red velvet cupcakes

red velvet cupcakes sau cupcakes rosii catifelate, adica cele mai fine si mai delicioase cupcakes colorate testate ever! Rosii si pasionale, chic, fermecatoare si in acelasi timp delicate aceste cupcakes se indreapta catre pozitia cea mai inalta din topul preferintelor mele ;) 




Cupcakes cu frisca, ciocolata alba si iar frisca, dar si cu o atingere fina a celui mai delicios sirop de capsune proaspete sau mai pe scurt red velvet cupcakes by Emily ;) 




Ingrediente pentru 12-14 cupcakes: (eu le-am preferat mai scunde asa ca mi-au iesit mai multe) 
150gr unt moale, 150gr zahar fin alb, 3 oua mari, 250gr + 2 linguri faina alba, 1 lingurita rasa cu praf de copt, 1 praf de sare, 2 linguri sirop natural de capsune, cateva picaturi de colorant rosu de ce a mai buna calitate! 
Ingrediente pentru frosting: 
200 ml frisca lichida neindulcita, 220 gr ciocolata alba taiata bucatele, 2 linguri sirop capsune, 2-3 picaturi de gel colorant! Nu faceti rabat la calitate daca vreti un desert fin, delicat si delicios! 
Pentru stratul alb avem nevoie de frisca naturala (aprox 200 ml), batuta foarte bine!
1 cup = 1 cana de 240ml


Pregatim prima data amestecul pentru frosting astfel incat sa aiba timp sa se raceasca perfect! Eu l-am facut dimineata devreme si l-am depozitat in frigider (este obligatoriu ca acesta sa stea la rece) Trebuie topita ciocolata la bain marie si amestecata cu frisca incalzita (nu trebuie sa ajunga le fierbere - ci doar sa o incalzim putin, cat sa se topeasca ciocolata complet)! Incorporam si siropul si picatura de colorant, omogenizam si gata! Se da la rece pentru minim 5 ore! 

Pentru cupcakes se bate untul impreuna cu zaharul pana devine cremos, moment in care se adauga ouale, unul cate unul, urmate de siropul de capsune, colorant, praful de sare si faina amestecata in prealabil cu praful de copt! Se toarna in forme si se coc in cuptorul preincalzit, la foc mediu, pana ce trec testul cu scobitoarea - depinde de inaltimea aluatului, la mine au stat fix 20 minute!

Cand cupcakes-urile s-au racit putem trece la finalizarea frosting-ului! Se mixeaza, timp de 2-3 minute amestecul de ciocolata alba, pana ce capata o consistenta cremoasa si densa! Acesta este momentul in care se trece la ornare! 






Sunt absolut divine! Pe cuvant de cupcakereasa ;) 

Merg de minune si pentru un desert la pahar ;) 






Va imbratisez cu drag si va doresc sa va bucurati de un weekend insorit, plin de zambete! 

Categories:
Print Friendly and PDF

45 Responses so far.

  1. Edith says:

    vaio vai ce frumoase sunt asa rosiiii :* Si delicioase, pun pariu!
    O zi frumoasa sa ai! :)

  2. Angelica says:

    Eh, don'soara cupcankereasa din partea mea sunt inflacarate tare briosele tale.Arata asa de bine ambele variante!!!
    Felicitari!

  3. Emily says:

    Alison, multumesc :)

    Angelica, multumesc! E drept ca sunt mai usor de devorat din pahar :))

    Pupicei

  4. Doamneee cat sunt de frumoase!Excelent Emily

    pupici

  5. Imi place foarte mult textura fina si lucioasa a motului rosu :). Foarte frumoase! Incep sa vad gusturi in culori :)

  6. Unknown says:

    mmmmmdupa ce am citit nu numai ca sunt frumoase, dar si tare gustoase. Ma gandesc sa iau si eu una :P

  7. Timea says:

    Sun minunate Emily! arata perfect cu rosu si alb...iar de gust nu ma indoiesc niciodata ca sunt delicioase! te pup

  8. Emily says:

    Multumesc fetelor!
    Monica, asa e cel mai fain, nu? :)
    Brindusa, ia doua ;)

  9. mandala says:

    Un rosu adevarat, arata foarte bine !

  10. Paradis says:

    Foarte Frumoase!Ador red velvet!Un weekend frumos!

  11. Atat de frumoase sunt fotografiile si atat de artistic sunt prezentate aceste cupcakes!Deosebit de frumos!!!

  12. Gusulita says:

    arata superb ! Minunate aceste cupcakes !

  13. Antonina says:

    Te cred pe cuvant;) ador velvet cake-ul!

  14. Gabriela says:

    Imagini socante!!! Am nevoie de un servetel! Arata foarte bine! Ma duc sa beau niste apa...

  15. Anonim says:

    Nici nu se putea sa ocupe alta pozitie !!!!! Sunt superbe , iar prezentarea cu paharul imi place enorm !!!! O duminica superba !!!!

  16. Simona says:

    Super prezentare, delicios preparat! Imi place ideea cu paharul! Despre preparat... nu pot decat sa inghit in sec si sa ma ambitionez ca odata, candva... voi si fi eu in stare sa fac asa ceva! :))
    Pupici

  17. Frumoase si f important....gustoase! îmi place crema enorm:)

  18. Minunat arata!!!Si la gust, super delicioase!Pup!

  19. Unknown says:

    ne inebunesti cu pozele tale

  20. Emily says:

    oh, va multumesc frumos dragii mei! Ma bucur tare mult sa stiu ca va plac si voua! Va imbratise cu drag! :*

  21. Maria says:

    Emily....cum zicea Gabriela"Imagini socante!!! Am nevoie de un servetel! Arata foarte bine!!!" Pupici:X

  22. Ahhh, cat de frumoase sunt... <3<3<3

  23. Superba prezentarea! Ce colorant ai folosit?

  24. pansy says:

    Tare frumusele sunt!

