tarta cu nuca de cocos si mango // giveaway surpriza

Astazi va rasfat cu o super tarta din fulgi de cocos cu piure fin de mango, cu un giveaway aromat si delicat, special pentru voi, prietenii mei! Mi-ati lipsit dragii mei si ma bucur tare mult ca va pot rasfata asa cum meritati! Astazi avem o combinatie de poveste cu sirene, palmieri, pirati si multe nuci de cocos! O poveste pe insula pustie, cu muzica valurilor ce se lovesc de stanci in fundal, cu nisip alb si apa de un albastru de vis! 

Hai sa ne rasfatam prima data cu o felie delicioasa de tarta aromata si delicata! 



Buna rau! Si nici nu trebuie sa ma credeti pe cuvant! E suficient sa o incercati si va veti convinge! ;) O combinatie de vis, inspirata de cel mai aromat si mai delicat unt de corp incercat pana acum! O tarta exotica cu arome fine, dar patrunzatoare ... cocos si mango, un cuplu de vis!


ingrediente baza de cocos
4 linguri de unt nesarat, moale,  6 cani de fulgi de cocos, 3 - 5 linguri zahar pudra (dupa gust)
* reteta blatului este preluata din cartea Martha Stewart's New Pies and Tarts

instructiuni de preparare
1. preincalzeste cuptorul la 170 grade C
2. prepara crusta din nuca de cocos: bate untul moale cu zaharul pana devine cremos si apoi adauga  o treime din nuca de cocos, mixand pana ce se strange sub forma unei bile (aproximativ 2 minute) dupa care amesteca usor, cu mana celelalte  2 parti de nuca de cocos pana ce se
incorporeaza perfect, insa fara a fi prea insistenti  :)
3. aseaza hartie de copt intr-o tava de 19 cm si apoi pune nuca de cocos apasand cu fermitate asfel incat sa se formeze un strat uniform, iar marginile superioare lasa-le mai pufoase pentru un aspect mai rustic!
4. imbraca usor marginile cu folie de aluminiu pentru a nu  se arde si coace pana ce mijlocul devine auriu  max 15 minute, dupa care  elimini folia si coci inca, 4 to 5 minute! Scoate si lasa la racit!

ingrediente crema de mango

4 mango mici, 200 ml  lapte condensat, 3 oua, zahar dupa gust
instructiuni de preparare:
1. curata si decojeste mango 
2. transforma mango in piure cu ajutorul unui blender
3. amesteca piureul de mango cu restul ingredientelor si gata :)
Nu e cea mai simpla umplutura posibila? Eu o ador! 

Umple crusta de fulgi de cocos (daca-ti mai ramane putin piure, nu ezita sa-l pui in niste forme mici de soufle) si coace la 180 grade C pentru aproximativ 1 ora! Crema va "bulbuci" putin, la inceput, asa ca pentru a evita stropii si murdarirea cuptorului poti pune dedesupt o folie de hartie de copt ;) Dupa o ora de copt crema ar trebui sa fie usor moale la impinsul cu degetul, exact ca la creme brulee! Se lasa la racit pe un gratar! 

E o tarta absolut fantastica, delicioasa, parfumata, fina, cremoasa, aromata ... mmm, un deliciu! 

Si pentru ca tot v-am vorbit de insula, ei bine iat-o:
* un coltisor din ea, bineinteles ;)



Palma de Mallorca este o insula extrem de vizitata, tocmai pentru ca e frumoasa si plina de plaje superbe, pentru toate tipurile de turisti! Ador zona Formentor si am fost fascinati de plaja superba, exclusivista, pustie si de marea turcoaz! A fost o vacanta asa cum ne doream, plina de soare si liniste! Am lenevit toata ziua, ba la soare, ba la umbra cu nuca de cocos in brate ;) ba la piscina, ba in baldachin, ba admirand perusii colorati ce-si aveau cuibul fix langa copacul din fata camerei noastre! Va recomand cu drag! Nici nu ne-am dat seama cand a trecut timpul :)) si ... o data ajunsi acasa am avut placuta surpriza sa redescopar aroma vacantei in cutiuta fermecata de la Lia - delicii pentru piele

