Placinta cu mere

A trecut ceva vreme de cand am disparut! :)


Sincera sa fiu nici macar cupcakes nu am mai facut, doar una ;) cea mai importanta din viata mea, dar asta e alta poveste!

Am facut in schimb o placinta cu mere, prea buna si prea frumoasa, decorata cu fulgi de zapada si muuuulte inimi! 

Reteta pentru aluat e simpla: 300g faina, 150g unt, 15 ml apa rece si un ou! 
Compozitia: cuburi de mere, stafide si scortisoara
*fara zahar ca sa manance si fetita cu par de scortisoara! Voi puteti adauga 50-100g


Nu am apucat sa ii fac si fotografii, dar va las una ma veche ca sa stiti ce va asteapta de va aventurati ;)




Categories:
Print Friendly and PDF

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)