tea party, cupcakes cu ciocolata si un invitat surpriza


ce poate fi mai bun / delicios / potrivit intr-o zi de iarna cu -20 grade C afara? Un ceai cald si un cupcake ciocolatos, desigur! Si daca pui la socoteala si faptul ca toate prietenele sunt de fata atunci clar ai dat definitia unui moment de fericire maxima!
Va multumesc ca sunteti alaturi si va invit la un ceai!
Un ceai cu scortisoara, desigur, ca sa mearga de minune cu ciocolata din cupcake! 

Nu o sa ma lungesc cu reteta caci o stiti deja (accesati reteta din stanga "back to basics - vanilla cupcakes" si faceti repede, repede ganache de ciocolata si gata) ci o sa trec la ce e mai important, si anume tea party-urile marca Emily's Cupcakes


Abia asteptam sa va anunt ca reincepem petrecerile lunare! Multi dintre voi mi-ati scris si mi-ati povestit cat de mult va placea sa petrecem, la un ceai, luna de luna, asa ca nu am putut sa nu redeschid petrecerile! De data aceasta mult mai simplu si mult mai la indemana oricui :)

In primul rand vreau sa va adresez fiecaruia dintre voi o invitatie la aceste mici petreceri cu ceai si rasfaturi delicioase! 
Va astept cu mic si mare! 

***   ***   ***   ***   ***   ***

Mini ghid de participare "tea party with Emily's Cupcakes": 

cine participa: orice posesor de blog, din Romania sau din orice alta tara
periodicitate: lunara
cum se desfasoara: 
- lunar, se va stabili o tematica (poveste, idee, aroma, culoare) care sa predomine in editia respectiva!
- tematica va fi aleasa de primul comentator la postarea finala (care poate sa fie sau sa nu fie participant activ la tea party)
- fiecare participant posteaza pe blogul sau preparatul cu care vine la tea party cu mentiunea ca participa la Tea Party with Emily's Cupcakes si cu link catre www.emilyscupcakes.ro 
- preparatul trebuie sa fie special conceput pentru tea party, in acord cu tematica lunii si postat in primele 20 zile ale fiecarei luni
- dupa fiecare postare trebuie sa trimiteti (doar) link-ul articolului de pe blog catre contact [@] emilyscupcakes.ro 
- la sfarsitul lunii va aparea sumarul editiei curente (cu toate linkurile blogurilor participante) pe Emily's Cupcakes & treats

Ceaiul este elementul care nu trebuie sa lipseasca din fotografii, dar cu siguranta stiati :) asa ca nu-mi ramane decat sa va marturisesc ca astept cu mare, mare drag sa petrecem impreuna 

De asemenea, daca va face placere puteti posta logo-ul acestei editii pe blogul vostru! Aveti mai jos imaginea iar codul HTML este disponibil la cerere! 


Ce nu am apucat inca sa va spun este faptul ca in fiecare luna vom avea un invitat special, al carui preparat ne va rasfata privirile si nu numai! 

Acestea fiind spuse, deschidem sezonul de tea party cu Cat's Kitchen, un blog plin de culoare si savoare! Magda ne aduce, intr-un decor de iarna, cu fulgi de nea, un ceai super aromat din muguri de jneapan si niste cupcakes surpriza! 
Va invit cu drag sa-i faceti o vizita sa descoperiti ce ascund aceste cupcakes delicate!  



Va multumesc si va astept cu mare drag la Tea Party! 
De asemenea, asteptam cu interes stabilirea temei pentru urmatoarea petrecere! 
Va imbratisez cu drag! 

Print Friendly and PDF

25 Responses so far.

  1. Anonim says:

    Emily , cu aceasta postare vei face o mare surpriza fetelor !!!;) <3
    Inca o data iti multumesc din suflet ca te-ai gandit la mine !!!Stii cat de tare m-am bucurat , nu ? :) <3
    Te imbratisez cu drag !!! <3

  2. Emily says:

    Eu ma bucur mai mult decat oricine altcineva sa vad ca petrecerile cu ceai sunt din ce in ce mai apreciate! Multumesc draga mea si multumesc tuturor celor care au participat si vor participa la petrecerile mele!

    mii de imbratisari!

