mocaccino cupcakes

Mocaccino este delicioasa combinatie intre cappuccino si crema de ciocolata cu frisca! Tocmai pentru ca ador aroma de mocaccino am facut acest super delicioase cupcakes! Absolut fantastice, pe cuvant!



Meritam cu toatele un moment de rasfat in adevaratul sens al cuvantului, caci, ce poate fi mai frumos decat sa ne savuram prajiturica cu aroma celei mai fine si mai delicate bauturi italienesti, pe terasa, in compania razelor de soare si a florilor? 


Mocaccino, sau moccacino ori chiar mochaccino in unele zone este absolut delicios! Nu pot incepe lucrul dimineata daca nu am langa mine cescuta mea cu mocaccino :) Nu sunt bautoare de cafea, inde de el nu pot si nici nu vreau sa ma las :))  caci il ador, iar aceste cupcakes ... cum sa va spuns eu? ... au fost super super super mocaccinoase :)) si delicioase! Aromate, cremoase, pufoase, dulci si super dragalase! Sper sa va placa si voua! Eu le iubesc deja! 


RETETA - MOCACCINO CUPCAKES 

ingrediente pentru 12-14 cupcakes
1 cup faina, 1/3 cup cacao neagra, 2 linguri ciocolata data pe razatoare, 1 cup zahar, 1 lingurita praf de copt, nelipsitul praf de sare, 1/2 cup unt topit, caldut, 2 oua mari, 3 linguri espresso fierbinte, 1-2 linguri lapte fierbinte
frostingul se pregateste cu cel putin 6 ore inainte de decorare:
200 ml frisca lichida, 200 gr ciocolata alba taiata bucatele, 30 gr ciocolata neagra, 1-2 linguri cafea solubila
*1 cup = o cana de 240 ml  

Pregatim prima data amestecul pentru frosting astfel incat sa aiba timp sa se raceasca perfect! Eu l-am facut seara inante de culcare :) si l-am depozitat in frigider (este obligatoriu ca acesta sa stea la rece)! Se topeste ciocolata la bain marie, timp in care seincalzeste si frisca lichida (ai grija caci nu trebuie sa ajunga la punctul de fierbere, trebuie doar incalzita). Cand s-a incalzit adaugam ciocolata si cafeaua solubila omogenizand cu un tel, usor, pana la omogenizare! Se depoziteaza in frigider pentru minim 6 ore! 


Pentru cupcakes se amesteca toate ingredientele solide (exceptie zaharul) intr-un bol si se lasa de-o parte!  Separat se bat foarte bine ouale impreuna cu zaharul pana ce devin cremoase, moment in care adaugi untul caldut, espresso-ul si laptele, mixand cu viteza medie pentru 3-4 minute! Se adauga apoi amestecul de ingrediente uscate, putin cate putin, mixand pana la omogenizarea completa! Se toarna in forme si se coc in cuptorul preincalzit, la foc mediu, pana ce trec testul cu scobitoarea! 


Cand cupcakes-urile s-au racit putem trece la finalizarea frosting-ului! Se mixeaza, timp de 2-3 minute amestecul de ciocolata, pana ce capata o consistenta cremoasa si densa! Acesta este momentul in care se trece la ornare! Atasam o spirala de ciocolata pentru un efect si mai spectaculos si turnam cateva picaturi de sirop (caramel, ciocolata ... care va place)

♥ absolut delicioase  


O zi minunata dragii mei!
Emily 

Print Friendly and PDF

35 Responses so far.

  1. Arata super si cred ca sunt si delicioase!
    Iar ai facut o treaba foarte buna! ;)
    Hugs!

  2. Anonim says:

    Sunt minunate si 100% si delicioase! :)
    O saptamana frumoasa iti doresc, pupici!

  3. Simona says:

    Doamne... esti un fenomen!! Si cand spun ca esti mama cupcakes-urilor, cred ca spun prea putin! Absolut minunat arata totul!!! Nota 10 ptr prezentare, ptr retete si mai ales ptr rabdare... ca mie asta-mi lipseste rau (desi recunosc ca nu stiu daca as fi in stare sa fac asa ceva!)!
    Pupici dulci

  4. Edith says:

    suuperbee <3
    imi place mult varful cu care le ornezi ;)
    pup!

  5. Emily says:

    Alina, multumesc <3

    Delicious Flavours, iti multumesc! Saptamana frumoasa si tie! :*

    Simona, multumeeeeeesc! Iti trebuie un moment de liniste si niste duiuri metalice de foarte buna calitate, in rest ... floare la ureche! Crede-ma! Te pup tare tare!

