yellow tea party

tea party cu arome care mai de care mai delicioase si mai delicate, cu biscuiti, cu ceai, cu cupcakes, cu lamaie, cu miere, cu fistic, cu zmeura delicata ... cu tot ce trebuie :) Un rasfat in toata regula, ce sa mai incoace si-ncolo :) ia priviti ce party delicios am avut luna aceasta! Multumesc fetelor pentru bunatatile aduse! si va invit cu drag sa le vizitati pentru si mai multe fotografii, dar si pentru multe alte retete delicioase! 











Astept cu mare drag sa vad ce culoare / culori vom avea ca tema pentru tea party - cherry edition! 

Pentru editia urmatoare astept inscrierile, pe email (click pe plicul roz din stanga)! Mini ghidul de participare se gaseste aici! Deoarece participanti la tea party merita mai multa promovare, vom petrece cu maxim 10 tea lovers per editie, asa ca va astept cu drag! 

Va imbratisez cu drag si va multumesc pentru o asa petrecere cu ceai si rasfaturi! 
Va las in compania fetelor :)




Categories:
Print Friendly and PDF

25 Responses so far.

  1. Alb! M-am molipsit de la frumosul florilor de luna trecuta si vreau sa vad alb pe mese. In caz ca a mai fost ma multumesc si cu mov :)

  2. Unknown says:

    foarte frumoase. Ma duc sa le vizitez. Pup.

  3. Superb! Toate te duc cu gandul la frumoasa vara, care se apropie!

  4. Ile says:

    Îți iau ochii de frumoase ce sunt toate! N-am apucat să particip și eu luna asta și tare rău mi-a părut :( Sper să ajung la tea-party-ul următor!

  5. Sabrina says:

    Imi plac mult tea party-urile tale.
    La un moment dat o sa ma anunt si eu (acum am o perioada de-mi vine sa plang...) intre timp imi clatesc ochii cu ce faceti voi.Pupici <3

  6. Simona says:

    Super parada!!! Felicitari tuturor participantelor si mai ales gazdei! Luna asta avem alb si mov?!
    Pupici tuturor

  7. Imi place la maxim!! Pupici!

  8. Emily says:

    ma bucur tare mult ca va place si va astept cu drag si la urmatoarea editie!
    Luna aceasta culoarea principala este ALB :) Sunt sigura ca va fi o editie de poveste!

  9. Anonim says:

    Cu aceasta editie am inceput sa iubesc galbenul !!! ;) E superb totul , nu ma mai satur sa privesc bunatatile frumos prezentate !! Bravoo tuturor !!!!

  10. Unknown says:

    Ce frumos, sa tot stai la un ceai cu voi.
    Felicitari tuturor si mai ales lui Emily ca ne strange la astfel de party-uri

  11. Unknown says:

    ce frumos arata totul in galben!

  12. Andreea says:

    Delicios totul! Felicitari fetelor!

  13. este cea mai frumoasa editie! se vede ca a venit primavara. Atata sclipire si bucurie nu am mai vazut vreodata la un loc!
    Ina, multumesc pentru alb, abia astept sa vad urmatoarea editie!
    Emily, ai avut o idee extraordinara cu tea party-ul tau! si iti ultumesc pentru primirea calduroasa.
    codruta

  14. Timea says:

    Superb Tea Party si la aceasta editie! Retete minunate, poze frumoase! Ne vedem in curand la party in alb :). pup

  15. Antonina says:

    Superb arata totul !!

  16. FelicItari tuturor! Din pacate nu am putut sa particip, dar va urmaresc din "umbra"! Si ati fost minunafe!

  17. Gabriela says:

    Foarte "luminoasa" aceasta editie! Multumesc pt. primire, Emily!

  18. Emily says:

    Eu va multumesc fetelor! fiecare party petrecut alaturi de voi este minunat, iar aceasta editie, asa cum ati spus si voi, a fost plina de soare si caldura! Va imbratisez cu mare, mare drag pe toate si va doresc sa aveti o zi mai mult decat minunata! Pupicei tuturor!

  19. Ce parada frumoasa! Emily sa stii ca mereu va privesc din umbra.

  20. Foarte frumoasa tea party! Insorita, stralucitoare si delicioasa. Multumim, gazda frumoasa :)
    Emily, cum se vor alege cei 10 participanti pentru tea party-ul alb?

  21. Paradis says:

    Multumim frumos pentru gazduire!Foarte frumoasa princesa "Tea Party "in rochita Galbena!pup.xoxo

  22. Emily says:

    fetelor, va astept cu drag :* Inscrierile se fac pe email, conform mini ghidului de functionare! Ma bucur tare mult ca va place si voua! Fara voi, participanti directi sau pur si simplu musafiri ;) aceste party-uri nu ar fi la fel de frumoase si savuroase! va multumesc fetelor! Pupici

  23. Liana10 says:

    Soare orbitor, aur curat! Felicitari tuturor participantelor, o editia stralucitoare ;-)

  24. Aratã totul minunat! pot sa ma inscriu la urmãtoarea editie...albã? :D

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)