vanilla eclairs - eclere cu vanilie

un ecler delicios, cremos, vanilat, fin si delicat, cu o atingere de ciocolata ... mmm ... un vis implinit :) Ador prajiturile frantuzesti, mi se pare ca sunt pline de savoare si delicatete iar vedeta zilei nu face decat sa demonstreze acest lucru! Iubesc eclerele  si ele ma iubesc la randul lor, caci au iesit divine, perfecte chiar ;) (pftiu ce modesta am devenit) 



Primul ecler facut de mine :) (dupa ce am experimentat cu sandwich-urile de capsune), ecler pe care l-am savurat in liniste, pe terasa, sub razele calde ale soarelui si in triluri de pasarele fericite ca a venit primavara in sfarsit, cu miros de salcam si liliac inflorit, cu bujori minunati si multe zambete! 


ce mod mai frumos de a-ti petrece dupa-amiaza decat cu un ecler delicios si un cappuccino pe masura, in compania persoanei iubite? Hai sa revin la reteta caci altfel ma pomenesc ca umplu paginile cu declaratii :)) 

Prima si prima data ne rasfatam cu un cappuccino delicios cu putina sortisoara, ca sa avem energie, nu de alta :) apoi purcedem la treaba! Nu e deloc greu, nu te ingrijora! Iti trebuie 1/2 cup unt, 1 cup apa, 1 praf mic de sare, 1 cup faina si 4 oua (daca ouale sunt mari atunci mai bine pui 3)! Pune apa la fiert, impreuna cu untul si praful de sare! Cand ajunge la fierbere si untul este complet topit se da la o parte de foc si se toarna repede toata faina, amestecand energic cu o lingura pana ce aluatul devine omogen si compact! In acest moment mutam aluatul in bolul mixerului si adaugam ouale, cate unul, cate unul :) mixand pana la omogenizare completa! ATENTIE: nu adauga al doilea ou pana nu a fost incorporat anteriorul! Se pune amestecul intr-un sac a poche la care ai adaugat inainte un dui metalic stelat si se formeaza eclerele! ale mele au avut cam 7-8 cm, depinde cum va place ;) 
Se coc in cuptorul incins la 200grade C (sau treapta 6) pana se rumenesc! Cojile trebuie sa fie tari (usor crocante), nu moi, asa ca daca e nevoie le mai poti lasa la temepratura mica inca vreo 5 minute! Cand s-au racit se taie pe jumatate si se umplu cu crema delicioasa de vanilie! La sfarsit de decoreaza fiecare ecler cu putina ciocolata topita 
*afla cat inseamna un cup aici
reteta pentru crema de vanilie o gasiti aici


Nu ratez ocazia sa va prezint cea mai noua achizitie ;) un set vintage de cescute! Am asteptat 1 luna sa le primesc :)), dar a meritat! 


Va imbratisez cu drag!
Emily

Categories: ,
Print Friendly and PDF

35 Responses so far.

  1. Micul says:

    Oricand pot sa mananc de astea.
    Tare faine ti-au iesit.

  2. Ana says:

    superb eclerul su superbe poze, ceasca e de la Bomsai? :D

  3. Pfuuu, in ce "hal" poate sa arate! Gustul cred ca este si el incredibil!

  4. Timea says:

    Chiar sunt perfecte Emily! Ador si eu eclerele si tot ce e cu crema asta fina. Nu as refuza niciodata una, doua bucati si daca imi dai si un cappuccino cu scortisoara, sunt cel mai fericit om! pup si o dupa-masa frumoasa!

  5. Adnia says:

    niciodata nu renunt la eclere, indiferent cat de multe dulciuri as fi servit inainte.

  6. Ce bine arata, ador eclerele!

  7. Emily says:

    Micule multumesc frumos ;) Si eu sunt de aceeasi parere ;)

    Ana, multumesc! setul e comandat din afara! Nu stiu daca au si ei ;)

    Mirela, multumesc scumpa mea, au fost super delicioase :*

    Timea, draga mea, multumesc tare mult! Hai sa ne rasfatam ;)

    Adnia, asa-i ca e pacat sa renunti la o asa bunatate? :) Pupicei

    Elena, scumpa mea, multumesc! Si eu le ador ;)

    Pupicei

  8. Danutza says:

    Eclere delicioaseeee! Le ador, arata super :x

  9. Ana says:

    vai,am scris cu picioarele, sa ma scuzi,dar trimit fara sa recitesc, din graba,desigur :( hmm,ce interesant, si imi poti da un link? cred ca doar ca sa ma uit,la cum stau cu finantele...acum... Duminica placuta!

  10. neaparat o sa incercam si noi si speram sa iasa:D ca sunt prea bune!pupici

  11. Cristina says:

    Ador eclerele, iar noua achizitie este foarte frumoasa!

