prin GFC (caseta pentru inscriere se gaseste in meniul din dreapta, inspre josul paginii)
- fara a fi conditie obligatorie, desi mi-ar face o deosebita placere, poti sa dai like paginii de facebook 
- trebuie sa lasi un comentariu, la aceasta postare, in care sa mentionezi si id-ul cu care urmaresti blogul meu
- extragerea va avea loc in ajun de Mos Nicolae cu ajutorul unui program de random
- numele castigatorului va fi publicat chiar in cadrul acestei postari iar daca premiul nu va fi revendicat in termen de maxim 10 zile voi efectua o alta extragere! 

si ca sa inchei in acelasi spirit de mare sarbatoare, mai ales ca este primul meu giveaway, impartasesc cu voi motivul fericirii mele: am primit un inel, adica acel inel, daca ma intelegeti :))
va astept cu mare drag la concurs si promit sa vin tot timpul cu premii pentru voi!

va imbratisez cu drag pe toti si toate!
Emily

LATER EDIT on 5 December - 2011
iata ca a venit si momentul mult asteptat 
am eliminat comentariile mele si am pus in ordinea cronologica comentariile voastre in lista de mai jos
♥ succes tuturor 
 urmeaza extragerea 


LATER EDIT on 5 Dec - 10.55
si castigatorul este ... 
Felicitari draga Pansy! 
Astept sa ma contactezi pentru a stabili detaliile legate de expedierea premiului! 

Va multumesc inca o data pentru toate gandurile frumoase si pentru caldura cu care m-ati intampinat! Nici nu va imaginati cat de mult ma bucur sa va am alaturi 

Va doresc o seara minunata, plina de povesti si de zambete, cu ghetutele pline de cadouri si sa fiti iubiti! 


va imbratisez cu mare drag,
Emily 

Categories: ,
Print Friendly and PDF

73 Responses so far.

  1. FELICITARI!!!!
    Stiu ce fericita am fost eu pe 22 decembrie 2008 cand am primit ACEL inel! :*
    Te urmaresc ca Alina C. (iar pe facebook Alina Cosrean :) ;) )
    Inca o data sa fii fericita( ca iubita vad ca esti) si sa aveti o viata frumoasa impreuna! :*

  2. Neata, Emily! S-o luam in ordine :)
    Incep cu inelul, e cel mai important: felicitari, sa fie intr-un ceas bun!!
    Concursul e tare dragut, urez de pe acum felicitari castigatoarei! Cescuta e superba!
    Am dat like paginii, cu drag! Si te urmaresc de ceva timp prin GFC (id-ul meu este Alexandrina).

    Iti doresc o zi frumoasa!

  3. Emily says:

    Alina, multumesc! sa fii sanatoasa si iubita! :*


    Alexandrina, multumesc :*
    Doamne ajuta sa fim cu totii fericiti si multumiti! pupici


    o zi minunata fetelor! :* :*

  4. Cristina says:

    Felicitari, sa fie intr-un ceas bun!!!

  5. Adina says:

    Felicitari!!! Sa fie intr-un ceas bun si sa va iubiti toata viata.

    Super concursul,tocmai pusesem si eu linkul pe fb:}}

    Te urmaresc si pe fb si pe gfc.
    O duminica placuta in continuare.

  6. Aluculesei brindusa says:

    Peste tot te urmaresc cu numele de Aluculesei Brindusa si am postat la mine pe pagina de facebook
    http://www.facebook.com/beautyroom.ro#!/permalink.php?story_fbid=126749164102434&id=100003020520357.

  7. Camelia Liliana Toma says:

    Ciao! Te urmaresc si eu cu tomacamelia99 si binenteles si pe facebook Camelia Liliana Toma .

  8. Naina says:

    Felicitari!!!! Sa fii fericita si iubita toata viata ca acum!

  9. felicitari pentru inelul primit!
    te urmaresc ursan mihaela pe facebook si mihaela ursan pe blog

  10. speranta says:

    Felicitari pentru ineul primit....te urmaresc micsa speranta pe facebook.toate retele sunt bestiale.cand vreau ceva intru si mi iau reteta si ies divin.succes tuturor

  11. Corina says:

    Felicitari din suflet! Sa fie intr-un ceas bun!
    Gestul tau e foarte frumos, ca tot ceea ce faci tu aici! Pupici!

