OREO cupcakes


Ador rasfaturile dulci pregatite cu oreo si ciocolata alba, dar desigur stiati :) dupa ce am pregatit oreo cake pops, asa ca astazi va prezint cu drag oreo cupcakes! Categoric in top 5 alcelor mai bune cupcakes din lume! Voua care va plac mai mult? Eu le ador si pe cele cu cafea si pe cele cu portocale!


Pentru preparare folositi, va rog, reteta de baza pentru cupcakes, dar nu uitati sa puneti pe fundul formei (hartiei de cupcakes) un biscuite oreo si abia apoi sa turnati compozitia si sa coaceti conform indicatiilor din reteta! Pentru crema va recomand o crema alba pe care o puteti amesteca, asa cum face aproape toata lumea cu biscuiti sfaramati si abia apoi sa decorati, sau sa faceti asa cum am facut eu :) caci iubesc aspectul ingrijit si pretios al tuturor cupcake-urilor ;) Am facut crema cu biscuiti si am umplut fiecare cupcake (am scobit o gaura in mijloc) si abia apoi am decorat cu crema alba, simpla :) 
Aceeasi Marie, dar cu alta palarie :)) Fiecare cu toanele lui :) 

O zi minunata tuturor si va astept cu impresii! 
Love you! 

Categories: , ,
Print Friendly and PDF

10 Responses so far.

  1. Gabriela says:

    Foarte dragute! De bune...ce sa mai zic?

  2. Nicol says:

    Baietelul meu adora biscuuitii Oreo si imi plac foarte mult muffins, cred ca ar fi o mare surpriza pentru el sa ii pregatesc aceasta retete!

  3. Mimmi says:

    oh ce bine arata !
    Pupici

  4. Alex says:

    Sunt senzationale... imi plac enorm :)
    Te pup!

  5. Simona says:

    Bune or fi.. Trebuie sa fur una :)

  6. Gusulita says:

    Esti fosrte inventiva! Arata minunat!

  7. Anonim says:

    Arata intr-un mare fel si cred ca sunt super delicioase !!! <3
    Un weekend minunat , draga mea Emily !!

  8. Emily says:

    multumesc, multumesc, multumesc ... de o mie de ori multumesc!
    Mii de imbratisari dragii mei! Weekend minunat!

  9. Maine imi voi cumpara un pachet de Oreo. Nu le-am mai gustat. Am devenit foarte curioasa daca vad ca si tu le folosesti.
    Cupcakesurile arata minunat!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)