gingerbread cookies si multe zambete


Doar 6 zile si cateva ore (care oricum nu mai intra la socoteala) ne despart de Craciun! Este una dintre cele mai frumoase sarbatori crestinesti si este in acelasi timp si perioada in care parca toata omenirea devine mai calda, mai plina de zambet si dragoste! Sa nu uitam (oare cum am putea?)  ca este si perioada celor mai frumoase cadouri, a ciocolatei calde, a scortisoarei si a ghimbirului, caramelului si vaniliei cu nuca ... oh, cate arome imbietoare! 

Am trecut repede, repede doar sa va zic "Buna ziua!" si sa va doresc sa aveti o zi plina de iubire si zambete, asa cum ar trebui sa fie de altfel fiecare zi din an! 


Ups, plecam fara sa dau detalii :) In fotografii vedeti gingerbread si cel mai bun si aromat cappuccino ever! Sa aveti o zi minunata dragii mei! Va pup! 

Print Friendly and PDF

5 Responses so far.

  1. coco says:

    nici nu-ti vine sa le mananci , eu le-as pune in brad :)

  2. Anonim says:

    Draga mea ,
    Nici nu trebuia sa ne zici de minunatii reni din fotografii , i-am vazut din prima secunda !! Sunt superbi !!!! <3 Si cescuta cu farfurioara sunt minunate , si zapada !!! ;)

  3. Emily says:

    Coco, am oprit si sa punem in brad, doar ca tot dipar :))

    Magda, multumesc frumos scumpa mea!

    va pup

  4. Timea says:

    Ce reni frumosi <3. Azi am facut si eu turta dulce..multa munca dar merita. Pup cu drag.

  5. Emily says:

    asa e :) insa merita tot efortul!
    Pup!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)