Emily's cupcakes ♥ my cupcakes

scortisoara, miere, nuci crocante, butter cream delicios si o usoara aroma de ciocolata, toate acestea stau la baza acestor cupcakes de vis ! Aromate, pufoase, cremoase, crocante si mai presus de toate delicioase, aceste cupcakes sunt prima mea incercare de a crea o reteta ♥ proprie! S-au dovedit a fi de departe printre cele mai bune cupcakes gustate ever ♥ si credeti-ma, am gustat destule :)) Le-am denumit simplu, cum altfel decat Emily's Cupcakes ♥ si chiar simt ca ma reprezinta ;) 




Frumoase si delicioase ca o zi de primavara, cu flori si fluturi, cu raze de soare si zambete, aceste cupcakes au transpus in gust si aroma toata savoarea primaverii! Musai, daca va doriti un desert delicat si super super delicios sa le incercati! 




ingrediente pentru 12 cupcakes: 
cupcakes: 1 lingurita scortisoara, 1 cup zahar fin, 1/2 cup cacao neagra (de cea mai buna calitate), 2 linguri fulgi de ciocolata cu un continut de 85% cacao, 1 lingurita praf de copt, 1 praf mic de sare, 1/2 cup unt nesarat, caldut, 2 oua mari, 2 linguri de cappuccino fierbinte! 
frosting: 3 albusuri de ou, 1 cup zahar fin, 250 g unt bio nesarat, moale si cat mai light cu putinta, 1 lingura mare cu miere + 1 ceasca de nuci coapte, crocante si maruntite
1 cup = o cana de 230 ml




pentru cupcakes amestecam toate ingredientele uscate, mai putin zaharul pe care il mixam impreuna cu ouale, pana ce obtinem un amestec cremos si pufos! Adaugam untul caldut si cappuccino continuand mixarea inca 3-4 minute, la viteza medie, dupa care adaugam mixul de ingrediente uscate, putin cate putin, mixand pana la omogenizarea completa! Se coc in cuptorul preincalzit, la foc mediu pana ce trec testul cu scobitoarea (20-25 min)! Se lasa la racit, pe un gratar! 



pentru frosting se bat albusurile, impreuna cu zaharul si praful de sare, la viteza mare, timp de 5-6 minute, dupa care adaugam cate o lingurita de unt, mixand pana la incorporarea completa! Nu adaugam alta bucata de unt pana nu s-a omogenizat si incorporat anterioara! Va dura aproximativ 7-8 minute, timp in care cea mai pufoasa si fina crema isi va face aparitia ;) adaugam mierea si 2 picaturi de extract de migdale (va accentua practic aroma delicioasa a nucilor) si gata :) Putem trece la montare, caci in acest timp cupcakes-urile s-au racit deja! Cu o spatula sau chiar cu o lingura medie formam un mic norisor de crema pe fiecare cupcakes, norisor  pe care-l acoperim cu nuci crocante, delicioase! Sunt absolut divine si va recomand sa le consumati la temperatura camerei, astfel crema va avea exact consistenta aceea pufoasa, aerata si super catifelata! Musai, trebuie pastrate la rece, iar daca le scoateti cu 30-40 minute inainte de consum, vor fi exact asa cum trebuie   asta daca rezista cineva, sa le tina si la rece :))




Va imbratisez cu mare drag,
Emily 

Print Friendly and PDF

17 Responses so far.

  1. Ana says:

    delicioasa praji dar si pozele :XXX

  2. Simona says:

    Mmm... ti-am mai spus ca de cate ori te vizitez ma ingras cel putin 100 g?! Daca patesc asta doar din privit-poftit... nici nu-mi imaginez cum ar fi sa fim vecine! :)
    La cat de frumos ai vb despre ele, mai-mai ca m-as muncii si eu un pic sa le fac! Nu stiu de ce mi se pare o asa munca grea...
    Pupici dulci

  3. Emily, aici mai nimerit cioco si crocante, sunt bestiale!! Pupici mari!! :*

  4. Emily says:

    Ana, scumpa mea, multumesc frumos!

    Simona, zau ca as fi tare fericita sa fim mai aproape una de alta :))
    Musai trebuie sa incerci sa le faci! Nu e greu deloc, pe cuvant! Te pup scumpa mea :*

    Adela, stiam eu ca semanam :)) Te pup si eu cu mare drag!

  5. Arata superb si cred ca sunt un deliciu!!!Notat reteta:)Pupici!

  6. Unknown says:

    Ti-am spus ca sunt forever in love cu prajiturelele tale? Abia astept sa vad ce minuni ai mai nascocit :) Pup.

  7. Emily says:

    Licuta, multumesc! Te imbratisez cu drag! :*

    Brindusa, esti o scumpa, ca de obicei, si ma bucur tare mult ca-ti plac cupcakes-urile mele ;) Te pup scumpa mea!

  8. Alex says:

    Ce frumusete !!!
    Tu esti motivul pentru care I love cupcakes..ceea ce faci tu aici da dependenta...
    Bune rau !!!

  9. faci o adevarata arta aici cu cupcakes-urile tale!!arata suuuper!!Felicitari!!

  10. pansy says:

    Da,cred ca-s bune cupcake-urile tale !si foarte feminine!

  11. Unknown says:

    arata foarte bine, cred ca si foarte gustoase au fost

  12. Paradis says:

    Eu nu mai intru la tine ca imi vine sa maninc dulciuri mereu,desi nu am voie numai dupa luna august:).Am o colectie de cupcake-uri adunate de-a lungul timpului:)problema e calitate pozelor neclare de lamru aparat :).Sper sa le refac curind ca imi este dor de-un cupcake.Vacanta de vara si dieta ma opreste :)

  13. Maria says:

    Pai daca fundatia(ingredientele) e ..beton:) cum sa nu fie un deliciu ceea ce ne pregatesti!Sunt nemaipomenite, ca deltfel tot ceea ce ne pregatesti:X!!!!!Pupici

  14. Gusulita says:

    Foarte apetisanta combinatie de nuci cacao si scrtisoara. Felicitari pt prima reteta creeatie proprie !

  15. Timea says:

    Cat sunt de frummoase!!!! si ador scortisoara si nucile...! Cat despre creatie proprie ma bucur tare mai ales ca si eu fac mai totul dupa capul meu :). E o satisfactie maxima. Pup cu drag

  16. Emily says:

    Ma bucur asa mult ca va plac! Eu sunt absolut incantata de rezultat :)
    va pup cu drag si va doresc weekend placut! Pupici

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)