  12. Cristina says:

    Perfecte ti-au iesit! Ador eclerele.
    Te pup.

  13. Emily says:

    Danutza, multumeeeeeesc :*

    Ana, fii fara grija ;) ma uit sa vad daca mai am linkul si-ti trimit! Pup

    Surorile mele preferate :* sigur vor iesi cel putin la fel de frumosi ca ai mei ;) sigur sigur!

    Cristina, multumesc frumos! Si eu le adorrrr :)

    Cristina, multumesc frumos! Te pup

  14. Ador vesela! am vãzut ceva, ceva asemãnãtor la Zara Home...eclerul si cappuccino le savurez deja! pup

  15. Sunt foarte bune.Imi aduc aminte de copilarie.
    Pupici multi!

  16. madicuisine says:

    Arata foarte apetisant!Chiar mi-e pofta!Din pacate ma multumesc doar cu privitul ca sunt la dieta. Pupici!

  17. mikela says:

    Frumoasa prezentare! Spune-mi ,te rog,are vreo importanta daca inlocuiesc untul cu ulei? Si imi cer scuze, dar dupa ce am adaugat faina toata ,nu trebuie pus aluatul inca putin pe foc ,apoi de abia dupa ce s-a racorit compozitia incorporam ,pe rand, ouale?

  18. mikaela says:

    Frumoasa prezentare. Spune-mi,te rog,are vreo importanta daca inlocuiesc untul cu uleiul? Si dupa ce am turnat toata faina deodata si am amestecat sigur nu mai trecem aluatul pe foc ? Apoi ouale le adaugam rand pe rand dupa ce aluatul s-a racit ,nu de tot,putin.E corect asa? Astept raspunsul tau.Multumesc !

  19. Simona says:

    Ce super arata.. Setul este absolut minunat!!! Cat despre ecler.. pot sa ma servesc?! :) Pup

  20. Anonim says:

    Imi aduc aminte de copilarie , vai cate papam din banii ce ii strangeam cu truda mare !!! :)))Ce superb e setul de cescute !!!

  21. Unknown says:

    wow, sunt fan eclere, ar trebui sa le refac cu ness ca-s preferatele mele.
    Inhat un ecler,dar ca bonus as vrea si eu cescute ca ale tale:))Ador modelele astea la vase.

  22. Ce frumoase si bineinteles super delicioase!Le ador!Pup!

  23. Frumos decor,delicioase eclere.De mult nu am mai mancat si imi plac foarte mult.........mmm.

  24. Frumos decor,delicioase eclere.De mult nu am mai mancat si imi plac foarte mult.........mmm.

  25. Paradis says:

    Frumos eclerul si superba crescuta!

  26. Maya says:

    Perfectiunea întruchipata! Arata fantastic si delicios la maxim!

  27. Alexandra says:

    Incredibile !!! Nemaipomenite !!! Superbe !!!
    No comment...
    Bestiale !!!

  28. Sunt prajiturele mele preferate din copilarie...iar alaturi de un cappucino nu poate fi decat un deliciu!!!

  29. Emily says:

    Multumesc fetelor! Si eu ador eclerele ♥ mai ales, asa, cu vanilie si doar putina cioco deasupra! Pupicei si o saptamana frumoasa ♥

  30. Ecler cu soare de primavara! Frumos de tot!
    Si mai si arata perfect :)

  31. Emily says:

    multumesc frumos! dupa ce am experimentat cu strawberry sandwiches la eclere stiam deja cum trebuie sa arate :) Adevarul e ca l-am si ales pe cel mai frumos :))
    O zi usoara!

  32. Andreea P says:

    .daca as putea doar sa intind mana si sa iau eclerul...!!!pot sa te intreb de unde ai cumparat superbul set de cesti???? ador lucrurile vintage si mi-as dori si eu asa un set..(daca se poate spune,bineinteles!) O zi frumoasa!

  33. Emily says:

    Draga mea, ma bucur ca-ti place! Intr-o poate iti faci curaj si le si incerci ;) Se fac usor si se savureaza si mai usor! Setul este cumparat din Barcelona! Nu mai tin minte exact numele magazinului!

    Te pup si te astept cu drag!

  34. Anonim says:

    Emily, spune-mi te rog cat inseamna 1 cup de apa? in lista cu gramaje apar doar zahar, faina si unt dar nu si lichide. Lamureste-ma pentru ca in jumatate de ora mai voi apuca de ele si nu vreau sa o dau in bara :) Multumesc

  35. Emily says:

    draga anonim (mi-ar fi placut sa-ti stiu numele) :)
    1 cup inseamna 1 cana de 240 ml, insa ai link mai sus, sub ingrediente ;)

    spor si te astept cu vesti!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)