OREO cake pops si o lume de poveste

OREO cake pops sau drumul cel mai scurt catre fericire :) 


asa cum va promiteam zilele trecute pe facebook astazi va prezint cu drag si-un zambet in coltul gurii, aceste acadele din aluat dulce - oreo cake pops! Sunt atat de usor de facut si totusi atat de spectaculoase incat merita repetate in fiecare saptamana :) Voi ce ziceti? 


Ingrediente pentru 12 cake pops: 4 cupcakes (reteta de baza) + 12 biscuiti oreo macinati (zdrobiti) + 6 linguri cu crema de ciocolata sau orice alta crema va place :) Se combina foarte bine toate si se lasa la frigider pana ce ne rasfatam cu un ceai aromat :) 

Scoatem delicioasa compozitie si formam bile cam de marimea unei nuci! Luam 12 betisoare, inmuiem putin un capat in ciocolata neagra topita (2-3 linguri de ciocolata) si le infigem in bilele deja formate si insirate pe o tava tapetata cu hartie de copt! Le bagam frumusel la frigider pentru 10-15 minute timp in care se intareste ciocolata de pe betisor in interiorul acadelei si previne micile accidente :) 
Se pregateste si glazura alba, care nu este nimic altceva decat ciocolata alba topita la bain marie! Mie mi-au ajuns 2 tabele de 120 gr fiecare! 
In plus, avem nevoie de inca 12 biscuiti deliciosi, de data aceasta varianta mini, pe care ii asezam in tava tapetata cu hartie de copt (e musai sa fie si tava si hartia pentru ca e mult mai usor de mutat si depozitat in frigider si nici nu se lipesc de tava dupa ce vor fi acoperiti cu cioco) 
Scufundam usurel fiecare acadea in ciocolata calduta si le lasam cu bila in jos, fix pe biscuitele care asteapta cumintel! Bagam la rece cateva minute, cat sa se intareasca glazura si gata! Daca vreti ii puteti face ochisori sau orice alt desen va trece prin minte! Sunt super deliciosi si pe cuvant ca mi-a luat mai mult sa le pun ochisorii decat sa le pregatesc! 

Va imbratisez cu mare drag si va doresc sa aveti o zi minunata! 
Love you,
Emily

Print Friendly and PDF

22 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Minunat prezentare! Emily esti grozava!! Drept urmare vin sa te anunt de un premiu la mine pe blog. Pupici

  2. Unknown says:

    super! ochisorii/gura cu ce le-ai facut?

  3. Maria says:

    Senzationali !!! Imi place ideea:X!

  4. Timea says:

    Doamne ce lucruri minunate faci <3. Foarte frumoase si de efect! Bravo!

  5. Unknown says:

    Cat de dragalase! Verisoarele mele vor fi cu siguranta cucerite de "acadelele" acestea! O idee minunata pentru sarbatori! Stiu ce o sa le pregatesc bun colindatorilor!

  6. speranta says:

    super au iesit,felicitari.banuiesc ca sunt imbracati in frisca?multumesc.

  7. Ce prezentare frumoasă!

  8. Edith says:

    Suuuuperbeee ♥ Si acadelele si pozeleeee :*

  9. Anonim says:

    Ohhhhh , nu-mi mai pot dezlipi ochii de la pozele tale !! Sunt superbe !!! Visez deja la minunata iarna si la multa zapada !!! <3

  10. Emily says:

    multumesc tare mult fetelor! Ma bucur din tot sufletul ca va plac!


    @Speranta, sunt inveliti in ciocolata alba, asa cum am scris in reteta ;)

    @Madalina ochisorii au fost facuti din bombonele

    Mii de imbratisari si pupici tuturor!

  11. speranta says:

    sarutmana.dada,am vazut dupa ce s-a trimis mesaju ca nu se incarcase toata pagina imi merge greu netu nu stiu de ce.i-am facut aseara au iesit super.multumesc.

  12. Gabriela says:

    Foarte dragut, Emily! Imi place si prezentarea! Trebuie sa incerc si eu pentru fetele mele.

  13. Emily says:

    te pup draga mea! te astept cu drag de fiecare data! :*

  14. Sunt foarte nostime fatucile!Pup!

  15. anky says:

    Iuuui, ce dulci sunt!!! Si la propriu si la figurat :) Felicitari, numai lucruri minunate ies din mainile tale ;)

  16. Alex says:

    Minunate !!!!Te pup :)

  17. Emily says:

    Anky, multumesc scumpa mea! te imbratisez cu drag!

    Alex, musai trebuie sa le incerci ;) Te pup

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)