scones

scones sau "British quick bread" servite aproape intotdeauna acompaniate de ceai sunt pe cat de bune si versatile pe atat de usor de preparat! Dulci sau sarate, simple sau cu fructe, sunt perfecte la micul dejun! Si daca mai pui ca se fac si in cateva minute ... ajungi la concluzia mea: o super reteta, cu rezultate rapide si delicioase ;) 




ingrediente pentru aprox 12 buc
225g faina, 1 lingurita praf de copt, 50g unt (taiat cubulete) 75g zahar, un praf de sare, 100 ml lapte si 55 ml iaurt!


Se preincalzeste cuptorul la 220 grade C si se tapeteaza o tava cu hartie de copt! 
Intr-un bol maricel amesteca faina cu praful de copt si sarea dupa care se adauga cubuletele de unt, framantand usor cu varfurile degetelor pana ce obtii niste minunate firimituri :) In acest moment se adauga zaharul si se face o gaura la mijloc unde se pune laptele impreuna cu iaurtul, framantand usor pana ce se omogenizeaza, insa nu complet (ca la paine) altfel ies mai crocante ;) 
Intinde aluatul intr-o foaie de 2 cm grosime si taie-l cu o forma de aproximativ 6 cm (de preferat de metal - ca sa taie aluatul dintr-o miscare)! Se pun in tava si se ung cu putin lapte (pentru luciu)! Se coc 12-15 minute, pana ce devin aurii! 


Noi le-am servit alaturi de dulceata home made de capsune aromate! Un mic dejun pe gustul meu ;)




Va imbratisez cu drag,
Emily

Print Friendly and PDF

17 Responses so far.

  1. Edith says:

    ce bine arataaa! Ador scones-urile. La unele sarate pe care le-am facut mi-a ramas gandul... Mmm ce vremuri..

  2. Dana says:

    arata super...de incercat!!!!

  3. Adina says:

    n-am mai facut de tare mult,dar imi plac atat de mult. Ma pui la treaba:)

  4. Simona says:

    N-am facut niciodata... dar tare-mi fac cu ochiul! Super prezentare, ca de fiecare data!
    Pupici

  5. Mmm, grozavi de buni!!!Si cu dulceata de capsune sunt si mai buni!Yummy!Pupici si o saptamana cat mai frumoasa iti doresc!

  6. Emily says:

    Multumesc fetelor! O saptamana frumoasa si multi pupici!

  7. Gusulita says:

    ce mult m-am gandit la aceste scones, mai ales ca nu demult am facut "lemon curd" deci voi incerca reteta, am sa dau link pe pagina ta, multzumesc, Emiy !

  8. miremirc says:

    Ce buna idee :)Arata foarte bine !

  9. Ancuta says:

    Buna Emily. cum de fiecare data cand postezi o reteta o execut si eu cum am ocazia, aseara m-am pus pe treaba sa fac Scones. totul a mers de minune pana am pus faina si aluatul nu se mai dezlipea de pe maini si nici nu puteam sa il intind si sa tai cu forma aleasa. am mai pus un pic de faina si le-am facut asa. dar au iesit un pic tari (la mijloc pufoase). nu ca cele din pozele tale care par atat de moi...oricum s-au mancat .

  10. Cristina says:

    Cat de bine mi-as incepe ziua cu 2 scones... Minunate!

  11. Emily says:

    Dana, abia astept sa-mi povestesti cum ti s-a parut lemon curd ;) Te pup
    Mihaela, multumesc :*

    Ancuta, scumpa mea, undeva e o greseala, faina trebuie amestecata prima cu untul bucatele ;)

    Cristina, mi-au mai ramas 2 ;) Te pup

    o seara faina tuturor!

  12. Mihaela says:

    Arata tare bine si prezentarea este superba.
    Am furat si eu o bucatica ca tare-s pofticioasa!!!! :))
    Pupici

  13. Au iesit exact ca la carte! Nu stiu care carte neaparat, dar cu siguranta una frumoasa!
    Acum numai o intrebare am, ai facut ladita pentu scones sau ai facut scones pentru ladita :)?

  14. Paradis says:

    Delicious! In weekend ne delectam si noi de obicei cu scones de lamaie linga cafeluta de dimineata!Foarte .xoxo

  15. Emily says:

    Mihaela, multumesc :*

    Cornel, multumesc frumos :) ... ladita e ... pura coincidenta :)) (pe partea cealalta are altceva scris)

    Paradis, suna tare bine! Si eu ador lamaia ;) Pup

  16. Fab Chef says:

    Am inghitit in sec. Vreau si eu. La treabaaaa don'soara. De mine vorbesc! :-)

  17. Emily says:

    te pup scumpa mea :*

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)