muffins cu mar si fulgi de ovaz


Cum am putea sa incepem o saptamana de lucru daca nu cu muffins deliciosi si sanatosi? 


12 muffins - gata in doar 40 min, cu tot cu coacere :)

ingrediente: 
1/2 cup fulgi de ovaz, 1/2 cup mar dat pe razatoare, 1/2  cup lapte ula temperatura camerei, 1  cup faina, 2  lgt. rase cu praf de copt, 1/4  lgt sare, 1/4  lgt scortisoara macinata, 3/4  cup zahar brun, 1/4  cup unt topit si 1  ou, batut spuma! 

preparare
1. Pregateste o tava de muffins si unge usor fiecare forma cu putin ulei! Intr-un bol amesteca fulgii de ovaz cu laptele si lasa-i la rehidratat 5 minute! Intr-un bol incapator combina faina, prafu lde copt, sarea si scortisoara! 
2. bate oul cu zaharul pana ce devine cremos, adauga apoi untul si combina-le cu amestecul de ovaz si marul razuit! Toarna mixul obtinut in bolul cu faina si amesteca pana ce se omogenizeaza! 
3. Toarna compozitia in formele de muffin, nu mai mult de 2/3 in fiecare forma ;) si presara cativa fulgi de ovaz deasupra! 
3. Coace in cuptorul preincalzit pentru 17-20 min, la 180 grade C, pana ce devin aurii si trec si testul scobitorii! Serviti calde, alaturi de o cana de lapte fierbinte!

* 1 cup = 1 cana de 240 ml
* reteta adaptata dupa recipe.com


Sa aveti o zi fantastica iar saptamana sa fie usoara si frumoasa ca vremea de afara! 
Va imbratisez cu drag! 

Categories:
Print Friendly and PDF

10 Responses so far.

  1. coco says:

    o copiez :)
    mercic !

  2. Timea says:

    Mmmmm ce bune sunt. Fur si eu pt cafea

  3. diamond says:

    country style :D i love it :D

  4. Emily says:

    Coco, mie mi-au placuta taaaaare mult! Pup si te astept cu vesti!

    Timea, la fix ;) Puuuup

    Diamond, daaaa ;)

    Mii de imbratisari!

  5. Vreau si eu ca tocmai mi-am facut un ceai si merge foarte bine langa muffins pregatite de tine!

  6. Gabriela says:

    Foarte bune! Banuiesc ca marul razuit l-ai adaugat impreuna cu ovazul, in aluat, asa-i? Emily, daca folosesti fulgi fini de ovaz, mai este nevoie sa-i lasi la inmuiat?

  7. Unknown says:

    Superb, vin eu cu cana de lapte, numai sa primesc asa ceva! Pupici draga mea!

  8. ama says:

    ce atmosfera frumoasa <3

  9. Emily says:

    Rocsy, acus il savuram pe ultimul :) si tot cu ceiut <3 Puuup

    Gabriela, bine ca-mi zisesi ;) am modificat! Este pus in mixul de ovaz si cred ca e mai bine sa-i lasi macar 1 minutel in lapte ca sa nu fie prea diferite texturile ;)

    Paula, cumj sa nu? te astept cu mare drag <3

    Mii de imbratisari!

  10. Emily says:

    Ama, multumesc scumpa mea! :*

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)