strawberry cupcakes

Cupcakes-urile de astazi reprezinta o combinatie delicioasa de frisca, ciocolata alba si capsune proaspete! Suna tentant, asa-i? Exact asa m-am gandit si eu cand am ales combinatia ;) 



Delicate, aromate, si super parfumate aceste cupcakes transmit cel mai bine imaginea si aroma unei dimineti insorite, cu cer albastru si flori de primavara, abia rasarite! Abia astept sa infloreasca toti copacii, sa creasca iarba si sa apara frunzele si sa ne lasam chipurile mangaiate de razele soarelui! 

Vroiam neaparat sa incerc crema cu ganache de ciocolata alba si inspirata de draga mea prietena Edith, am si trecut la treaba!  


Extrem de aromate si delicate, capsunele sunt si o sursa importanta de vitamine si minerale! Bogate in antioxidanti, sarace in calorii (100g capsune = 32 calorii), pline de vitamina C si potasiu, capsunele trebuie spalate doar inainte de servire, iar codita eliminata abia dupa spalare, altfel se vor pierde multe vitamine si minerale! 



strawberry cupcakes - RETETA
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ingrediente pentru 12 cupcakes:
1 + 1/3 cup faina, 1 cup zahar, 1 lingurita praf de copt, nelipsitul praf de sare, 1/2 cup unt topit, caldut, 2 oua mari, 5 linguri sirop de capsune incalzit

frostingul se pregateste cu cel putin 6 ore inainte de decorare:
200 ml frisca lichida, 220 gr ciocolata alba taiata bucatele, 2 linguri sirop capsune, 1 picatura de gel colorant (de cea mai buna calitate)  
1 cup = o cana de 230 ml  

Pregatim prima data amestecul pentru frosting astfel incat sa aiba timp sa se raceasca perfect! Eu l-am facut seara inante de culcare :) si l-am depozitat in frigider (este obligatoriu ca acesta sa stea la rece) Practic, trebuie topita ciocolata la bain marie si amestecata cu frisca incalzita (nu trebuie sa ajunga le fierbere - ci doar sa o incalzim putin, cat sa se topeasca ciocolata complet)! Incorporam si siropul si picatura de colorant, omogenizam si gata! Se da la rece pentru minim 6 ore! 

Pentru cupcakes se amesteca toate ingredientele solide (exceptie zaharul) intr-un bol si se lasa de-o parte!  Separat se bat foarte bine ouale impreuna cu zaharul pana ce devin cremoase, moment in care adaugi untul caldut si siropul de capsune mixand cu viteza medie pentru 3-4 minute! Se adauga apoi amestecul de ingrediente uscate, putin cate putin, mixand pana la omogenizarea completa! Se toarna in forme si se coc in cuptorul preincalzit, la foc mediu, pana ce trec testul cu scobitoarea! 

Cand cupcakes-urile s-au racit putem trece la finalizarea frosting-ului! Se mixeaza, timp de 2 minute amestecul de ciocolata alba, pana ce capata o consistenta cremoasa si densa! Acesta este momentul in care se trece la ornare! 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Sunt extrem de fine, delicate si super aromate! Fresh si dulcege ca o zi de primavara insorita! 
Aroma capsunelor iti incanta toate simturile si va provoc sa le incercati! Sunt absolut divine!  


Si daca tot ne rasfatam, am deosebita placere sa va anunt ca incepand de astazi blogul meu are o noua adresa: www.emilyscupcakes.ro! Hainute noi, casuta noua, cupcakes noi insa eu raman aceeasi ;) si va astept cu mare, mare drag, de fiecare data! Imi face o placere deosebita sa va citesc comentariile  ♥ si ma bucur foarte mult ca pot afirma fara nicio urma de falsitate ca in cele 5 luni de bloggareala :) am reusit sa va cunosc si sa va castig atentia! Sunteti prietenii mei dragi, chiar daca doar virtual, insa cu siguranta va veni o zi cand vom putea sa ne cunoastem si personal! 


Va imbratisez cu drag si doresc un sfarsit de saptamana cel putin la fel delicios cum au fost aceste cupcakes! 

Emily 

Print Friendly and PDF

40 Responses so far.

  1. liana says:

    Le decorezi asa de frumos incat nu indraznesc sa incerc sa fac ceva asemanator :)

  2. Sunt absolut minunate! O adevarata tortura pentru mine:-)
    Pupici

  3. Sanda says:

    Felicitari pentru noua fata a blogului, te invidiez (in sensul bun al cuvantului)!
    Aceste cupcakes arata formidabil, sunt convinsa ca-s la fel de delicioase. Felicitari sincere si pupici pentru o fata harnica!

  4. Felicitari draga mea pentru domeniu...iar de retat ce sa zic...minunata! eu mai astept putin sa apara capsunile mai ieftine :)

  5. Sunt superbe aceste cupcakes!
    Week-end placut! :*

  6. Cristina says:

    Adorabile!!! De fiecare data cand revin, nu ma mai satur sa le privesc!

  7. Emily says:

    Liana, multumesc frumos! Trebuie sa incerci intr-o zi! Pe cuvant, nu e greu! Te pup cu drag!

    Raluca, multumesc! Lasa ca-ti iei tu revansa ;) Te pup

    Ophelia, multumesc tare mult! Te pup cu drag!

    Alina, multumesc! te imbratisez :*

    Cristina, ma bucur tare mult sa aud acest lucru! Te imbratisez cu drag!

    Pupici tuturor!

