prajituri cu lamaie pentru tea party ♥



Tea party in nuante gingase de alb cu arome de primavara tarzie in compania celor mai bune prietene, cu prajiturele fine si delicate cu lemon curd si ceai aromat de cirese! Ce sa-ti doresti mai mult pentru o dupa amiaza ploioasa de sambata? Asa am zis si eu cand am pregatit minunatiile acestea care ne-au incantat simturile! Niste pufosenii delicate si aromate ... mmm ce bune au fost ...




pentru cele 3 foi de pandispan pufos  avem nevoie de 5 oua mari, 1 cup zahar, 1 cup ulei,  1 1/2 cup faina de patiserie, 1 lingurita praf de copt, 1 praf mic de sare si extract pur de vanilie! 
Se bat albusurile spuma, impreuna cu zaharul, pana ce obtinem un norisor pufos pufos ;)! Adaugam galbenusurile si continuam mixarea pana la omogenizare! Separat amestecam ingredientele uscate si adaugam peste compozitia de ou uleiul amestecand usor cu o spatula de silicon sau o lingura de lemn! Adaugam si faina, dintr-o data si amestecam din nou, la fel de usor in sensul acelor de ceasornic pana ce omogenizam aluatul! Ai grija sa nu amesteci prea repede ca sa poti obtine un aluat perfect aerat si pufos! Foile sunt coapte in tava de la cuptor, tapetata cu hartie de copt, in cuptorul preincalzit la 170 grade pana ce trec testul cu scobitoarea! Dupa ce s-au racit se unge prima foaie cu mult prea deliciosul lemon curd, se adauga peste ce-a doua foaie care intra si ea la dezmierdari lamaioase si-apoi ultima care le pune capac :) Pudram cu putin (sau mai mult) zahar pudra vanilat, taiem patratele si servim cu drag! 




Va imbratisez cu drag si va doresc o zi plina de zambete si iubire!
Emily 

Categories:
Print Friendly and PDF

25 Responses so far.

  1. Cristina says:

    Eu m-as servi acum,, langa cafea...

  2. DADADA, si eu as vrea dar cu espresso :))
    Big Like!!!!!!!!

  3. Superbe fotografiile!Tare gustoasa prajitura!
    Tava de unde o ai?
    Te pup!

  4. Anonim says:

    Draga mea , imi place de mor tot ce ti-a iesit !!!! Prajituricile sigur au fost parfumate la maxim , iar setul de cescute imi place la maxim , am cautat si eu sa-mi cumpar ceva pe alb , dar nu am gasit !!! :(:(
    O zi superba iti doresc !!!!

  5. mandala says:

    Waw ce bine arata, super poze si gustoase prajiturile!

  6. Ce buna trebuie sa fie!
    Prezentarea ca de obicei superba, pupici

  7. Foarte frumos arata totul.Prajitura este mai mult decat buna.
    Pupici multi!

  8. andra says:

    Imi place mult setul tau de cescute, e asa mai vintige, plus ideea cu cireasa in ceai, o sa o aplic si eu!

  9. Timea says:

    Arata minunat si tare gustoasa prajiturica ta! iar setul tau de ceai e superb. pup

  10. Anonim says:

    Cat este un cup?

  11. Simona says:

    O bunatate de prajitura... iar setul de cescute este superb!!! Ne vedem la party!
    Pupici

  12. Mihaela says:

    arata minunat si are o culoare superba!
    puuup

  13. Emily says:

    Anonim, la linkul de mai jos ai toate gramajele pentru cup
    http://www.emilyscupcakes.ro/p/tips-trics.html

  14. Antonina says:

    Superb arata totul, Emily! am lipsit prea mult, am pierdut prea mult dar recuperez! Felicitari pentru proiecte! Am auzit ca esti happy ;) Pup cu drag!

  15. Aratã totul super, cescutele mã omoarã încet...am vazut ceva asemãnãtor la Zara Home, dar deja am intrat în " dietã" la cumpãrãturi:((

  16. Edith says:

    ce bine arata pufoasele taleeeee!! Inghit in sec :)
    Pup! O zi frumoasa!

  17. Gusulita says:

    Foarte bun! Dulce acrisor ! Cred ca merge de minune cu un ceai englezesc...Imi si inchipui atmosfera minunata ! Mai am timp sa trimit ceva pentru Tea Partyul tau ?

  18. Arata extrem de delicios. Ador prajiturile cu lamaie!

  19. Emily says:

    Multumesc mult fetelor! Nici nu am apucat sa raspund :(! "Cupcakes pentru zambet" imi ocupa tot timpul ;)

    va pup

  20. yummier than yummy :) Seriously... arata rau de bine!

  21. Emily says:

    multumesc Cornel! O zi minunata!

  22. Anonim says:

    arata super dar am si eu o nelamurire prajitura nu are crema?
    compozitia se imparte in 3 pt cele 3 foi?

  23. Anonim says:

    buna Emily ,am si eu o intrebare se face un singur aluat si se taie ca la blatul de tort sau se coace fiecare foaie pe rand? ms >:D< pupici

  24. Emily says:

    buna
    compozitia se imparte in 3 parti egale si se coc 3 foi, fiecare separat! E foarte subtire si pufos si e mai greu de taiat! Ai grija sa nu le lasi prea mult la cuptor! Eu prima am lasat-o aproape 15 minute iar ultima cred ca dupa 10 minute era gata!

    Crema pe care am folosit-o eu este lemon curd! E link in reteta! Insa poti folosi orice alta crema sau chiar unt frecat cu putin zahar si-apoi un strat de dulceata!

    te pup

  25. Anonim says:

    multumsc din inima >:D< ,sunt amatoare de praji cu vanilie,lamaie etc .pupici

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)