chocolate cookies


In noaptea de 5 spre 6 decembrie Mos Nicolae vine la geamurile noastre si vede copiii care dorm si sunt cuminti, lasandu-le in ghetute dulciuri si fructe! Spre deosebire de Mos Craciun, Mos Nicolae nu se arata niciodata. De altfel, povestea darurilor impartite pe furis in aceasta noapte incepe din vechime. Se spune ca insusi Sfintul Nicolae a ajutat trei sarmane fete din orasul sau, aducindu-le dar de zestre, noaptea, fara a fi vazut. Casa in care traiau cele trei surori era mai mult decit saraca. O alta legenda spune ca un batran vaduv si fara copii repara tot timpul anului jucariile aruncate de copiii familiilor instarite si le lasa la usile copiilor mai putin instariti in noapte de 5 spre 6 decembrie! 


Eu personal il astept cu drag si nerabdare :) insa i-am si pregatit niste biscuiti deliciosi cu bucatele de ciocolata, poate se indupleca si lasa mai multe cadouri ;) 

ingrediente pentru 24 buc
115 gr unt topit si racit (la temperatura camerei), 1 + 1/2 cup zahar brun, 2 oua mari, 1 lingurita extract de vanilie, 2 cups faina, 1/2 lingurita praf de copt, 300 g ciocolata taiata cubulete, 1 mana de migdale macinate (optional)

1. Preincalziti cuptorul la 190 grade C! Amestecati faina, praful de copt si sarea intr-un bol! In alt bol mixati untul, zaharul, ouale si vanilia pana se omogenizeaza si devin usor pufoase! 
2. combinati faina cu mixul de unt si amestecati pana ce faina este absorbita, nu mai mult :) Adaugati apoi si migdalele si ciocolata! 
3. cu o lingura, sau chiar cu mana luati aluat si formati turtite de aprox 3 degete diametru pe care le puneti frumos in tava tapetata cu hartie de copt! Lasati spatiu intre biscuiti caci se vor umfla la copt! In tava normala de cuptor ar trebui sa va intre maxim 12 biscuiti! 
4. se coc pentru 8-10 minute sau pana ce biscuitii devin aurii! Se lasa la racit in tava pentru 2-3 minute si abia apoi se scot pe un gratar! 

Se pastreaza foarte bine in cutii inchise ermetic! 



Va imbratisez cu drag si va doresc din tot sufletul sa va aduca mosul un munte de cadouri! 

Love you!
Emily

Print Friendly and PDF

17 Responses so far.

  1. Sabrina says:

    Arata bine de tot :)

  2. Anonim says:

    La ce bunatate ai pregatit cu siguranta iti va lasa Mosul muuulte cadouri frumoase ;)
    Te pup cu drag si abea astept sa incerc si eu aceste fursecuri :)

  3. Unknown says:

    Sunt perfecti!!! Eu inca n-am reusit sa-i fac asa frumosi, dar o sa incerc reteta ta! Pupici!

  4. Timea says:

    bune, bune...pt micul dejun langa o cana de cafea...perfect!

  5. Cristina says:

    Deliciosi!!! Si eu il astept pe Mosul cu biscuiti buni si turta dulce, langa o cana de lapte cald!

  6. coco says:

    pot sa i-au de la tine ?

  7. Acsinte Lorena Isabela says:

    Vreau si eu una :D

  8. Deliciosi..Sper sa iti aduca Mosul tot ce iti doresti.Seara minunata...

  9. Emily says:

    Multumesc fetelor <3
    Va invit cu drag sa-i savuram impreuna :)
    Pupicei

  10. speranta says:

    Neata.ne rasfeti cu bunatati.o am in vedere in week.acum.multumesc.pop

  11. Anonim says:

    Vreau sa-i incerc, dar nu prea stiu cu masurile astea! Nu stiu cum sa fac transormarea? Poti , te rog frumos, sa-mi spui cate grame are 1 cup?. Pe net am gasit mai multe variante si sunt in ceata! retetele tale sunt minunate! de abia astept si reteta de oreo cupcakes! pupici:)LILI

  12. Anonim says:

    Eu nici acum nu m-am hotarat cu ce sa-l intampin pe mos !! :((((
    PS.Sunt curioasa ce ai primit in cizmulite ? :);)

  13. Emily says:

    @Speranta, multumesc frumos draga mea!

    @Lili, un cup este fix o cana de 240 ml ;)
    ai aici si cateva conversii in grame http://www.emilyscupcakes.ro/p/tips-trics.html

    @Magda, las ca te decizi tu :) Te imbratisez cu drag!

    O zi minunata tuturor!

  14. Anonim says:

    Buna, aseara am scris un mesaj, dar nu stiu daca l-a trimis sau nu a fost moderat! in sfrasit, vroiam sa-ti multumesc pentru raspuns si idee. Biscuitii au iesit foarte buni, poate un pic cam mari, dar s-au mancat. nu am stiut sa apreciez exact cantitatea cand i-am modelat si au iesit mai mari.I-am tinut un pic mai mult in cuptor si poate din aceasta cauza au iesit cam tari, dar nu au ramas nemancati. Sunt deliciosi! Vreau sa incerc si "acadelele" cu Oreo, dar nu stiu de unde sa i-au biscuiti asa mici pentru palariute? Multumesc mult inca o data:) Lili

  15. Emily says:

    Draga Lili, ma bucur ca i-ai incercat si ca v-au placut! Fiecare isi cunoaste cuptorul si adapteaza timpul ;) Insa ei nu au fost niciodata foarte moi si de mari sunt destul de maricei, de aceea am si lasat in fotografie farfuriuta ca sa va dati seama de dimensiune! Au in jur de 4-5 cm!
    Pentru cake pops, daca nu gasesti in tara poti foarte bine sa alegi biscuitii mai mari! Va si mai spectaculos!

    Te astept cu drag, de fiecare data!

  16. Mirela says:

    Mosul a trecut demult. Dar biscuitii sunt buni oricand. I-am facut asta-seara si au iesit f gustosi. Multumesc, Emily, si pentru reteta aceasta. Am devenit dependenta de blogul tau :)

  17. Emily says:

    Mirela, ma bucur tare mult! Te imbratisez cu mare, mare drag!
    Te pup!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)