  12. Anonim says:

    pe facebook tudorache iuliana

  13. Felicitaaaaaaaaari !!! <3<3<3 Ce veste frumoasaaa... <3 How sweet... :) Minunat si giveaway-ul, dar vestea e una din acelea care-ti da multa buna dispozitie, numai cand stii ca intr-un colt al lumii, cineva pluteste in aer de fericire. Va doresc sa va iubiti ca acum o viata intreaga ! Te pupic cu mare drag! <3<3<3

  14. Frumos inelul!Sa fie intr-un ceas bun si sa-l pastrati toata viata ca acum!

  15. Mimmi says:

    Felicitari Emily,sa fie intr-un ceas bun !
    Cat despre concurs,am vazut si eu ieri setul cu cescuta care e minunat !
    Pe GFC te urmaresc cu "Mimmi" iar pe facebook cu " Laura Mimmi"
    Te pup si te astept si eu la concursul de pe blogul meu ;)) !

  16. Unknown says:

    Wow, felicitari, abia astept ziua cea mare(da eu ... sa vedem ceva fotografii cu tine miresica)
    la mine au trecut deja 3 ani, 4 luni si 1 zi de cand m-a cerut in casatorie... si 3 luni de casatorie in curand ... ne intelegem la fel de bine ca acum 4 ani cand l-am cunoscut!
    Multa multa iubire va doresc!
    Te urmaresc prin GFC, cu id: Andreea-Elena si pe Facebook cu AndreeaInBucatarie si Andreea Coval
    si WOW pt concurs! superbe cescutele
    Inca odata felicitari!

  17. Simona says:

    Felicitari ptr inel! Sa fie cu noroc si sa fi`ti fericiti!
    Foarte frumoase cescutele.. parca mi le`as dori.. sa beam un capucino cu scortisoara in ajunul Craciunului... atunci cand noi vom implinii 3 ani!
    Te pup si te urmaresc cu id`ul Simona

  18. Monica says:

    Felicitaaaari! Sa fie intr-un ceas bun! :)

  19. pansy says:

    Emily draga ,spun si eu ca toata lumea :sa fie intr-un ceas bun si norocos !

  20. DianaC says:

    Felicitari!Is foarte frumoase cescutele,iar numele cu care o sa te urmaresc este DianaC pe GFC,si Stefania Diana pe facebook.

  21. FLORY says:

    FELICITARI!Sa ai parte de multa iubire si sa fie intr-un ceas bun!Pupici!

  22. Felicitari!!! Sa aveti parte numai de momente fericite impreuna!
    Te pup cu mult drag!

  23. Emily says:

    va multumesc din suflet pentru asa urari frumoase! va pup cu drag pe toti si toate! :*

  24. Alex says:

    Felicitariiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!
    Super inel ....Te pup !

  25. Buna,
    in primul rand doresc sa te felicit, este un moment foarte frumos din viata si iti doresc sa ai parte de multe alte clipe cel putin la fel de minunate.
    Pe blog te urmaresc cu id-ul Delicious Flavours, iar pe Fb-Lapadat Angela.
    O saptamana frumoasa, te pup.

  26. Sa fiti fericiti si sa va iubiti toata viata cu aceeasi pasiune.Te pup!

  27. Emily says:

    Va multumesc tuturor pentru urari si felicitari!
    va pup cu mare drag :* :* :*

  28. Cristina says:

    Felicitari pentru inel. E superb!
    Sa fiti fericiti!

    Cristin@'s blog - Arome si culori
    b_criss75

  29. Multa fericire! Sa fie intr-un ceas bun!

  30. Simona says:

    Felicitari pentru inel si sa fie intr-un ceas bun! Anul viitor ma astept si eu la asa o supriza :D
    Te urmaresc prin GFC cu numele Simona S. Ti-am dat like si pe FB tot cu numele Simona St.....
    Multa bafta tuturor!

