orange's cupcakes

se pare ca abia acum incepe iarna :) cu frig si zapada, cu viscol si ger, dar cu cupcakes pe masa :)) caci nu se poate altfel! Cupcakes cu portocale si ciocolata, in varianta mini, perfecte  pentru vremea rece de afara, completate perfect de o cana imensa de ciocolata calda, astfel incat frigul de afara nici sa ne mai poata deranja! 




♥ sunteti invitatii mei la o portie virtuala  




E si greu sa nu va dati seama ca-s topita dupa cupcakes, dupa ciocolata, bombonele si accesorii care transmit imaginea unei lumi de vis, a unei povesti cu fundite, tiare si dantele, insa nu cred ca am apucat sa va spun pana acum, imi place tara in care m-am nascut, imi place Romania, imi plac romanii adevarati chiar de traiesc sau nu in tara! Poate voi detalia la un moment dat acest aspect, insa acum sa revenim la cupcakes-urile delicioase si haioase :) 




Luna aceasta, provocarea superbului proiect "Dulce Romanie" este Mitinita! M-am bucurat tare mult cand am aflat ca citricele sunt vedetele acestei luni caci ador aroma proaspata de portocale, clementine, minole, lime, lamai si toate celelate surori ale lor :) 


ingredinte pentru 24 mini cupcakes sau 12 normale :)
1 cup faina, 1 cup + 2 linguri de zahar, 1/3 cup pudra de cacao neagra, 1 lingurita praf de copt, un praf de sare, 1/2 cup unt nesarat topit - caldut, 2 oua mari, 3 linguri cafea fierbinte si putina vanilie


ingrediente pentru frosting  de portocale:
5 albusuri de ou, 1 + 1/2 cup zahar fin, 400g unt nesarat, moale (nu topit) insa suficient de moale incat sa-l deformezi usor prin apasare, un praf de sare, 1 lingura lichior de portocale (sau esenta) si coaja rasa de la o portocala bio 


Pentru cupcakes se amesteca toate ingredientele uscate (mai putin zaharul) intr-un bol, iar separat se bat foarte bine ouale impreuna cu zaharul pana ce devin cremoase, moment in care adaugi untul caldut si cafeaua amestecand timp de 3-4 minute (la viteza medie)! Se adauga amestecul de ingrediente uscate, putin cate putin, continuand mixarea iar la sfarsit se adauga vanilia! 
Se coc in cuptorul preincalzit, la foc mediu, pana ce trec testul cu scobitoarea (aproximativ 20-25 minute) dupa care se lasa la racit pe un gratar, timp in care se pregateste super deliciosul frosting! 
Se mixeaza albusurile, impreuna cu zaharul, la viteza mare, minim 5 minute, pana ce isi dubleaza volumul si se si intaresc (ca la bezele)! Adaugam praful de sare, si in timp ce continuam mixarea adaugam, bucata cu bucata, untul moale! Nu adaugam alta bucata de unt pana ce prima nu s-a omogenizat (o sa dureze aprox 5 minute) dupa care aromam cu coaja si lichior de portocale si mixam pentru inca 6-8 minute pana ce vom fi obtinut o super catifelata crema! NU te speria daca la inceput amestecul pare moale, isi va reveni in scurt timp! Daca nu si nu, fara probleme il poti readuce pe dumul cel bun cu inca 2-3 bucatele de unt, respectand pasii de mai sus! Si eu am ramas placut impresionata de cat de catifelata a devenit crema! Eu am adaugat si putina ciocolata topita deasupra si  abia apoi frostingul 
♥ decoram si savuram 


Si pentru ca a nins de curand, va invit la visare 




Cu drag,
Emily 

Print Friendly and PDF

28 Responses so far.

  1. Timea says:

    Tare mult imi plac cupcakes-urile acestea! Sunt atat de finute si dragute de nici nu iti vine sa le mananci...ca sa nu le strici :))
    felicitari Emily

  2. Misbah says:

    How sweet these are :)
    Misbah/cupcakeluvs

  3. Dia says:

    Ma indragostesc incet si sigur si etern de mini-cupcakes-urile tale!!! Trebuie neaparat sa achizitionez formele cu pricina.
    Arata senzational!!!puuup:*