  8. Sa stapanesti sanatoasa si plina de inspiratie blogul. Noua adresa e perfecta! Iar cupcakes-urile arata absolut delicios! Te pup cu drag <3

  9. Emily says:

    Multumesc frumos draga mea! Te imbratisez cu drag <3
    o zi minunata si plina de soare! Pup

  10. Andreea says:

    Awwwww....salivez big time! Bune rau! Felicitari pentru cele 5 luni de blogger-eala si sincer sper sa ne cunoastem intr-o buna zi! Pup cu drag!

  11. Emily says:

    ♥ Andreea, multumesc mult! Si eu sper sa ne mobilizam cumva ;) musai trebuie sa ne cunoastem ♥ Pup

  12. Sunt asa de vesele si de frumoase.Imi plac si hainutele cele noi.Te pup cu drag!

  13. Simona says:

    Ti-am spus doar ca sunt masochista... Absolut minunat arata!
    Pupici si weekend placut in continuare

  14. Cu capsuni, ce bune sunt !!!
    Eu ador capsunile, sunt preferatele mele.
    Si eu vrea sa ma pun acum sa fac niste cupcakes, asa ca o sa-ti rascolesc blogul sa va ce gasesc pe la tine :))

  15. Unknown says:

    ce bine arata, zici ca-s poze din reviste! felicitari!

  16. Emily says:

    va multumesc fetelor! :*
    Seara frumoasa in continuare!

  17. Laura says:

    Ce bine arata, ce frumos sunt prezentate !!!
    Superbe, felicitari pentru tot ceea ce faci si ne incanti privirile cu ele ( si ne faci sa poftim ) :)))
    Pupici !

  18. Paradis says:

    Capsunele,Frisca,cioco..yammy.minunate.xoxo

  19. Sunt tare dragalase!

  20. Maria says:

    Felicitari pentru cele 5 luni de blogger-eala!Felicitari pentru munca depusa si pentru daruirea ta:)!!!O zi minunata!

  21. FLORY says:

    Ai cele mai frumoase si variate cupcakes,stiu de unde sa ma inspir pentru o noua reteta.Pupici multi!<3

  22. Haplea says:

    Extraordinar de bine arata!!!

  23. Frumoasa prezentare!Pupici!

  24. Sunt o frumusete si desigur, tare delicioase!!!Pupicei!

  25. Emily says:

    multumesc frumos! Pupici tuturor si o noua saptamana minunata :*

  26. Lavinia says:

    Imi place crema asta(cea cu unt mi se pare un pic cam gretoasa) si azi chiar am vazut in piata niste capsuni care mi-au facut cu ochiul. Cred ca le incerc si eu in weekend. Multumesc pentru idee! Te pup!

  27. Emily says:

    Lavinia, scumpa mea, abia astept sa-mi povestesti cum ti s-a parut! e o crema suava si delicata, iar cu aroma de capsune ... o sa te cucereasca definitiv ;)
    trebuie sa incerci si crema de bezea cu unt, e total diferita de cea clasica ;) Te pup

  28. Arata foarte bine,ma tenteaza sa incerc sa fac cupcakes,dar tot aman momentul...fara sa am un motiv anume...ganache de ciocolata...o nebunie (interesant este ca anumite retete recomanda fierberea la frisca si eu asa o practicam...cred ca diferenta este numai la rezistenta in timp ,ma gandesc ca cea fiarta nu se strica asa de repede) isr asocierea cu sirop de capsune este irezistibila.Un clar de luna excelent,Daiana

  29. Emily says:

    Draga Daiana, ce mai astepti? incearca-le ;)
    cat despre fierbere, nu difera gustul, doar ca exista voci care spun ca daca ajunge la fierbere se intareste mai greu! La noi oricum nu apuca sa stea 48 ore :))
    te pup si te astept cu vesti! O zi frumoasa!

  30. Anonim says:

    Super minunile astea ! Sper sa le fac si eu .

  31. Emily says:

    multumesc :* eu ador combinatia de cioco alba cu capsune ♥ te pup si te astept cu vesti!

  32. Delicioos de bine arataaaaa!!!!!...vreau si euu...:((

  33. Bianca says:

    felicitari, arata super. le incerc la sfarsitul saptamanii, e vreo problema daca le fac de vineri si le servesc sambata??? daca da, la ce temperatura sa le pastrez? multumesc

  34. Emily says:

    draga Bianca, musai trebuie tinute la frigider, chiar daca le servesti in cateva ore! La frigider inseamna la maxim 8-10 grade, dar nu mai putin de 2 grade ;)

    Spor!

  35. Bianca says:

    Multumesc, acum am terminat frostingul. La gust e delicious, numai ca am omis ceva, adica nu am pus colorant pentru ca nu am gasit la Carrefour. Acum e la frigider pana maine cand il voi folosi, dar ma gandeam sa pun maine colorant cand il amestec cu mixerul. E bine daca fac asta? Multumesc

  36. Emily says:

    Ma bucur draga mea! Ai grija cu colorantul, il poti adauga la sfarsit doar daca e gel! Iti recomand sa folosesti foarte putin din cel lichid!

    Zi frumoasa!

  37. Bianca says:

    Multumesc pt tot, au iesit super. Musafirii m au intrebat de unde le am cumparat, colorant nu am mai pus pus pt ca nu am gasit in niciun magazin unde am cautat. Cand le am decorat, mi s a parut crema mai moale, dar dupa ceva timp s a inchegat f bine pe prajiturele. am mai omis mici aspecte la ornat, adica nu au iesit asa spectaculoase ca ale tale la final, dar au facut impresie foarte buna. Pt doritori, incercati cu incredere!!!

  38. Emily says:

    Ma bucur tare, tare mult! Cu siguranta au fost foarte frumoase ;)
    Te imbratisez cu drag!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)