Insula pustie este un unt de corp luxuriant cu miros de paradis! Am fost placut surprinsa sa descopar ca pe langa aspectul usor retro si haios, acest unt de corp are doar 3 ingrediente! Da, da, ai citit bine - doar 3 ingrediente!!! Daca-ti vine sa crezi ca mai exista asa ceva, intr-o lume plina de E-uri si tot felul de aditivi si substante nocive! Insula pustie - are unt de mango, ulei de cocos virgin - bio si extract de papaya, 100% natural! Imi place la nebunie si astept cu drag momentul acela de rasfat, de dupa dus, cand aroma paradisului imi invadeaza simturile si-mi rasfata pielea! Este untul de corp pe care pielea mea il iubeste de la prima atingere! 
Insula pustie este de asemenea parte din rasfatul de care aminteam la inceput ;) asa ca ... sa bata tobele, sa cante cocosii, sa urle trambitele :) caci avem un giveaway special pentru voi, cititorii www.emilyscupcakes.ro si iubitorii de arome exotice

O cutie ce contine nici mai mult nici mai putin decat un mini paradis, creat special pentru a te rasfata poate fi a ta! Insula pustie poate fi a ta! 

Ce trebuie sa faci? 
- viziteaza paginile de facebook Lia - delicii pentru piele &  Emily's cupcakes si daca-ti place ce vezi apasa pe like ;) 
- lasa-mi un comentariu cu numele tau ca sa poti intra la tragerea la sorti

Cum se castiga si cat dureaza? 
- prin tragere la sorti cu ajutorul unui program de random
- comentariile duble nu vor fi luate in considerare decat o singura data
- ultima zi in care poti participa este 10 august, orele 23.59

Voi face extragerea in weekendul imediat urmator iar castigatorul/castigatoarea va vi anuntata in cadrul acestei postari! Daca nu trimite email cu datele de contact in termen de 72 ore voi efectua o noua extragere! Premiul va fi expediat doar pe teritoriul Romaniei de catre "Lia - delicii pentru piele"

Succes tuturor si va las in compania catorva fotografii cu iz de vacanta! 
Va imbratisez cu drag! 
Emily







Later edit: 11.08.2012 - 00.30 
Comentariul cu numarul 3 este castigator! Asadar numarul 3 este intr-adevar un numar norocos: 
- 3 ingrediente are minunatul unt de corp marca Lia - delicii pentru piele
- 3 a fost data la care am postat initial articolul
- 3 este numarul extras :) 

buuuuun, si-acum hai sa vedem cine este castigatorul ... tam ta ra arammmm, tam tam ... Edith Frincu, felicitari! Te rog sa trimiti datele de contact (adresa si numar de telefon) la contact [@] lia-delicii.ro

Print Friendly and PDF

58 Responses so far.

  1. like facebook: Nicoleta Alexandra

  2. Arata minunat tarta.Imi place mult.Pupici multi!

  3. Edith says:

    Minunata tartutza ta, minunat giveaway-ul!
    Iubesc produsele de la Lia :)
    Edith Frincu

  4. Madelaine says:

    Zamfirache Angela Madalina

    Mi-au placut ambele pagini, asa ca am dat like cu numele "Madalina Zamfirache".
    Multumim!

  5. ce poveste frumoasa! vreau si eu pe insula... Anca Sfariac.

  6. Anonim says:

    Desertul este minunat asa cum ne-ai obisnuit, la fel si peisajele :)
    Angela Lapadat

  7. Nici nu stiu la ce sa spun mai repede "woooow", la tarta sau la crema :)
    Monica Lazar

  8. Diana B. says:

    Ce peisaj de vis! :)
    Musai sa particip si eu. :)
    Cand ai timp si daca vrei poate-mi impartasesti detalii tehnice referitoare la excursia ta.
    Pup

  9. Larisa says:

    Astazi o sa prepar tarta. Mi-ai facut o pofta nebuna!

    Larisa Dascalu

  10. O postare minunata! Tarta delicioasa, peisaje incantatoare. Multumim.

  11. ioana sch says:

    si eu care cautam idei de desert cu nuca de cocos....am dat nu doar peste un desert minunat, ci si peste un giveaway tentant :) ce faina idee de a incepe cu un desert pt a ajunge la un produs..delicios! <3

  12. Scintei Adina says:

    Scintei Adina

    O tarta delicioasa!

  13. Cristina says:

    Peisaje minunate, langa un desert senzational... ce iti poti dori mai mult?
    Cristina Toth

  14. ce arome minunate! eu nu ma pricep la tarte, dar poate fac o exceptie pentru combinatia asta de nuca de cocos si mango :) doar sa gasesc mango parfumat pe undeva :)

  15. Gabriela says:

    Buna tarta si superbe fotografii! Minunate locuri! Bun venit, Emily! Mie, una, mi-au lipsit postarile tale de poveste!