  25. Simona says:

    Ce frumoase sunt!!!

  26. Emily says:

    Multumesc fetelor! Ma bucur si mai mult cand stiu ca si voua va plac :)
    Raluca, folosesc gel colorant pt ca se omogenizeaza usor si rapid (w i l t o n)

    va pup si va imbratisez cu drag!

  27. Juriul a deliberat...Very Exquisite indeed!!!

  28. Emily says:

    oh, multumesc frumos! Musai trebuie sa-ti aflu numele ;) ca sa nu ma trezesc ca te strig in vreun fel :)
    O zi minunata!

  29. Undeva pe la mijlocul postului asta.. dar nu e musai.. poti sa ma strigi in orice fel :)
    http://thewanderingoltean.blogspot.com/2010/08/magda-amsterdam-ziua-patra.html

  30. Anonim says:

    pozele sunt minunate! eu am avut insa probleme cu reteta. in primul rand, frostingul nu mi-a iesit. e posibil sa fi omis tu ca trebuie crema de branza? iar aluatul pentru briose a iesit f tare, asa ca l-am mai diluat cu mai multe linguri de sirop si inca ceva unt topit (vreo 50g).

  31. Emily says:

    draga anonim, multumesc frumos! Ma bucur ca-ti plac fotografiile, dar si cupcakes-urile! Nu lipseste deloc branza din compozitie, nu are ce cauta acolo ;) e doar ciocolata cu frisca! Depinde foarte mult de tipul de frisca pe care-l folosesti! Eu. site sfatuiesc sa faci la fel, nu fac rabat de la calitate, caci altfel nu voi avea acelasi succes cu preparatele mele! Te sfatuiesc sa folosesti o ciocolata alba de calitate si o smantana dulce pentru frisca de la un furnizor de incredere!
    Pentru blat, spui ca ti-a iesit tare, inainte de coacere sau dupa? daca e inainte de coacere inseamna ori ca faina folosita are un grad mai mare de absortie a lichidelor, ori ca poate te asteptai sa aiba consistenta unui aluat de pandispan! Aluatul de cupcakes intotdeauna va fi un pic mai gros decat cel de chec ;) Daca e dupa coacere e posibil sa fie mai puternic cuptorul tau, altfel nu-mi explic! Eu sunt foarte sigura de retetele mele, altfel nu le-as publica ;)
    Te astept cu drag, de fiecare data!
    O zi minunata!

  32. Andreea P says:

    Buna,Teo! Compar reteta ta cu o alata reteta de red velvet si vad ca tu nu folosesti buttermilk-lapte acru...sunt mai multe retete de red velvet?ale tale sunt oricum extraordinare-dar intreb doar ca sa-mi lamuresc neclaritatile! Merci frumos!

  33. Emily says:

    Buna Andreea

    cred ca ai gresit putin ;)Nu ma cheama Teo ci Emily ;) (Emily's Cupcakes)
    De obicei se foloseste buttermilk la cupcakes doar daca folosesti o crema (frosting) pe baza de branza ca sa se completeze aromele mult mai bine ;) Pentru red vlvet cupcakes exista o singura reteta de baza, dar cu cel putin 100 de variatiuni ;)

    O zi minunata, plina de zambete! :*

  34. Andreea P says:

    scuzeee!!ma uitam si pe un alt site, detinut de Teo!!raman datoare cu un miel!

  35. Emily says:

    :) stai linistita! si mie mi se intampla! :*

  36. Anonim says:

    Buna. Cristina este numele meu, dar sunt noua in "comentatul pe blog"
    te vizitez in continare si pozele mi se par din ce in ce mai frumoase!
    am refacut reteta, ce-i drept cu aceleasi ingrediente pentru frosting: ciocolata alba Milka si smantana pentru frisca LaDorna. nu sta nici dupa 12 ore ...
    la aluat am schimbat faina si tot tare iese, inainte de coacere e f tare, dens.
    bafta si spor la lucru!

  37. Emily says:

    Buna Cristina
    Multumesc frumos ;) si zau ca nu inteleg de ce nu ti-a iesit! Chiar ieri imi povestea Cosmina ca le-a facut si ca e tare incantata de rezultat! Poate ai tinut frisca mai mult decat trebuie pe foc? desi nu ar trebui sa influenteze! Incearca sa pui mai multa ciocolata! Practic dupa ce le amesteci lasi crema obtinuta la frigider, cel putin 6 ore, apoi mixexi pana se intareste! Un alt sfat ar fi sa adaugi inainte de mixare 1/2 lingurita amidon alimentar! Aluatul daca ti se pare tot tare ii poti adauga 1 lingura de lapte si inca una de sirop (eu il pun cu lingura si ca sa-ti dai seama de consistenta: acesta nu curge din lingura ci trebuie impins)! nu imi pot explica de ce nu-ti iese, pe cuvant!
    te pup cu drag si te astept de fiecare data!
    :*

  38. Anonim says:

    Mersi :) Mai incerc, nu mai dau batuta! Cristina

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)