  31. Emily says:

    Va multumesc fetelor! va doresc sa fiti cel putin la fel de fericite cum sunt eu acum! :*

  32. Mihaela says:

    Felicitari! o mie! :) cred ca esti foarte entuziasmata, imi aduc aminte cum am fost si eu cand faceam pregatirile de nunta. Ai nevoie de ajutor cu dulciurile pentru nunta? :)

  33. Simona says:

    Felicitaaaari! Sa fie intr-un ceas bun!

  34. Emily says:

    multumesc fetelor! pupici!

  35. felicitari!!!!un inel superb!!!!Te urmaresc prin GFC sub numele de Negrescu Mihaela si pe facebook la fel!!

  36. Lina says:

    Sa fie un ceas bun! Sa fii mereu fericita! Eu sunt Lina si mi-ar face placere sa bem impreuna un capucino.

  37. Emily says:

    multumesc fetelor! pupici

  38. vdaiana says:

    Felicitaaaaaaaari!!!
    Foarte dragut premiul!
    Am dat like (Daiana Vereb). Te urmaresc prin GFC cu vdaiana.

  39. Miha says:

    Felicitari, sa fie intr-un ceas bun! :*

  40. felicitari!

    Te urmaresc pe GFC cu Ophelia1983!

    Iar pe Facebook cu Alina Nicoleta! Frumoasa initiativa ta! ...daca as castiga, mi-ar placea sa ne bem impreuna cafeaua din cescutele astea!

  41. Emily says:

    va multumesc tuturor si va transmit cel mai mare si mai aromat pupic :)
    weekend minunat tuturor! :*

  42. Felicitari iubita !!! sa va fie intr-un ceas bun !! si sa traiti fericiti pana la adanci batraneti ;) Pupici si imbratisari cu mare drag!

  43. Anonim says:

    Buna, imi plac la nebunie canitele, mi-as dori si eu sa le am.

    Te urmaresc cu id: c.adelanicoleta@yahoo.com (mail)

  44. camy says:

    bunaa
    gfc:camy email:camy_blue_angel@yahoo.com fb:Carmen Mariana
    felicitari si ce sa spun asteptam poze de la nunta ;)):D:*pupici

  45. Unknown says:

    Buna, draga mea!
    Felicitari! Casa de piatra!
    Te urmaresc prin GFC cu numele : ionescu camelia
    Am dat like paginii tale de Fb : Cami Ionescu.
    Superb premiu...pupici

  46. Svea says:

    Felicitari si sa fie intr-un ceas bun!
    Te urmaresc pe gfc cu nickname-ul Svea si pe facebook Gabriela Zaharia.
    Foarte frumos premiul si mai frumoasa initiativa :)

  47. Anastasia says:

    Sincere felicitari, m-ai emotionat cu vestea frumoasa :D

  48. Felicitari in primul rand si sa va iubiti dand la o parte toate obstacolele!!!
    Superbe canile,chiar incantatoare.
    Te urmaresc pe fb cu id-ul:Rocsy Ciobanu!!!

  49. Emily says:

    multumesc frumos tuturor! milioane de pupici si seara frumoasa :*

  50. lau says:

    foarte frumos inelul,sa fie intr-un ceas bun,sa va iubiti mereu,
    superbe canile,te uramresc cu numele de laurenta,iar pe faccebook cu lau danie

  51. Anonim says:

    Felicitari pentru ce urmeaza dupa inel! Multumesc Mitinita ca mi-ai dat de stire :) Angelgri

  52. cred ca esti foarte fericita si cand vad oameni veseli ma simt bine :), numai zambete va doresc ..teo
    buchetel@gmail.com
    PS sunt ochii pe tine demult si astept curioasa ultimile postari
    http://2plusm.blogspot.com/

  53. Felicitari pentru inel si sa va iubiti mereu! Te "urmaresc" pe GHC si Facebook ca Elena Toma, iar pagina "Emily's Cupcakes" am trecut-o la preferinte pe pagina mea "Bucataria Elenei", ca sa fiu la curent cu noutatile in timp real. Felicitari si pentru aceasta idee frumoasa!

  54. madicuisine says:

    Felicitari pentru inel! E unul din momentele fericite ale vietii care iti doresc sa continue de-a lungul ei. Urmaresc blogul tau....Madalina Marin(madicuisine). Ai si pe facebook un like de la mine. Seara frumoasa!