  16. Anonim says:

    Asa pofta mi-ai facut cu tarta, iubesc nuca de cocos si in combinatie cu mango cred ca are o aroma exotica.

    In acealsi m-am inscris si la concurs: Macarie Alina

  17. Carol says:

    Frumoase photos ... deliciaosa tarta.

  18. noTACover says:

    ce frumos cuprindeti voi frumosul in cuvant si fapta!
    Emiliana Veres

  19. Andreea C says:

    Dragut concurs :)
    Like cu numele : Carmen Andreea

  20. budadana says:

    nu pot zice altceva decat YYYUUUMMMMMMMYYYYY!!!!
    m-am inscris si la concurs, fb Buda Dana

  21. Unknown says:

    Frumoase peisaje, Mihaela Micu

  22. Nico says:

    FB: Emi Nicoleta

  23. Raluca says:

    Yummi! N-am facut pana acum tarta cu mango. Oare se mai gaseste prin supermarketuri ( billa, real ) ? In Belgia dadeam gata 2 odata! :D

    Like pe fb cu Ungureanu Raluca-Mihaela

  24. Dana says:

    Par apetisante , si tarta si crema , si ce vacanta de vis :)
    Dana Komaromi

  25. Foarte frumos.Ciobanu Roxana!

  26. Ce tarta minunata!!! Lili Toma

  27. Timea says:

    Foarte faina tarta! Si pozele la fel, mai putin cea cu gangania :)). Pup

  28. Haplea says:

    Superbe poze!Delicioasa tarta!

  29. Andra says:

    Fata draga, m-ai zapacit de tot cu aromele astea exotice, cu ganduri de vacanta minunata si de piele fina :)
    Se vede treaba ca te-ai intors din vacanta cu inspiratie la retete frumoase, welcome back draga mea!
    hugs & kisses :*

  30. Paradis says:

    Nu refuz o felie mare!Arata de nota 10* xoxo

  31. ELena says:

    Lke Elena Elenutza http://www.facebook.com/elena.matei.5205
    Tarta este delicioasa vreau si eu o portie:)iar peisajele sunt incantatoare.

  32. Alina Rosu says:

    Alina Rosu

  33. Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  34. Mariaaa says:

    Nici nu stiu ce este mai apetisant .. insula pustie sau tarta cu mango & cocos.. ochii imi saliveaza :))
    (Maria Rus pe FB)

  35. Anonim says:

    Ce fain arata! Voi incerca si eu!!

  36. mady says:

    Am dat like cu numele Madalina Buscu.

  37. andra katerina says:

    yyaammy, ce pofta mi ai facut!
    fb: andra katerina

  38. Andreea says:

    Andreea Bianca Şerban :*

  39. uuu, la mer :)
    like&share Ioana Ruxandra Rincu

  40. Alina says:

    Habar nu ai cat de pofticioasa sunt... o sa incerc si eu tarta.pana atunci acum ma duc sa-mi iau o tarta cu fructe. Alina Toader :*

  41. Alexia Gusa says:

    Chiar azi voi incerca reteta.. si sper ca in curand si crema

  42. moni says:

    Ce minunatii! Miee mi-au placut la nebunie paginile asa ca am dat like. Numele meu este Monica Gherca.

  43. Ana Naghi says:

    Bineinteles ca am dat like ambelor pagini,asta pentru ca imi placece vad!

    Cocos si mango-preferatele mele!

    Ana Naghi

  44. Wow ce reteta minutata!timp sa am si sa dau de racoare putin ca sa o pot face..
    Am dat like cu numele Maria Ana

  45. Cristina says:

    Buna si eu ma inscriu
    Am dat like pe facebook Cristina Gondos
    Merci pentru cocnurs. Pupici

  46. Alina Rosu says:

    Alina Rosu

  47. Vero says:

    Verr Verro

  48. andreea says:

    Am dat like pe Facebook cu numele Andreea Ciornei
    Reteta este super sper sa imi reuseasca si mie.

  49. Oana says:

    Mi-a placut ce am vazut si am dat like.
    FB: Oana Catalina

  50. Lili says:

    Wow cocos, nu ai din intamplare si cateva retete pentru prajiturile, ciocolate ce sunt facute din cocos?

  51. FB: Nicoleta Grofova

    Ador cocosul si cel mai mult ador pozele tale. Numai bine, Nico.

  52. iulika_ct says:

    Buna !!!
    FB Iuliana Gondos

  53. Unknown says:

    Vreauuu si eu!!! Propun ca atunci cand voi castiga, sa primesc OBLIGATORIU si o bucatica din tarta delicioasa mango&cocos :PPP

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)