lemon mousse



Ador aroma lamailor in deserturi, iar cremele cu citrice sunt in topul preferintelor mele! De cand am incercat lemon curd (vezi aici cum il poti obtine in doar 5 minute) am tot experimentat diverse combinatii si prajiturele, care mai de care mai deosebite! Astazi am ales sa ne rasfatam cu un desert simplu, dar delicat si aromat - lemon mousse


ingrediente pentru 4 cescute:
1cup smantana dulce pentru frisca, (daca smantana nu e indulcita deja adaugati si 1/4 cup zahar fin), 1 + 1/2 cup lemon curd (aveti aici reteta) *1 cup = 1 cana de 240 ml
Preparare: bateti bine frisca si amestecati-o cu lemon curd, turnati in cesti si lasati la rece pentru 1 ora ;) Asta-i tot! E buuuuun si atat de usor de facut :) Maxim 10 minute cu tot cu lemon curd!



Print Friendly and PDF

10 Responses so far.

  1. Anonim says:

    Cred ca te unge pe suflet. Merge de minune cu un ceai bun. O zi superba sa ai!

  2. Gabriela says:

    Trebuie sa fie tare bun! Nu am facut pana acum lemon curd, trebuie sa incerc si eu.

  3. coco says:

    super , am acasa ce-mi trebuie :)

  4. Emily says:

    Haplea, sa stii, chiar te unge pe suflet o asa crema! La multi ani!

    Gabriela, incearca, macar jumatate din cantitate! Eu cred ca iti va placea ;)

    Coco, te astept cu vesti :*

    Cristina, e tare bun! Puuuuuup

  5. Deja salivez aici in fata calculatorului!

  6. Unknown says:

    Simplu si extrem de bun. Si pe mine m-a cucerit lemon curd-ul...definitiv! Vin la o portie de mousse ;)

  7. Emily says:

    :)) dar eu cum crezi ca ma uit la ea? :))

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)