tea party - winter edition



Haideti cu totii la party! La tea party ;) caci fara ceai, cupcakes, muffins si alte dulci rasfaturi nu se poate! Astazi ne rasfatam cu arome delicate, cu preparate parfumate, dar aromate, in ton cu vremea rece de afara! Prea a picat bine acest tea party, sa ne mai incalzim putin, nu? 

Astazi petrecem alaturi de Diana, care ne aduce din Tara mea inventata niste biscuiti atat de draguti si sofisticati incat ii mananci cu zambetul pe buze, de Simona care vine cu cele mai delicioase bomboane Rocher, de Andreea care are o "Pasiune pentru bucatarie" si ne aduce faguri cu ciocolata, de Kadia cea care ne impresioneaza prin atitudine si creativitate de fiecare data, de Mihaela detinatoarea blogului "De prin lume adunate" care ne aduce mini brownies cu crema delicioasa de cafea, de Irina care ne aduce muffins cu cranberry si nu in ultimul rand alaturi de Magda, cu care de altfel am si deschis sezonul de tea party! Cat's Kitchen este un blog plin de culoare si savoare! 

Magda ne aduce, intr-un decor de iarna, cu fulgi de nea, un ceai super aromat din muguri de jneapan si niste cupcakes surpriza! 
Va invit cu drag sa le vizitati pe invitatele mele si sa descoperiti minunatiile cu care ne rasfata! Cu siguranta veti da peste multe alte retete delicioase ;) 


Va multumesc tare mult pentru o asa petrecere calda si plina de zambete! Va astept cu mare drag la Tea Party - love edition! 
De asemenea, asteptam cu interes stabilirea temei pentru urmatoarea petrecere! 



Vreau sa va adresez fiecaruia dintre voi o invitatie la aceste mici petreceri cu ceai si rasfaturi delicioase! 
Va astept cu mic si mare! 

Mini ghidul de participare: "tea party with Emily's Cupcakes"




Categories: ,
Print Friendly and PDF

19 Responses so far.

  1. Diana B. says:

    Ce ziceti de un English Tea Party pentru data viitoare? Cu ceaiuri si treats specific englezest? :D

  2. AlinaS. says:

    Am urmarit cu drag aproape toate editiile Tea party si tare mi-as fi dorit s aparticip; acum am gasit un set pentru ceai pe placul meu si sper sa nu lipsesc la nici o editie Tea party de acum inainte. Imi place foarte mult atmosfera ce ati creat-o. Felicitari Emily! Felicitari tuturor "complicilor".

  3. Anki says:

    Foarte frumoasa petrecere! Duminica frumoasa, draga mea. :)

  4. Emily says:

    Diana, asa facem! English tea party este tema urmatoarei editii! Abia astept <3

    Alina, draga mea, te astept cu mare drag! Acum nu ai mai ai scapare ;)

    Anki, multumesc! Mii de imbratisari!

    Va pup cu drag,
    Emily

  5. Anonim says:

    O editie superba !!!!
    Emily, ai facut niste minunatii , iar ceainicul e superb !! <3 <3
    O seara superba !!
    PS.Imi pare rau ca nu am reusit sa mai pregatesc si eu ceva !! :(

  6. Timea says:

    Asteptam si eu cu nerabdare o noua editie de Tea Party <3

  7. Emily says:

    Magda, multumesc tare mult! <3 <3 <3

    Timea, te astept cu mare, mare drag! <3

  8. Simona says:

    Ca de obicei o parada delicioasa! Bombonelele mele nu le vad.. este posibil sa nu se incadreze.. ?! :)
    Pupici

  9. Unknown says:

    Grozav tea party! Eu nu am reusit sa particip luna aceasta, desi mi-a placut mult tema. Sa vedem cum ma organizez pe viitor :) Pupici Emily!

  10. Unknown says:

    Cat imi place ca s-a reinceput party-ul.Spuneam demult ca-mi era dor de un ceai in grup,ca singura il beau mereu;)
    Tema este super,asa ii voi face inaugurarea noului set de ceai:-)

  11. Un adevarat festin..Bravo!

  12. Emily says:

    Fetelor, va astept cu mare, mare drag la editia lunii februarie: English Tea Party
    Mii de imbratisari!

  13. Zoé says:

    Makes me hungry! So cute and wintery in a warm and cosy way. :)

  14. Emily says:

    Zoe, thanks my dear! Nice to see you here :*

  15. Unknown says:

    Oh, ce-mi place! Mai ales ca am aproape un raft plin de ceaiuri englezesti! Ce bine imi pare ca avem din nou tea-party!!!!

  16. Emily says:

    Kadia, suuuper! Abia astept sa vad ce pregatesti! Si eu ma bucur tare mult!
    Love :*

  17. Haplea says:

    O petrecere pe cinste!!!Weekend placut!

  18. Diana says:

    Ce frumos!!! Pozele sunt fantastice. Te pup, Emily draga!

  19. Emily says:

    multumesc dragii mei! O seara frumoasa!

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)