american pie - capsune, banane si rubarba


















O placinta americana, cu capsune parfumate, banane deliciaose si rubarba proaspata si delicata ... ce poate fi mai placut pentru o asa zi de luni? Daca ar fi fost si o zi libera ar fi fost perfect :)) 

Ador rubarba, iar despre capsune si banane stiti deja ;) si cum am facut rost de cateva tije proaspete de rubarba musai a trebuit sa fac aceasta tarta delicioasa! O incercasem si anul trecut insa fara sa adaug banane, iar acum ... va spun cu mana pe tel ;) ca e cea mai buna alegere pe care o puteam face! Au fost devorate in no time si abia astept sa vina seara sa mai fac o tura :)) 


Sursa inspiratie pentru amestecul de capsune si rubarba: Call me cupcake
Pentru aluatul de tarta, un aluat mai mult decat delicios, folositi reteta mea suflet, pe care o gasiti la cele mai bune si mai dragute tarte, mostenire de la bunica mea draga! 

Pentru aluatul de tarte avem nevoie de: 280g faina, 1 praf de sare si 1 lgt praf de copt, 230 unt nesarat scos de doar 10 min din frigider, 1 ou mare, 1lgt suc proaspat de lamaie, 2 linguri de apa rece, de la frigider! Amestecam toate ingredientele pentru aluat intr-un bol incapator, framantand pana obtinem o masa de aluat omogen, foarte usor lipicios! formam din aluat 2 mingi pe care le infasuram in folie alimentara si lasam la rece pentru 30-40 minute, timp in care ne ocupam de compozitie!

Pentru compozitia delicioasa, aromata si perfecta avem nevoie de:
- 450g amestec de capsune si rubarba taiate bucatele (eu am pus jumate - jumate pentru ca ador aroma rubarbei, dar voi puteti alege sa puneti 2/3 capsune si 1/3 rubarba) 
- 1 banana coapta si taiata bucatele
- 4 linguri amidon de porumb
- 5-6 linguri de zahar
- 2 lingurite suc de lamaie (atat pentru a ajuta la coagulare cat si pentru a pastra culoarea rosie, frumoasa, a fructelor)

Se amesteca fructele cu zaharul, amidonul si sucul de lamaie si se baga 1 minut la microunde la temperatura maxima, apoi se scoate si se amesteca bine si gata ;) se umplu tartele si se decoreaza dupa gustul si imaginatia fiecaruia sau puteti folosi minunatele modele rusesti pe care eu le-am invatat de la draga mea bunica! Ador placintele cu margini impletite sau cele cu gratii ;) Placintele se coc 20-25 minute, depinde de marimea formelor! Eu am facut 5 tarte de 10 cm, insa la ultima nu mi-a ramas sa fac zabrele ;) 

Cu o aroma inconfundabila si cu un gust profund de copilarie si vis de copil, aceste tarte merita toata dragostea iar eu nu pot decat sa ma declar fanul lor numarul 1! 








Va imbratisez cu drag si va doresc sa aveti o saptamana de poveste, pline de zambete si culoare! 


Cu drag,
Emily

Print Friendly and PDF

26 Responses so far.

  1. Cristina says:

    arata excelent! O feliuta tare as vrea si eu... Pup

  2. Anonim says:

    Cata dreptate ai: "Daca ar fi fost si o zi libera ar fi fost perfect :))", asta ca sa putem savura relaxate aceasta nebunie de arome :)
    Iti doresc si eu o saptamana minunata, te pup!

  3. mandala says:

    Cu mana pe tel jur ca as manca o bucata mare, mare !

  4. As servi si eu o portie din delicatesa aceasta.
    Te pup cu drag!

  5. FLORY says:

    Demential arata!<3

  6. Emily says:

    Cristina, intotdeauna pentru tine! ♥
    Delicious Flavours, zau ca ar fi fost perfect ;) Pup
    Mandala, hai la rasfat ;) pup
    Dia, hai! te astept cu drag! :*
    Raluca, multumesc frumos ♥

  7. Dia says:

    am rauri de apa in gura.....si e deja seara:((, arata fabulos, puup:*

  8. Dar frumos ai mai dichisit-o!Bravo!

  9. Unknown says:

    Foarte bine arata, as putea manca o portie intreaga :)) Pupici

  10. Făcuși ce făcuși.. si făcuși înca una bună! :)

  11. Gabriela says:

    Arata perfect! Si cum se scurge din umplutura aceea printre "zabrele"...moarte curata!

  12. Gusulita says:

    Ce bine arata, parca ii si simt mirosul....o saptamna relaxata iti doresc!

  13. Emily says:

    Simona, multumesc!
    Dia, eu ce sa mai zic? cu greu m-am abtinut aseara :))
    Teo, multumesc!
    Poliana, din experienta iti spun ca e posibil :))
    Cornel :)) multumesc frumos!
    Gabriela, multumesc scumpa mea! Am fost cu totii fermecati de savoarea deosebita!
    Dana, cand am copt-o miroasea toata casa a poveste :)

    Pupicei

  14. Anonim says:

    Draga mea , stiu cu ce vreau sa ma servesti cand vin la tine :):);) !!!! E o nebunie ce ai facut , iar eu mor de curiozitate sa incerc aceasta rubarba, insa la noi nu am vazut inca !!! :(
    O zi superba !!!!!

  15. Edith says:

    Cum se scuuuurge ea draga pe afaraaa. Arata minunaaat ♥

  16. Timea says:

    O tarta perfecta! As renunta la orice alte prajituri pentru tartele cu fructe. MInunat arata Emily!!!! ♥ ♥ ♥

  17. arata extraordinar, dar aluatul pentru tarta?

  18. arata extraordinar....dar aluatul pentru tarta? se poate o reteta

  19. Emily says:

    Magda, ma grabesc sa pun capsune la congelator ;) oricand ai veni sa le am gata de folosit ;)

    Edith, multumeeeeesc ♥

    Timea, sa stii ca si eu :))

    Oana, ai link mai sus, in reteta ;) inainte de ingredientele pentru umplutura!

    ♥ pupicei

  20. Angelica says:

    Pfiii..nice pie!!!
    E grozava si pozele's exceptionale!
    Good job ,fata draga!

  21. Anonim says:

    Emily , neaparat !!!! ;) <3<3

  22. Maria says:

    Arata extraordinar...:)!!!!Pupici

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)