mini muffins cu mere


Ceai "english breakfast" si mini muffins cu mere si scortisoara pentru o dimineata imbracata in raze de soare, fulgisori de nea, zambete si iubire! Ce poate fi mai frumos de-atat? E un moment din acela in care simti ca viata te rasfata la maxim si simti ca fericirea e atat de usor de atins ... off ... ce frumoasa poate fi viata daca deschidem ochii ... Lucrurile simple sunt cele care ne pot face fericiti! Asa-i? 




24 mini muffins - gata in doar 40 min, cu tot cu coacere :)

ingrediente: 
1 cup mar dat pe razatoare, 1/4  cup lapte la temperatura camerei, 1 cup faina, 2  lgt. rase cu praf de copt, 1/4  lgt sare, 1/4  lgt scortisoara macinata, 3/4  cup zahar brun, 1/4  cup unt topit si 1 ou, batut spuma! 

preparare
1. Pregateste o tava de muffins si unge usor fiecare forma cu putin ulei! Intr-un bol incapator combina faina, prafu lde copt, sarea si scortisoara! 
2. bate oul cu zaharul pana ce devine cremos, adauga apoi untul si combina-le cu laptele si marul razuit! Toarna mixul obtinut in bolul cu faina si amesteca pana ce se omogenizeaza! 
3. Toarna compozitia in formele de muffin, nu mai mult de 2/3 in fiecare forma ;)  
3. Coace in cuptorul preincalzit pentru ~ 15 min, la 180 grade C, pana ce devin aurii si trec si testul scobitorii! Serviti calzi, alaturi de o cana de ceai delicios!
* 1 cup = 1 cana de 240 ml




Print Friendly and PDF

17 Responses so far.

  1. Alex says:

    O frumusete! Am salivat privind minunatiile astea ale tale. Sunt superbe! Dar cred ca stii asta deja ;)

  2. Acsinte Lorena Isabela says:

    Ce bunatateeeee!! o sa incerc si eu :P_

  3. Simona says:

    O prezentare super!! Imi i-au cescuta de ceai si cateva muffins!

  4. Cristina says:

    Nu as refuza ceva atat de bun!

  5. Mmmm cu mere..Imi plac!

  6. Cat de bine arata! Fantastic!

  7. Emily says:

    mii de multumiri! Asa tare mi-ar placea sa bem un ceai cu toatele <3
    Poate intr-o zi ...
    mii de imbratisari fete frumoase si dragi!

  8. Unknown says:

    Deliciosi muffins!!! Pozele superbe, te imbie sa-i gusti :D Pupici si o zi frumoasa!

  9. Sunt minunate aceste muffins! As servi si eu una la ceai.

  10. Hai sa stric echiibrul aici si ma invit se eu :)
    Super!

  11. Mimmi says:

    Tare buni si aromati mai sunt!
    Pupici

  12. Superbe poze! Culorile, briosele, fundalul, totul e impecabil. Si da, viata e atat de frumoasa pe cat iti doresti tu sa fie. E bine sa fim atenti pe cat posibil la partea frumoasa a vietilor noastre. Felicitari pentru postarea asta minunata!
    Sa ai o seara frumoasa!

  13. Emily says:

    Cu cat mai multi cu atat mai bine ;)
    Mii de multumiri si imbratisari!

  14. Anonim says:

    Ce-mi place cum le-ai aranjat in cosulet !!!! <3 Sunt convinsa ca sunt super deliciosi !!!
    O saptamana de vis , draga mea !! <3

  15. Emily says:

    multumesc la fel scumpa mea! puuup

  16. Unknown says:

    Nu m-a lăsat inima să nu le încerc și eu. Am făcut 12 bucăți mai mari și nu au apucat să se răcească! nu știu cum reușești, dar toate arată minunat, iar de gust nu mai vorbim. Mulțumim din nou pentru rețete! Mii de îmbrățișări!

  17. Emily says:

    Draga IOana, ma bucur tare mult ca v-au placut si te astept cu mare, mare drag de fiecare data! Mii de imbratisari! :*

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)