spring cupcakes cu crema de vanilie ♥

astazi va ofer cupcakes cu vanilie    cupcakes care sa vesteasca sosirea primaverii! Sunt cremoase si vanilate facand pereche buna cu acest superb weekend! Am ales crema de vanilie tocmai pentru a raspandi in aer aroma primaverii! Vi le recomand cu drag pentru zilele in care veti dori sa va rasfatati si sa va lasati mangaiati de razele soarelui 



Insa gata cu vorba, sa trecem la fapte, mai precis la reteta :)

ingrediente pentru 12 cupcakes:
1 + 1/4 cup faina, 1 cup + 2 linguri de zahar, 1 lingurita praf de copt, un praf de sare, 1/2 cup unt nesarat topit - caldut, 2 oua, 2 linguri lapte fierbinte si extract pur de vanilie
creme patisserie (crema de vanilie) 
115g zahar, 2 oua mari, 1 galbenus, 2 linguri cu amidon de porumb, 230 ml lapte, 120 ml frisca lichida, 2 lingurite extract pur de vanilie! 


Prima data preparam crema! Amestcam intr-un bol zaharul cu ouale, galbenusul si faina de porumb! Laptele impreuna cu frisca lichida se pune la fiert intr-o oala cu fund gros, la foc mic spre mediu! Cand da in clocot se da la o parte si se toarna incet compozitia cu oua amestecand continuu! Cand s-au omogenizat se pune din nou pe foc, continuand amestecarea! Cand s-a ingrosat si are consistenta deja a unei creme se mai lasa doar 1 minut! Nu uita sa amesteci continuu! Dupa ce s-a dat la o parte de pe foc se adauga vanilia si se lasa la frigider cel putin 3 ore! 

Pentru cupcakes se amesteca toate ingredientele uscate (mai putin zaharul) intr-un bol, iar separat se bat foarte bine ouale impreuna cu zaharul pana ce devin cremoase, moment in care adaugi untul caldut si laptele amestecand timp de 3-4 minute (la viteza medie)! Se adauga amestecul de ingrediente uscate, putin cate putin, continuand mixarea pana la omogenizare completa! Se coc in cuptorul preincalzit, la foc mediu, pana ce trec testul cu scobitoarea (aproximativ 20-25 minute) dupa care se lasa la racit pe un gratar! Se decoreaza cu fulgi de ciocolata 


O primavara frumoasa, plina de zambete si caldura! 

Cu drag,
Emily

Categories:
Print Friendly and PDF

28 Responses so far.

  1. Timea says:

    Superbe Emily si delicioase si cu vanilie! ♥ ♥ ♥

  2. FLORY says:

    Trebuie neaparat sa le-ncerc,sigur sunt un deliciu!

  3. Simona says:

    Arata minunat!! De fapt tot ce faci tu arata intr-un fel anume... de cred ca nu m-as indura sa le mananc de frumoase ce sunt. Pupici

  4. Alea din a doua poza sint pentru mine, da ?! Gata, unul l-a luat Timea, iar restul sint ale mele... Hmmm, delicioase...

  5. Alex says:

    Mvaaaai ce deliciu...imi ploua in gura...
    Sa ai o primavara superba !!!!

  6. Aroma de vanilie este delicata.Pupici!

  7. Superbee! O primavara frumoasa! Pupic!

  8. Emily says:

    Timea, multumesc ♥
    Flory abia astept sa-mi povestesti ♥
    Simona, multumesc frumos ♥ te pup
    Diana, sigur ca da :)) pupici ♥
    Alex, o primavara superba si tie ♥
    Bianca, multumesc!
    DiaMar, asa este! te pup!
    Adela multumeeesc ♥ pupici

  9. Antonina says:

    Minunat arata draga mea !!

  10. Unknown says:

    foarte frumoase, ca de obicei!
    :*
    Duminica placuta :D

  11. liana says:

    Superb arata, si hartiutele alea verzi parca atrag primavara !

  12. Paradis says:

    Minunate ca de obicei! O primavara frumoasa!

  13. Cristina says:

    Foarte dragute si foarte bune.

  14. Ce frumoase sunt, felicitari!

  15. Lory says:

    Superbe!!! trebuie sa-mi iau inima in dinti si sa pregatesc si eu coupcakes.Cu siguranta ma voi inspira de la tine .Prea sunt perfecte!!
    Felicitari!!:*

  16. Unknown says:

    vai ce bine arata, deja imi ploua in gura :d

  17. dia says:

    ce minunatie! bine ai venit cu primavara!

  18. Minunat arata!!!Ador crema de vanilie!Pup!

  19. Emily says:

    multumesc frumos fetelor! Va imbratisez cu drag si va doresc o primavara plina de vise colorate :*

    Lory, nu e greu deloc ;) vei vedea! la cate minunatii ies din mainile tale sigur vei avea rezultate mai mult decat minunate! Abia astept :*
    Seara frumoasa!

  20. Anonim says:

    Mai are rost sa mai zic si eu cat de bine arata ???????? :):)

  21. Liana10 says:

    Mmmm, cu crema de vanilie! Mai e vreo crema sau culoare cu care n-ai facut? ;-) Chiar daca ai facut, sunt convinsa ca mai gasesti tu cateva nuante :*

  22. Excelent!Imi place vanilia!

  23. Emily says:

    Raluca, multumesc :*
    Magda, esti o scumpa :) Pupicei
    Liana, oh, dac-ai sti cate planuri am :)) nu-mi ajung zilele si nu ne mai incap burtile :)) am trecut la rasfatat si vecinii si colegii :)) insa in continuare am planuri marete, culori, forme, arome ... ohhhh
    Te pup scumpa mea! O seara faina!

  24. luce hermosos y tentador una exquisitez,feliz primavera,abrazos y abrazos.

  25. Emily says:

    Gracias Rosita! Besitos!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)