cupcakes cu portocala si ciocolata

ciocolata neagra si portocale proaspete ... de cand ma stiu am adorat aceasta delicioasa combinatie, are ceva aparte, un nu stiu ce si-un nu stiu cum :) insa pe mine una m-a cucerit de la prima degustare! Drept pentru care nu ezit cand e vorba de ciocolata cu portocale, in orice forma ar fi : ) Si daca mai e si cupcakes pai nu pot fi altfel decat super incantata :) Voua va place aceasta combinatie?




Sunt perfecte pentru o dimineata de iarna si mi se pare combinatia perfecta pentru un start plin de energie! Prospetimea mandarinelor imbinata cu aroma inconfundabila a ciocolatei amarui ma duc cu gandul la cea mai frumoasa iarna, la imaginea de poveste cu bradutul impodobit si zapada peste tot :) 
Si cum am primit o ladita de mandarine m-am si pus pe treaba! Jumatate din ele au fost devorate in prima seara :) insa mi-am pus deoparte pentru aceste cupcakes super mega delicioase! 

Pentru cupcakes folosim reteta de baza la care adaugam 3 linguri de coaja rasa de mandarine si inlocuim laptele cu suc proaspat de portocale (aveti foarte mare grija, daca nu sunt bio trebuie spalata foarte bine coaja inainte de razuire)  iar pentru crema alegem clasicul ganache de ciocolata, dar cu ciocolata amaruie, de min 65% cacao! 



Va imbratisez cu drag si va doresc o duminica de poveste, 
plina de zambete, iubire si poate si de fulgi de nea! 

Love you,
Emily

Print Friendly and PDF

19 Responses so far.

  1. daa...zilele trecute am incercat o combinatie de rulada cu portocale si ciocolata.

    Dar cupcakes-urile tale arata demential!

  2. speranta says:

    arata de arata.mi-ar fi mila sa le papa.ms.pop

  3. Cristina says:

    Combinatia aceasta imi place si mie, chiar foarte mult!

  4. Foarte frumoase si aromate. Iar pozele sunt superbe. Abia astept Craciunul sa reduc si eu putin viteza. Cu liniste, impacare, arome de portocale si cioco! Sa ai o duminica superba!

  5. Mie îmi place tot ce faci tu. Felicitări și la cât mai multe rețete minunate!

  6. Emily says:

    multumesc frumos dragele mele! Si eu astept cu mare, mare drag Craciunul si prima zapada!
    Mii de imbratisari si multe, multe zambete!

  7. Anonim says:

    Deci nu am cuvinte ma uit la aceste delicii si mor de pofta, o seara minunata pupici Gabriela.

  8. Mmm, o minunatie aromata!!!Superb arata!Pupici!

  9. Emily says:

    multumesc fetelor! Va imbratisez cu drag!

  10. Anonim says:

    Ce frumoase sunt !!!!! De aroma nici nu mai vorbesc !!! ;)
    O seara superba , draga Emily !!

  11. Inchid ochii si imi imaginez ca servesc..Delicioase...

  12. Carol says:

    Bestiale! Si eu as savura macar una:)

  13. Unknown says:

    Sunt grozave!! Iar pozele...minunate! Pupici

  14. Daca sunt cu cioco,sunt bune si pentru mine!!
    Ce frumoase sunt!
    Pup Emy!!

  15. Emily says:

    multumesc mult! Va imbratisez cu drag!

  16. Edith says:

    ce frumoase sunt! <3

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)