Brioche cu migdale

dimineata, la micul dejun, alaturi de o cana cu lapte si un castronel cu fructe de padure, aceste brioche s-au dovedit a fi cel mai frumos si mai pufos vis de dimineata! Sunt absolut superbe, pufoase ca un norisor, dulcege ca o dimineata insorita si aromate ca visul unei nopti de vara! Daca nu v-am convins, cu siguranta o vor face ele singurele :) Sunt mititele, suficient cat sa le poti tine in mana si sa le devorezi intr-o clipita! 

Se fac usor, mai ales daca dispuneti de o masina de framantat (masina de paine), dar si fara, nu-i mare greutate caci nu trebuie framantate ca la cozonaci ;) Merg perfect si cu stafide si nuci, insa eu le-am preferat simple, cu migdale! 
Ingrediente pentru aproximativ 20 mini brioche
1/2 kg faina alba, 20 gr drojdie proaspata, 70 gr zahar brun, 260 ml lapte caldut, 50 gr unt la temperatura camerei, 1 praf de sare, vanilie, 1 lingura faina de migdale, 1 ou mare + 1 galbenus pentru  luciu
Pentru decor: fulgi de migdale si zahar brun


Se framanta la masina de paine la programul de framnatare fara coacere! Se formeaza bilute de aluat si se pun in formele de hartie sau chiar metalice (cum va place) si se mai lasa  15-20 minute la temperatura camerei sa se aseze! Ai grija ca-si vor dubla volumul! Inainte de a se baga la cuptor de ung cu galbenus batut cu 1 lingura de lapte, se presara putin zahar brun si cativa fulci de migdale si se coc in cuptorul preincalzit, la foc mediu, pe treapta din mijloc, aproximativ 20-25 minute! Cand au trecut testul cu scobitoarea se scot pe un gratar pana se racesc putin! Sunt absolut delicioase! Nici prea dulci, nici prea aromate - perfecte! 




Va imbratisez cu drag si va doresc din tot sufletul sa fiti fericiti si multumiti! 


Cu drag,
Emily 

Print Friendly and PDF

26 Responses so far.

  1. Ana says:

    ce frumoase sunt!!! :XXX si imi plac hartiile,de unde le-ai cumparat? duminica placuta!

  2. Danutza says:

    Wow, ce frumusele sunt!!! M-au cucerit definitiv :)

  3. Adina says:

    N-am incercat sa fac briose niciodata,ale tale tare bine mai arata!Pup

  4. Dia says:

    arata fabulos, sigur am sa le incerc, puup>:D<

  5. Emily says:

    Ana, multumesc! hartiile le am din toamna :) si cred ca sunt luate de la kitchenshop, nu mai tin minte exact! Te pup

    Danutza, multumesc! xoxo

    Mitinita, multumesc! te pup cu drag!

  6. Timea says:

    Sunt superbe Emily! si imi plac mult si hartiile! pup

  7. Sunt perfecte! Ador hartiutele pe care le-i folosit!

  8. Emily says:

    Timea, Raluca, multumesc frumos! va pup

  9. Paradis says:

    Apetisante!Abia astept sa-mi termin dieta :).Am si eu hirtiute-cupe ca si ale tale...O zi faina!

  10. Sunt tare frumusele, ce mult imi plac!

  11. gaby_d says:

    Ce dragalase-s!
    Faine. Te pup.

  12. Sunt superbe si cred ca delicioase, iau una sa am pe dimineata la un cappuccino! Pupici!

  13. Andra says:

    Sunt ca niste bijuterii, imi plac mult si migdalele, am sa fac si eu pentru micul dejun de weekend :)

  14. Irina says:

    Perfecte pentru dimineata devreme...

  15. Chiar cã trec repede la cafea...yummy:)

  16. Unknown says:

    mmm minunate sunt! Adevarate brioche.Am pus reteta la pastrare :)

  17. Simona says:

    Ce frumoase sunt! Ce ma fac eu cu tine.. ca-mi faci o pofta cu minunatiile tale..!?!
    Si-mi place si stropitoarea... :) culoarea merge foarte bine la party!
    Pupici

  18. Laura says:

    Ce bine arata, ce-as mai gusta una :)))

  19. Gusulita says:

    adorabile briosele tale, draga Emily, desigur foarte bune langa un pahar de lapte rece !

  20. Emily says:

    oh, ce ma bucur ca va plac si voua <3
    au fost super delicioase si pufoase! nici prea dulci nici fara zahar ;)
    Va pup fetelor ;)

  21. Maya says:

    Arata fantastic! Prezentarea superba!

  22. miki says:

    emily...sunt fascinata de retele tale, atat de tare incat ma tenteaza si pe mine sa ma apuc de cooking-uit
    am o nelamurire..cat reprezinta 1 cup ?
    am nevoie de toate detaliile ca sa ma apuc de treaba :))

  23. Emily says:

    Miki, ma bucur tare mult ca-ti plac! 1 cup inseamna fix 1 cana de 230 ml! Cel mai usor e sa-ti achizitionezi o cana gradata care sa aiba si unitate de masura cup, asa iti va fi mai usor, mai ales cand ai nevoie de 1/3 dintr-un cup ;)
    Te imbratisez cu drag si te astept de fiecare data!
    PS abia astept sami povestesti :) Pupici

  24. Sunt foarte gustoase!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)