  55. Mihaela says:

    Felicitari!!!!!
    Sa fie intr-un ceas bun si sa fiti fericiti.
    Imi aduc aminte cat de fericita am fost eu cand am primit inelul cu pricina. Au trecut 7 ani de atunci, dar parca s-a intamplat ieri :)

    Cescutele sunt minunate. Imi plac tare mult.
    M-a bucurat vizita ta pe blogul meu.
    Te urmaresc cu mare drag ca Mihaela - mykyduta (Sa gatim impreuna).
    Te imbratisez cu drag !!!!!

  56. dia says:

    felicitari pt Acel inel! sa fie intr-un ceas bun! eu ador bijuteriile, cu diferenta ca acum mi le fac singura (daca esti interesata de bijuterii, uite si lucrarile mele http://madebyadnia.blogspot.com)

    In ceea ce priveste concursul: GFC dia.daria, Fb:Dia.daria sau Made by Adnia
    te pup!

  57. lucy says:

    felicitari pt inel! foarte frumos, si inelul cescutele.
    nume GFC- lucy, FB-Lucia Vlad
    o seara linistita

  58. Liana10 says:

    Ce veste minunata si ce inel frumos!!! Sa fiti fericiti!
    Te urmaresc pe fb Liana Toma si GFC liana10

  59. Andie says:

    Emily, hop si eu in ceasul al 11-lea, dar nu m-am putut abtine!! Felicitari pentru inel, iti doresc multa pace si armonie, dar mai ales, multa iubire! Sunt ingredientele absolut necesare de care ai nevoie sa creezi.. in bucatarie!
    Te imbratisez cu maaare drag!
    Andie

  60. Felicitari!!!Sa fie intru-un ceas bun!
    Te urmaresc si pe fb si pe gfc.
    O duminica placuta in continuare.Te pup!!!

  61. Ghinda Tatiana says:

    Buna si Felicitari;)
    GFC Enamorarte
    like pe facebook Tatiana Ghinda

  62. Alice says:

    Hop si eu...
    Alice pe GFC si Alice Ciobanu pe FB...a nu uit ..am dat like pe Fb :)

    pupici

  63. Dianne says:

    Felicitari!
    Eu te urmaresc prin GFC cu numele Dianne.
    Prin FB cu numele : Diana Dianne.

  64. Alina O. says:

    felicitari! te urmaresc pe facebook (Osan Alina: ali2703ali2703@yahoo.com) tine-o tot asa

  65. Emily says:

    Multumesc tuturor pentru gandurile bune!
    astazi vom afla numele castigatoarei :*

  66. Anonim says:

    Sau castigatorului :)

  67. Emily says:

    sau al castagatorului :)

  68. felis says:

    Wow... felicitari!!... Sa fii fericita si sa ai parte de cat mai multe bucurii si impliniri!! Multa sanatate!

  69. pansy says:

    mai Emily,era sa cad pe spate cand am intrat mai adineaori,pe facebook si am vazut.A gangurit ceva Mitinita,da'n-am bagat-o in seama.e 2 si 14 minute.eu te-am felicitat ca nici nu ma gandeam ca particip la vreun concurs sa-i zic asa.Pai nici nu mai tin minte de cand n-am primit cadou de Mos Niculae.Sa stii ca m-am emotionat.Maine o sa fac o postare pentru Mos Niculae si pentru tine evident.Asta da surpiza!!!!!!you took my breath away !!!! adica pupu-te! sa ai in viata ta,alaturi de barbatul iubit,numai de cadouri si bucurii !!!!!!!

  70. Emily says:

    Felis, multumesc din suflet! :*

  71. Emily says:

    Pansy, draga mea, nici nu-ti imaginezi cat ma bucur sa stiu ca am reusit sa-ti fac o asa surpriza! Mosul a tinut cu tine :)
    pupici

  72. anomisana says:

    Emily, abia te-am descoperit, datorita tie, care m-ai descoperit pe mine, dar deja am invatat cate ceva de la tine. Iti urez sa ai parte de multa fericire si de sanatate, caci restul lucrurilor vin de la sine daca le avem pe astea doua.

  73. Emily says:

    Anomisana, bine ai venit! Multumesc tare mult pentru aceste vorbe frumoase! :* numai de bine si tie!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)