din vacanta


weekendul trecut m-am bucurat de albastrul marii, de seninatatea cerului frumos de primavara si am savurat cele mai bune red velvet cupcakes ever :) cupcakes care urmeaza pe blog, in cateva zile :)  Aceste zile libere au fost exact ceea ce aveam nevoie pentru a-mi reincarca bateriile si am ales sa impart cu voi cateva fotografii! Sper sa va placa si sa va transmita macar putin din linistea si seninatatea clipelor acestora de vacanta! 





Love you,
Emily

Categories:
Print Friendly and PDF

19 Responses so far.

  1. Simona says:

    Hmmm... cam putin poze... Sunt din Grecia? Ma bucur ptr tine ca ai putut fugi in vacanta!! :-*

  2. Anonim says:

    Sunt superbe fotografiile, dar vorba Simonei, cam putine :))
    Si astept cu nerabdare reteta :P
    Pup!

  3. Emily says:

    si eu vroiam sa pun doar 2 :)) sunt facute pe coasta mediteranei! Tare frumos a fost! Pupicei fetelor!

  4. Anonim says:

    Ce albastru frumos!

  5. Unknown says:

    Mi-e dor... :) Bravo voua!

  6. Cristina says:

    FRUMOS!!! Ma apuca nostalgia si dorul de vacanta, de mare...

  7. Dia says:

    Mi se face dor de casa:)..superb, pup tare:*

  8. Monica says:

    Ce bine o fi fost de tine! :) Te invidiez (cu drag :)) )

  9. Minunata vacanta, pup!

  10. Alex says:

    Vacanta...ce e aia ???
    Super poze...se vede de la o posta ca a fost minunat...

  11. Antonina says:

    Ma apuca nostalgia!! Mai vreau poze ;) pup

  12. Emily says:

    a fost intr-adevar o vacanta frumoasa, plina de liniste si zambete!
    Va imbratisez cu mare drag si va pup ;)

  13. Superb! Vreau si eu....

  14. Anonim says:

    Si eu vreau !!!!! ;) Superbe imagini , iar vacanta sunt sigura ca ti-a prins bine !!!

  15. Emily says:

    off, ca repede s-a dus :))
    va pup cu drag!

  16. Unknown says:

    superbe pozele... cine n-ar vrea sa aibe asa o vacanta

  17. Minunate imagini... <3 Mi-ai facut iar dor de duca... De-acum incepe sezonul vacantelor, abia astept !
    Te pup cu drag, scumpa mea !
    xoxo

  18. Emily says:

    va pup fetelor! vorba ta Ana, iar mi s-a facut dor de duca ;)

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)