gingerbread caramel coffee - reteta Starbucks


Iubesc diminetile cu miros de cafea, caramel si gingerbread! Iubesc Craciunul si toate sarbatorile de iarna! Iubesc caldura de pe fetele oamenilor in aceasta perioada si ... recunosc ... iubesc cadourile :) Oferite sau primite, cadouri sa fie :) Si pentru ca e duminica, dar si pentru ca nu mai sunt decat 36 de ore pana la sosirea Mosului am zis ca aceasta reteta, adaptata dupa retetele originale Starbucks va fi cadoul perfect pentru toti iubitorii de cafea! 


Serviti cu drag si zambet alaturi de cei mai buni biscuiti ever! Aveti reteta mai jos: 




Print Friendly and PDF

18 Responses so far.

  1. Ce bine ar fi sa stam la o cafea, apoi sa ma apuc iar de lucru. As mai scapa de stres. Craciun fericit, Emily, cu multa lumina, intelegere si dragoste. Te imbratisez cu drag.

  2. coco says:

    e bine arataaaaaaaaaaaaa...:) Sarbatori frumoase !

  3. Edith says:

    ce buna trebuie sa fie! Superba canuta <3

  4. adnia says:

    Craciun fericit si linistit alaturi de toti cei dragi tie!

  5. Emily says:

    Rocsy, scumpa mea, chiar a fost spumoasa, asa cum imi doream sa fie :) Te pup!

    Rita, ce bine ar fi! Craciun fericit si tie draga mea draga! Puuup

    Coco, multumesc la fel scumpa mea!

    Edith, hai maine dimineata la o portie dubla :) Pup

    Adnia, multumesc scumpa mea! Craciun fericit si voua!

    Va pup

  6. Mi-ar placea sa simt aroma acestei cafele, mai ales sa o sorb dintr-o asa cescuta draguta!! :)
    Iti doresc sa ai un Craciun de poveste!

  7. Cristina says:

    Craciun fericit draga Emily!! Sa iti aduca mosul tot ce iti doresti!

  8. Haplea says:

    Craciun fericit cu bucate alese.La multi ani!

  9. Anonim says:

    Ohhhhh , cat de bine arata !!!!
    As savura si eu o cescuta cu mare drag alaturi de tine !!
    Carciun Fericit , draga mea Emily !!!!

  10. Emily says:

    Multumeeeeesc! Craciun fericit tuturor! Sa fiti fericiti si sanatosi!
    mii de imbratisari!

  11. gaby_d says:

    Sarbatori fericite! fata draga. >:d<

  12. Emily says:

    Multumesc frumos scumpa mea! Te pup!

  13. Pesemne ca am fost foarte ocupata de n-am observat postarea asta pana acum. Dar imi face mare placere sa-mi amintesc Craciunul. Pozele sunt minunate, iar cafeaua cred ca e delicioasa. Mi-au atras atentia turtitele. Ce forma draguta au! Si ursuletul, <3! :))) .

  14. Emily says:

    Rita, eu ador Craciunul si l-as "sarbatori" in fiecare zi :))
    Ma bucur tare mult ca-ti place <3 Mii de imbratisari!

  15. Anonim says:

    Emily, nu cumva lipseste apa din ingredientele pentru sirop? Eu l-am facut respectand reteta ta si mi-a iesit un caramel tare, nicidecum sirop…

  16. Emily says:

    Iti multumesc tare mult ca m-ai anuntat!
    Am remediat si am trecut deja in reteta!

    Seara faina si multumiri!

  17. Unknown says:

    Nu pot decât sa-ti multumesc si sa va felicit !!!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)