ginger lemon cookies - biscuiti aromati de iarna


Ador biscuitii aromati, facuti in casa! Nici un biscuite cumparat nu se compara cu biscuitii facuti in casa, din unt adevarat si ingrediente alese cu grija! Acesti biscuiti nu fac decat sa demonstreze ceea ce deja stiam :) Sunt asa de buuuuni si atat de aromati incat azi facem din nou o tava :) 

ingrediente (pentru 2 tavi obisnuite de aragaz)
1 cup + 3 linguri de faina, 1 praf de sare, 110 gr unt (la temperatura camerei), 50-60 g zahar foarte fin sau pudra, 1 galbenus de ou, coaja rasa de la o lamaie (ai foarte mare grija, oi alegi lamai bio ori cureti foarte bine coaja inainte), 1 lingurita suc proaspat de lamaie si 1/4 sau 1/2 lingurita ghimbir proaspat dat pe cea mai mica razatoare (eu ador aroma ghimbirului si am folosit un pic peste jumate de lingurita, dar depinde de gustul fiecaruia)
1. Mixeaza untul cu zaharul pana ce obtii un amesec cremos si pufos!
2. adauga galbenusul, ghimbirul, coaja si sucul de lamaie mixand pana se incorporeaza
3. adauga faina, amestecata cu praful de sare, treptat pana ce obtii un aluat omogen sub forma unei bile
4. imparte aluatul in 2 parti egale, aseaza fiecare bucata de aluat intre 2 folii alimentare, preseaza putin ca sa-ti fie si mai usor sa-l intinzi mai tarziu si lasa-l la rece pentru aprox 40 min

Pe o suprafata de lucru infainata intinde fiecare parte de aluat (cat de grosi vrei sa fie biscuitii atat de groasa sa lasi si foaia de aluat)! Decupeaza cu formele dorite sau taie pur si simplu in patratele si coace-i in cuptorul preincalzit (la 180 grade C) pentru 8-10 minute! Lasa la racit in tava si pudreaza-i cu zahar sau decoreaza dupa gust si imaginatie! 
Sunt usor crocanti in primele ore, dar se vor fragezi in foarte scurt timp! Se pot pastra la temperatura camerei intr-o cutie / borcan cu capac pentru 2 saptamani! 


Ador sa-mi incep ziua cu un biscuite cu lamaie si ghimbir alaturi de o cana de ceai fierbinte din lamai, indulcit cu putina miere! E perfect pentru o dimineata geroasa ca asta! 

Sa aveti o zi superba, plina de zambete si iubire! 
♥ Emily 

Print Friendly and PDF

15 Responses so far.

  1. beta brigytte says:

    Sunt atat de frumosi!!! pozele sunt simple si foarte reusite...uau, felicitari!!! <3 <3 <3

  2. Gabriela says:

    Foarte draguti si aromati!

  3. Edith says:

    ce frumoooosi sunt <3 Pup!

  4. speranta says:

    superbi rau mi-ar fi mila sa-i pap:))))).off,grea treaba ce aleg eu.pupici

  5. Emily says:

    Brigytte, multumesc frumos scumpa mea! puuuup

    Gabriela, sa sti ica abia ne-am putut abtine pana le-am facut fotografiile :) asa de bine mirosea in casa! Te pup

    Edith, puuuuuup

    Speranta, meritam tot rasfatul din lume :) Asa ca mancam si bun si sanatos, dar si frumos! NU? Puuup

  6. Anonim says:

    Nu ne spui şi cum se face glazura alb-verde? Mulţumesc, Maria.

  7. Haplea says:

    Ce frumosi sunt biscuitii!!!

  8. speranta says:

    dadadadda.bunbun.dar grea treaba ca nu m am hotarat:)))))) vad eu te pop.

  9. Liana10 says:

    Tare draguti sunt! ;-)

  10. Anonim says:

    Ohhhhh , ce mult imi plac !!!! Sunt plini de viata !!! <3

  11. Emily says:

    Multumesc scumpa mea! Mii de imbratisari!

  12. Tocmai i-am scos din cuptor. Foarte buni sunt. si am pus muuuult ghimbir...dar sunt deliciosi

  13. Emily says:

    Si mie imi place ghimbirul ;)
    Ma bucur tare mult ca i-ai incercat! Te pup

  14. Mirela says:

    Sunt printre cei care intai fac si apoi vorbesc :)
    Biscuitii au iesit f buni. La inceput m-am speriat putin, pt ca erau prea fragili, dar dupa 2 zile s-au mai intarit.
    Este exact reteta de biscuiti pe care mi-o doream. Multumesc!

  15. Emily says:

    Mirela, ma bucur tare mult ca i-ai incercat! Sunt niste biscuiti delicati si aromati, dar si mega super deliciosi ;)
    E posibil ca tipul de faina folosit sa fi fost cu un continut mai mic de gluten decat cel folosit de mine si de aceea sa fi fost usor mai fragili! Ma bucru tare mult ca ti-au placut! Sunt biscuitii mei preferati! ;)

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)