Tea party online – invitatie oficiala


O mai tineti minte pe Alice din Tara Minunilor? Dar tea party-ul din poveste? Marturisesc cu mana pe inima ca eu imi aduc aminte si acum cu cata emotie am inceput sa citesc cartea si cum nu am lasat-o din maini pana nu am terminat-o! Ei bine, in spiritul acestei minunate stari si a celor mai frumoase si mai delicate prajiturele, vise dulci si emotii arzatoare va invit cu mare, mare drag sa participati la primul tea party online pe care-l organizez chiar aici pe blog!


 Cum asa? Pai ... ce poate fi mai frumos decat sa ne bucuram savurand impreuna un ceai, un cappuccino, o limonada, macarons, briose & cupcakes sau chiar un tea sandwich? Ma gandesc la acest proiect de aproape o luna, dar iata ca mi-am luat inima-n dinti si va invit cu mare drag sa participati! Pentru ca acest tea party sa poata avea loc am nevoie de minim 3 invitati de onoare! Va rog sa confirmati participarea la emily.recipe[at]gmail.com sau cu un comment la aceasta postare, insa am nevoie si de adresa voastra de email ca sa va pot contacta!

Ca sa puteti decide daca vreti sa participati trebuie sa stiti si ce implica acest party asa ca am sintetizat mai jos un mini ghid care, sper eu, va va ajuta sa aveti o imagine clara a evenimentului!

Cine participa: orice posesor de blog, din Romania sau din orice alta tara 
Cum participi: confirmi participarea pe email, la adresa mai sus mentionata
Ce periodicitate are: lunara, in ultima saptamana a fiecarei luni
Cum se desfasoara:
-         primul comentator are onoarea sa aleaga tematica coloristica, culoare care va predomina in editia respectiva
-         fiecare participant posteaza pe blogul sau un preparat (sau mai multe) special conceput pentru tea party! Retetele trebuie sa fie postate in ultima saptamana a lunii
-         fiecare participant trebuie sa-mi trimita o fotografie reprezentativa, cu o saptamana in avans si eu le voi posta cu mare fast pe blog, bineinteles cu link catre blogul fiecaruia dintre voi si-apoi sa inceapa petrecerea 
-         in postarea voastra trebuie sa fie mentionat si linkul catre sectiunea dedicata exclusiv tea party-ului, link pe care vi-l furnizez cand incepem    daca reusim sa ne strangem suficienti iubitori de ceai, prajiturele, dulceturi si fineturi 

Pentru o imagine si mai clara a ceea ce inseamna tea party aveti mai jos un colaj de fotografii care sa ne introduca in poveste 

 sursa foto: google

In speranta ca v-am captat atentia si ca veti fi si voi incantate de acest proiect ♥ va astept cu mare drag confirmarile de participare ! Pftiu, ce emotii am :)) 

hai va pup cu mare drag,
Emily 

Categories:
Print Friendly and PDF

41 Responses so far.

  1. Eu accept invitatia la tea party!

  2. Carmen says:

    Tare draguta ideea! Mi-ar face placere sa particip :)
    Te pup!

  3. Mi-ar face placere sa particip si eu:).

  4. madicuisine says:

    Foarte interesant! Mi-ar placea si mie....daca mai e loc...Te pup!

  5. O idee grozava ! Am sa particip si eu!! Te pup!

  6. Am uitat mailul :) adelazilahi@yahoo.com

  7. Alice says:

    I'm in!!!!!!!!!! ma primesti?????????? pup cu drag <3

    sunshine_cio@yahoo.com sau 75.sunshine@gmail.com

  8. Unknown says:

    vin si eu! Vai ce-mi place!!!!!!!

  9. Unknown says:

    Ce draguta esti! La tea party-ul asta nu se bea si niste cafea? Ca eu beau ceai doar daca sunt bolnava :P Nu stiu cum o sa stau cu timpul luna asta, asa ca nu-ti promit nimic. Dar iti doresc din toata inima mult succes si o groaza de participanti. te imbratisez si pup >:D<

  10. Emily says:

    superrrrrr ♥
    ma bucur ca v-a placut ideea, aveam emotii :))

    Brindusa, sigur ca se bea si cafea si cappuccino ♥
    pftiu ce party frumos vom avea! Abia astept ♥

  11. Andreea says:

    Hop si eu! Mai e loc? Ca vin si eu la ceiutz! Pup!

