petal chocolate cake



Cel mai bun tort de ciocolata ever! L-am facut si refacut de vreo 4 ori pana acum si de fiecare data a primit cele mai frumoase laude ;) Da, este exact acelasi tort facut asta iarna, dar de data aceasta cu un nou ambalaj! Foarte usor de facut si cu un efect elegant, dar haios, aceste petale dau un aer romantic oricarui tort!  


Gasiti aici un tutorial minunat pentru a descoperi cum se fac aceste petale, iar reteta celui mai bun si mai ciocolatos tort o gasiti aici! Singura diferenta intre ele este ca de data aceasta am folosit ciocolata cu lapte ;)


Va imbratisez cu drag si fug sa pregatesc tea party-ul de maine ;)
Emily 



Categories:
Print Friendly and PDF

22 Responses so far.

  1. Cristina says:

    Yammy, ce pofta mi-ai facut!

  2. Laura says:

    Mmm...arata minunat, si cand este vorba de atata ciocolata... :)))
    Pupici !

  3. Danutza says:

    Super frumos si delicios!

  4. Doamne, cat de frumos este!!!

  5. Alex says:

    Ciocolata cu lapte !!! Ioai cata rabdare ai avut !!!
    Incredibil, dar adevarat !!!

  6. Daca-i vorba de ciocolata,atunci nu puteam lipsi.Pupici!

  7. Gabriela says:

    Ai lucrat ceva la tortul asta! Foarte frumos!

  8. Cristina says:

    Ciocolata!!!! Un cuvant care ma atrage ca un magnet! Si l-ai aranjat asa de frumusel, incat as veni acum la tine, daca as sti ca mai ai o feliuta...Pup

  9. Uau, ce deliciu ai facut!!!Il trec neaparat pe lista:)Pupici!

  10. Emily says:

    ma bucur tare mult ca va place! Am muncit ceva la el ;) dar a meritat!
    Gabriela, nu a fost greu, doar ca mi-a luat destul de multicel pana sa termin petalele :)
    Cristina, nu mai am, dar facem noi ceva ;) Te pup scumpa mea!
    Licuta, multumesc! E, cel putin pentru mine, cel mai bun tort de ciocolata! Te pup!

    O seara frumoasa tuturor si va multumesc tare mult!

  11. FELICITARI si un BIG LIKE!!!! Câtă migală!!!!!!

  12. Ce frumos arata, felicitari!

  13. Mihaela says:

    Este minunat!!!!!
    Sper sa imi iasa si mie petalele.
    Puuup

  14. Anonim says:

    Tortul de ciocolata este my favourite!!!
    FELICITARI pentru modul in care l-ai decorat, meriti 10 cu pluuus! :)
    Pupici si o seara frumoasa.

  15. Simona says:

    Waw, cum arata... As papa cam jumatate din el.. :)
    Pupici

  16. Andra says:

    <3 it!!! De obicei nu poftesc la ciocolata, dar tortuletul asta m-a zapacit de tot :))

  17. Anonim says:

    Mai tu , era sa ies din casuta ta fara sa vad acest tort , ce-mi place cu a iesit !!!;) Eu nu le am cu torturile !!! :(:(

  18. Anonim says:

    Deci mai am putin si lesin ,nu imi vine sa cred un munte de ciocolata visez la el de cum am vazut primul cicolatoso sa ii vina randul cat de curand pupic Gabi.

  19. Gusulita says:

    Minunat tort ! Multzumesc pentru ideea cu petalele, am s-o aplic cu siguranta !
    Te imbratisez cu drag, mult success la Tea Party !

  20. Timea says:

    Vai cat e de frumos Emily!!! E acel tort facut si de mine? :) daca da, de acord ca e un tort super gustos. Pup

  21. Emily says:

    hei, ma bucur tare mult ca va place! A facut furori pe la noi :)
    Timea, da, este acelasi tort pe care l-ai incercat si tu! E bestial, asa-i?

    pupicei tuturro si mii de multumiri!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)