cupcakes floare de colt si ganduri de sarbatoare


e luni deci mancam cupcakes :) caci cum am putea altfel sa ne incepem saptamana? 


In prag de iarna si cu gandul la minunatele sarbatori ce se apropie cu pasi atat de repezi, la muntele de cadouri pe care trebuie sa le cumparam / pregatim / daruim :) am creat aceste cupcakes cu crema fina de unt si bezea, cu flori albe delicate ca o craiasa a zapezii! 

Astept cu nerabdare sa impodobim bradul, sa decoram casa si sincer ... nu cred ca rezist pana la sfarsitul saptamanii cand era planificata operatiunea :) Voi cand incepeti?

Va imbratisez cu drag si va doresc o saptamana minunata! 

Categories: ,
Print Friendly and PDF

12 Responses so far.

  1. Mihaela says:

    Ce dragute sunt, iar floricelele sunt superbe! De decorat mai decorez cate putin, dar bradul il fac mai aproape de Craciun din cauza unui pisic bandit. Cred ca ti-ar place tare mult luminitele vecinilor, trebuie sa le filmez intr-o seara :)

  2. Anonim says:

    Minunate floricele la inceput de saptamana, nu il asteptam pe mos Nicolae cu bradul impodobit nu ar fi frumos asa,as vrea,mai ales ca e o zi speciala pt mine am doi flacai ce poarta numele asta minunat. pup si o zi cat mai frumoasa Gabriela

  3. Superbe ! Eu la sfarsitul acestei saptamani voi impodobi bradul. Pa..o saptamana buna!

  4. coco says:

    cupcakes...sa fie ! :)

  5. Laura says:

    Uuuuaaaauuuu....superbe !!!

  6. Raluca says:

    Eu am impodobit ieri bradul, caci nu mai aveam rabdare.:-D
    Si culmea, azi am avut parte de prima ninsoare! Am fost asa de entuziasmata :P
    Sper sa ninga mai des si sa nu se topeasca atat de repede..

  7. Emily says:

    MIhaela, abia astept fotografiile! :)
    Gabriela, sa fie sanatosi si fericiti! :*
    Nicoleta si noi la fel :)
    Coco, sa fie :)
    Laura, multumesc :*
    Raluca, asa vroiam si eu, dar nu am reusit :) Nu stiu daca mai rezist pana vineri :)

    Va imbratisez cu drag!

  8. Emily says:

    multumesc frumos!

  9. Emily sunt superbe. Nu ne inveti si pe noi cum faci acele flori minunate? Te pup.

  10. waw,ce frumoase sunt!!!numai bune de pus in vitrina!!
    Bravo Emi!!

  11. Emily says:

    Multumesc tare mult! Ma bucur ca va plac si voua!
    Mii de imbratisari!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)