  12. Of course, my ladies, ca ma alatur si eu voua! Imi place foarte, foarte mult ideea!!! <3

  13. Diana says:

    Si eu viiiin! :) Desi nu prea am inteles...preparatul trebuie sa fie in culoarea aleasa?

  14. Emily says:

    Andreea, Gabriela, Diana ma bucur tare mult ca veniti la party ♥

    Diana, scumpa mea, culoarea trebuie sa se regaseasca in fotografie! Esti libera sa alegi daca in preparat sau in decoruri!

    pup fetele frumoase ♥

  15. FLORY says:

    Super,imi place ideea!Pupici!

  16. Danutza says:

    Ma inscriu si eu!! retete_gg@yahoo.com este mailul meu.

    Te pup si abia astept sa ne distram la party! :)

  17. Anonim says:

    Super idee !!!!!!! Ma alatur si eu cu drag !!!

  18. ema says:

    Da, si eu vreau sa particip.

  19. Liana10 says:

    Da,da,da!!!Ma gandesc la portocaliu deja ;-) Trimit mail. puuup

  20. I'm in !! Prea frumoasa ideea !! <3<3<3
    Te pup dulce !
    xoxo

  21. UUU ce idee faina, sper sa am timp sa pregatesc ceva pentru tea party, nu de alta dar sunt mare mare mare fan Alice in wonderland:)

  22. Cred ca voi participa si eu

  23. Emily las si eu mailul aici: lilimilit@yahoo.com

  24. ema says:

    Cand aflam culoarea? Emily, poti sa publici te rog si pe FB? Sau ne trimiti un email?

  25. Andra says:

    Vin si eu la party! Abia astept! :)
    patrocle1@gmail.com

  26. Emily says:

    yuppyyyyyy, ce party frumos vom avea!
    Fetelor, ma bucur tare mult ca veniti :*

    Luni voi publica si aici si pe facebook mini ghidul acestui tea party ca sa putem petrece mai repede :)

    va imbratisez cu mare drag pe toate! Pupici muuuuuulti :*

  27. Andie says:

    Emily draguta, nu stiu daca ai primit comentariul meu de mai devreme? Incercam sa-l trimit de pe telefon... Si eu vreau! Am o singura mica problema cu termenele: programul meu e atat de aiurit incat mi-ar fi mai usor daca am putea posta si trimite pana pe 25 ale fiecarei luni. Asa nu m-as mai incurca si as avea si timp!
    Te pup si abia astept ghidul!

  28. Emily says:

    Super idee! Voi tine cont de ea :)
    pupici

  29. Adina says:

    Ce proiect dragut! Incerc si eu,dar nu promit,am o luna tare incarcata.Pup

  30. Bunnn,bun!sa vedem cum stam la capitolul timp si ne costumam de petrecere:)

  31. Emily says:

    Va pup fetelor! Revin cu detalii :*

  32. Me encanta tu blog, tienes unas fotos preciosas...un beso

  33. Mai este loc si pentru mine?

  34. Dia says:

    Ce frumooooos!!! vin si eu>:D>:*

  35. Mai bine las aici adresa mea
    cretu_veronica22@yahoo.com
    Asteptam sa aflam cu ce culoare se particpa

  36. mimmi says:

    Ma alatur si eu ;)
    E-mail: laura7cristina@yahoo.com

  37. Timea says:

    O idee minunata Emily...ma incumet si eu sa particip :)
    adresa mea: ildikati@yahoo.com
    te pup

  38. pansy says:

    o initiativa colorata !imi place!asterpt culoarea! daca mi se potriveste,particip
    getacip@yahoo.com

  39. pansy says:

    am mai observat o mica inadvertenta : in regulament spui sa postam reteta in ultima saptamana a lunii,dar trebuie sa-ti trimitem poza si link-ul cu o saptamana mai devreme.Pai link-ul retetei nu-l putem trimite pana nu postam reteta.

  40. Emily says:

    Pansy, scumpica mea, te rog da click pe rubrica special creata pentru acest tea party, unde vei gasi toate informatiile necesare! sus in meniu :*
    o zi minunata scumpa mea si ma bucur nespus ca vei participa! :*

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)