postere cadou


Mai tineti minte posterele de anul trecut? Le am si acum, in varianta tiparita / inramata si ma bucur de ele de fiecare data! 

Zilele trecute am "mesterit" inca un poster pe care, daca vreti il puteti primi - cadou din partea mea, la dimensiuni pentru print ;) E suficient doar sa-mi scrieti (comentariu aici, mesaj privat pe facebook sau email) si eu vi-l trimit ;)  


Sa aveti o zi fantastica iar casa sa va fie plina de arome delicioase ;) 
Let's bake some cupcakes! 

Love you! 

Print Friendly and PDF

3 Responses so far.

  1. Minunat posterul <3 Multumim frumos pentru cadou <3

    Weekend placut, lovely girl <3

  2. Emily says:

    Cu mare, mare drag!
    Si eu iti multumesc ;) Seara faina draga mea!

  3. speranta says:

    Multumim.super arata.pupici.week.placut

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)