  3. coco says:

    abia astept sa vad ce se intampla p-aici...voi fi...haplea...din umbra :)))

  4. Ce bucurie ai facut fetelor! Si cat de frumoase sunt prajiturelele! Atat ale tale cat si ale Adinei. Impecabile! Minunate! Felicitari!

  5. Diana B. says:

    Ce ma bucur! De o mie de ani tot vreau sa te intreb de Tea Party si nu am mai apucat! Ce bine, ce bineeee! :D

  6. Mihaela says:

    Hai sa propun eu o tema: bite-sizes desserts :) adica deserturi dintr-o imbucatura.

  7. oau...ce de poze frumoase! de gust nici nu ma indoiesc ca este la fel de grozav! am venit si eu sa ma servesc virtual cu o prajiturica1 :D

  8. Unknown says:

    Avem din nou o tema? Adica n-am vazut scris niciunde dar am tras concluzia ca este alb cu rosu din nou. Cel putin asa mi se pare mie. Ce bine imi pare ca am reinceput "sedintele" de tea-party, iar Madga este o alegere minunata!

  9. Anki says:

    Waw, ce bucurie!!! Abia asteptam sa reiei seria petrecerilor tale frumoase :)
    Vreau si eu sa vin, sper sama mobilizez si sa ma tin de cuvant.
    Te pup, sfarsit frumos de saptamana!

  10. speranta says:

    waw.bunbun.succes in totu,pupici

  11. Emily says:

    super, avem si tematica acestei luni!
    bite-sizes desserts :) adica deserturi dintr-o imbucatura, asa cum ne recomanda Mihaela!

    Abia astept sa vad ce pregatiti! :*

  12. Cata neatentie din partea mea! Se poate sa nu-mi publici propunerea? Please! N-am observat propunerea Mihaelei. Pup!

  13. Emily says:

    Rita, draga mea, hai ca ma facusi sa rad :) Esti o scumpa si te astept cu drag! Avem liber la creatie / arome si culori! totul e sa pregatim rasfaturi pentru ceai in varianta mini <3

  14. Unknown says:

    Ce frumos, eu inca n-am avut ocazia sa particip, dar sper sa reusesc de data aceasta!! Prajiturele sunt tare frumoase, iar invitatul de luna asta s-a intrecut pe sine :) Pupici amandurora!

  15. Emily says:

    Paula, te astept cu mare drag!
    Te imbratisez!

  16. Sabrina says:

    De data asta vin si eu la party! Deci, trebuie publicat pana pe 20 Ianuarie, am inteles corect? Sau 20 Decembrie?

  17. Simona says:

    Ma bucur ca va incepe din nou party-ul :) Vor exista limitari.. sau poate participa orcine?
    Pupici dulci si tie si invitatei tale, care-mi este tare draga :)

  18. Emily says:

    @Sabrina, te astept cu mare drag! Daca vrei sa participi si in decembrie te astept cu link pana pe 20 dec ;)

    @Ramona, te astept :*

    @Simona, este deschis pentru toata lumea <3 Te imbratisez cu drag si te astept sa petrecem impreuna! :*

  19. Unknown says:

    Ce ma bucur ca s-a revenit la Party, imi era dor de un ceai cu voi.

  20. Abia asteptam reinceperea proiectlui :) Imi place si tema, sper sa apuc sa fac ceva :)

    Pupici ♥

  21. Emily says:

    Va astept cu mare drag! O zi minunata tuturor!

  22. Alina says:

    Te admir tare mult!!

  23. Alina says:

    Imi plac foarte mult detaliile si de cand ti-am descoperit blogul sa stii ca m-am apucat si eu de briose.

  24. Emily says:

    multumesc Alina! Ma bucur tare mult ca iti place in vizita la mine ;)
    Te astept cu mare drag, de fiecare data! Musai trebuie sa-mi arati ce faci!

    pup

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)