  4. Laura says:

    superbe !!! si delicioase :)))

  5. Oau ce bine arata! Pupicei!

  6. Sunt superbe, Emily! Felicitari pentru indemanare si rabdare! Te pup:*

  7. Maria says:

    wow!!!Superbe:)Iar prezentarea .....senzationala!!!!!!!Pupici:x

  8. Antonina says:

    Ce dragute sunt!! Minunate culori Emily! pupici

  9. Simona says:

    Ce frumoase sunt! La prima poza nici nu mi-am dat seama ca-s cupcakes.. :) Nota 10 si ptr munca si ptr poze! Pupici

  10. Emily says:

    Timea, scumpa mea, multumesc frumos! :*

    Misbah, many thanks! Kisses ;)

    Dia, ma bucur tare mult! Sa stii ca sunt si mai usor de mancat  Abia astept sa vad ce pregatesti :*

    Laura, multumesc :*

    Adela, ma bucur ca-ti plac! Te pup si eu draga mea ;)

    Diana, draga mea, multumesc frumos! Te pup si eu cu mare, mare drag ;)

    Mare Maria, ma bucur ca-ti plac :* poate le incerci ca-s usor de facut :*

    Antonina, scumpa mea, multumesc frumos! :* :* :*

    Simona, esti minunataaaa :* multumesc!

  11. Adina says:

    Cat sunt de dragute! Iti inchipui cat de bine o sa arate la parada?Pup

  12. Emily says:

    oh, abia astept! :*

  13. FLORY says:

    Ce frumoase sunt,ai atata rabdareeee!Pupici!

  14. Mihaela says:

    Ce delicioase sunt, dragele de ele, asa pregatite pentru parada :)

  15. Vaaai ce dragalasi sunt !nici nu te induri sa-i mananci !

  16. Drãgãlase, mi dor de zãpadã...

  17. Emily says:

    Miha, multumesc :*

    Vio, ai mare draptate :)) pupici

    Ramona, si mie mi-e dor! Parca e tot mai putina, de la an la an! Te pup

  18. Edith says:

    Ce frumoase sunt!! Si ce haioase sunt fatzucile alea :)

  19. Unknown says:

    ce dragute sunt! Imi plac biscuitii ornamentali, super idee!

  20. Emily says:

    Edith, asa m-am bucurat cand le-am gasit :) si mai sunt si de ciocolata :)) preferata mea! multumesc frumos scumpa mea! pupici

    Kadia, multumeeeeesc :*

    o zi minunata dragele mele!

  21. Ai un premiu la mine.Sa vii sa-l ridici.
    Ador portocalele,asa ca-mi place tare mult ce vad aici.Pupici multi!

  22. Ioana V. says:

    sunt foarte dragute!

  23. Emily says:

    Dia-Mar multumesc frumos! :*


    Alinutzika, te pup

  24. Cornelia says:

    Ce idee extraordinara! Cred ca sunt la fel de gustoase pe cat sunt de haioase! Felicitari!

  25. Emily, these cakes are completely adorable!!

    Paula @ Spoons 'n' Spades

  26. Emily says:

    Cornelia, multumesc! Au fost super super delicioase! :*

    Paula, thanks my dear! :*

  27. Anonim says:

    BRAAAAAAAAAAAAVVOOOOOOO !!!
    prezentarea e superba si cred ca si gustul e pe masura...
    yammyyy!!!
    ma intreb oare cand vom putea sa si simtim - daca nu sa gustam- cate ceva ce ne face cu ochiul de pe blogosfera...:)))) ar fi ceva, nuuuuuuuuuu ?
    am si eu o curiozitate de unde ai luat biscuitii ? arata extraordinar!
    inca o data felicitari !!!

  28. Emily says:

    multumesc frumos
    daca te referi la biscuitii umpluti cu crema sunt super usor de facut si ai aici reteta http://emilyscupcakes.blogspot.com/2012/01/chocolate-cookies.html
    iti trebuie doar forma!
    daca te referi la clovnii portocalii aceia sunt din ciocolata si-i am de la un kitchen shop din Barcelona, insa cu rabdare si putina indemanare se pot face din ciocolata topita si colorata!

    O zi frumoasa

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)