    Edith, multumesc frumos draga mea! E duiul acela simplu cu stea in deschidere laaaaarga! Te pup cu drag!

    o saptamana minunata fetelor! :*

  6. Wow!Acestea sunt ingredientele mele preferante:ciocolata si cafea!Ce minunatii ai facut!!!Dar spune-mi te rog cu ce ai facut ornamentul asa de inalt,ce instrument ai folosit?....Arata delicios!!!Te pup!

  7. Asa da rasfat!Foarte frumoase sunt si cu siguranta delicioaseee *** pupici

  8. Emily says:

    Claudia, ma bucur ca-ti plac! Am folosit duiul cu stea in deschidere laaaaarga! Secretul e sa folosesti duiuri metalice de foarte buna calitate, care au taieturile bune! ;)

    Surorile mele preferate ;) multumesc frumos! Pupici!

  9. Emily, draga mea, vad ca iar te-ai rasfatat!! Prezentarea superba!! Pupici!

  10. Emily says:

    Adela, pai se poate altfel? :) Multumesc frumos draga mea! Pupici

  11. Timea says:

    Sunt mai mult decat superbe!!!!! si gustul divin....vin la tine la cafea :). pup si o saptamana frumoasa si tie!

  12. Danutza says:

    Wow, le adooor! M-am indragostit de ele instantaneu:) M-as muta la tine cateva zile sa tot pap minunatii din astea:)) Pupici!

  13. Anonim says:

    Cred ca mi-ar parea rau sa le pap , sunt fragile ca un trandafiras ;) .... , dar atat de superbe !!!!

  14. FLORY says:

    Abslut minunate,trebuie neaparat sa le incerc!Pupici!

  15. Ce minunate,iar de prezentare nu mai vorbesc..felicitari!!

  16. Cristina says:

    Frumoase si delicioase, ca sa nu spun perfecte!

  17. Unknown says:

    vai de omori cu ele :(, sunt superbe felcitari ;)

  18. felis says:

    Chiar arata spectacuos!... Cu ce dui ai ornat?

  19. Antonina says:

    Ce dragalasenii ai aici!!! Crema aia trebuie sa fie un deliciu!! Minunat arata draga mea! te pupic

  20. Liana10 says:

    Sunt ale mele, sunt ale mele...imi place de mooor! Ah, de nu le-oi face si eu sau vin la tine pe jos! ;-))) puup

  21. Emily says:

    yuppy ce ma bucur ca va plac ;)
    Danutza, hai! ca si-asa ma plictisesc! :)
    Liana, te astept :)) sau si mai bine facem o seara a fetelor si le preparam din nou :*

    Felis, am folosit duiul metalic, cu deschidere larga, in stea si ornare din plan vertical :*

    pupici tuturor!

  22. Maria says:

    Splendite.....,draga Emily:)!!!!!Pupici:X

  23. Miha says:

    Cat de frumoase sunt... Cum sa nu le vrei pe toate numai pentru tine? :))))

  24. Emily says:

    Maria, multumesc draga mea! :*

    Miha, multumesc! Stii ca exact acelasi gand l-am avut si eu cand le-am facut? :)))) am cedat intr-un final, dar ... :)))) te pup scumpa mea!

  25. Arata superb, ca de fiecare data!

    12-14 cupcakes de fiecare data... sint ceva cupcakes :)

  26. Emily says:

    Teo, multumesc <3

    the Wandering Oltean (musai trebuie sa-ti aflu numele ;) ) multumesc, ma bucur ca-ti place! 12-14 sau chiar dublu, depinde daca avem musafiri sau prieteni abonati :), daca nu, vecinii se bucura de fiecare data :))

    O zi minunata!

  27. Un mocaccino aici, vã rog!

  28. Minunate aceste cupcakes, esti mama lor :)
    Daca nu e cu suparare, imi poti spune de unde si la ce pret ti-ai achizitionat spritul? Eu am unul cu care nu ma prea descurc, vreau unul nou!
    Pupici :*

  29. Emily says:

    Ramona, s-a facut ;)
    Diana, multumesc frumos <3
    Am un set de duiuri metalice, cumparate dintr-un magazin de bakery din Barcelona! Cercetez piata si iti trimit link daca gasesc in RO! pup tare tare

  30. Sasha says:

    e absolut genial ceaa ce faci :D

  31. Emily says:

    multumesc Sasha!

  32. Super delicioase si frumoase..bravo!

  33. Emily says:

    ♥ multumesc ♥

  34. Ce trandafiri frumosi ai in background! Iar cupcake-urile nu sunt mai putin delicioase sau fermecatoare. Numai bune pt. un mic dejun prelungit!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)