chocolate espresso fudge

Dragii mei, iubiti ciocolata la fel de mult ca si mine? Daca da, atunci cu siguranta va va placea acest fudge super mega delicios! E ... cum sa va zic eu voua ... e bun rau de tot! Se simte aroma cafelei de dimineata, se simte biscuitele fraged, dar ciocolata ... ciocolata e peste tot ... si e bunaaaa, buna de tot! As putea povesti cat de mult imi place ciocolata zile intregi si nu cred ca as termina :)) 
Si daca se intampla cumva sa aveti vreun dubiu, iata dovezile dragostei mele sincere si dezinteresate fata de ciocolata: cupcakes cu cirese, macarons, tiramisu cupcakes si chiar pe eclerele cu vanilie :)

va invit, asadar, sa ne bem cafeaua impreuna



Chocolate Espresso Fudge /  ~24 bucati 
2 cups zahar fin, 115 gr unt nesarat, taiat cubulete, 1/2 cup smantana dulce pentru frisca, 1/4 cup cafea tare (espresso), 2 cups chipsuri de ciocolata neagra, de cea mai buna calitate, 1 lingurita cafea solubila, 180 gr crema fina de ciocolata la temperatura camerei (aceea la borcan), 3-5 biscuiti digestivi faramitati, putina scortisoara (optional) *1 cup = 1 cana de 240ml



Aseaza folie transparenta intr-o forma de 18x18 cm si da deoparte ca sa te poti ocupa de crema naucitor de buna:
1. combina zaharul, untul, cafeaua si frisca
2. pune la foc mic spre mediu mixul de mai sus, intr-o tigaie cu fund gros, antiaderenta, amestecand destul de des
3. cand a ajuns la fierbere, lasa sa fiarba inca maxim 10 minute
4. da la o parte si adauga fulgii de ciocolata, amestecand ferm cu o lingura de lemn, pana ce amestecul va fi omogen iar fulgii se vor fi topit complet si adauga cafeaua solubila, in timp ce amesteci, in functie de cat de aromata vrei sa fie ciocolata
5. adauga crema de ciocolata si firimiturile de biscuiti, amestecand pana la omogenizare
6. toarna amestecul in tava si lasa la rece (frigider) pana ce se intareste suficient (cam 5-6 ore) 
7. taie patratele si savureaza cu drag :) 



E si mai bun daca deasupra adaugi ganache de ciocolata amaruie ... mmmm ... si un praf de scortisoara asa cum facui eu! Buna rau de tot, daca-mi permiteti sa ma exprima asa ;)

Va pup si va doresc sa aveti o zi minunataaaaa!

Love you,
Emily 

Print Friendly and PDF

20 Responses so far.

  1. Ce bunatate..superb prezentat! Ador ciocolata ..cafeaua...perfect pentru mine.
    Salvez reteta..mersi!
    o zi buna..pa!

  2. Cristina says:

    Ce nebunie de ciocolata!

  3. Unknown says:

    Vai Emily, ma omori cu bunatatea asta!! Cred ca e deliciul suprem pentru mine! Pun reteta asta la lista mea de 'must do"!! Pupici

  4. Anonim says:

    M-ai convins ca-i buna rauuu de tot! :D
    Pupici

  5. Wow!!! Ne place ciocolata mult,mult de tot...si desertul asta e intr-un mare fel**
    O zi mununata ca si desertul iti dorim Emily:D,pupici

  6. Timea says:

    wow ce bunatate! Fur si eu o bucatica ca prea mi-ai facut pofta!

  7. Anonim says:

    De cand nu ne mai preagatim ptr tea party , am dat-o pe cafele !!! ;) Ce-mi place tavita si prezentarea !!! Superbe !!!

  8. Emily says:

    fetelor, ma bucur ca va place! Eu am avut emotii, e primul fudge cu ciocolata pe care-l fac :), am mai incercat eu cu dulce de leche, dar nu cu ciocolata! E super mega delicios si cu toate ca te saturi dupa 1-2 patratele, am mancat 3 :))

    Va pup cu drag!

  9. Cristina says:

    Minunat!!! Si eu as vrea o portie... Acum stiu ce pregatesc in week-end! Pup!!!

  10. Anonim says:

    little tip : biscuitii digestivi se gasesc la kaufland :D chiar zilele trecute am cumparat

  11. emella ivan says:

    arata minunat iar gustul cred ca-i pe masura! abia astept sa-l fac:)) multzam mult!

  12. Adnia says:

    ador prezentarea, dar as manca fudge-ul si de pe ziar:)))

  13. Emily says:

    Va pup fetelor si ma bucur ca v-a placut!
    Anomin, poti incerca reteta de mai jos de biscuiti digestivi, sunt mult mai gustosi si mai sanatosi decat cei cumparati!

    http://www.emilyscupcakes.ro/2012/05/biscuiti-digestivi.html

  14. Simona says:

    Vai, cum arata... M-ai terminat!!!
    Bravo, fata frumoasa si harnicuta!
    Pup

  15. Anonim says:

    Ah, atunci cu atat mai bine! Multumesc, Emily :) eu am spus de cei de la kaufland pt ca sunt cei din poza si m am gandit ca ai folosit de aia..

  16. Gusulita says:

    vaaaai ce bine arata ! foarte bune trebuie sa fie. Mi-ai pastrat si mie o bucatica? vin la o cafea !

  17. Gabriela says:

    Buna rau, prajitura ta! Si mie imi place ciocolata!

  18. Angelica says:

    Ma inscriu si eu in clubul celor care le place ciocolata:-)
    Io comand tot platoul,arata asa de bine,inclusiv cafeaua!
    Sa ne fie de bine:-)))
    Pupic.

  19. FLORY says:

    Ce bine arata!Si mie imi place mult ciocolata!Pupici

  20. Emily says:

    maine repetam experienta ciocolatoasa :)) S-a terminat stocul :))
    Va pup si ma bucur tare mult ca va place! :*

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)