cupcakes for tea party ♥

Iata si primul meu tea party    winter edition :) cu ceai rosu, iasomie, mini cupcakes de ciocolata si crema de cocos si cu miros proaspat de brad 



A fost atat de placut sa petrecem o dupa-amiaza frumoasa de iarna in compania ceaiului ♥ incat vrem sa repetam, drept pentru care am intrat deja in pregatiri :) 


Voi reveni si cu reteta delicioaselor cupcakes  insa acum va las in compania fotografiilor care sper sa va poata transmite caldura si bucuria pe care am simtit-o si eu 



Va astept cu drag sa petreceti alaturi de mine! 
Pentru detalii accesati linkul TEA PARTY winter edition

Categories: , , , ,
Print Friendly and PDF

32 Responses so far.

  1. Anonim says:

    Emily, mi-ai creat nostalgia timpului tihnit. In ultimul timp parca toate-s pe fuga, pe cand aici e alta lume, poate lumea in care Alice (dupa cum spuneai) cauta un refugiu. Am sa-mi fac timp si eu pentru un ceai!

  2. mandala says:

    Succes si pofta buna!

  3. Laura says:

    eu raspund cu drag la invitatie :))) mmm....sigur sunt tare gustoase si ce bine arataaaa... :)))

  4. Dia says:

    Treaba-i asta?!tot cupcakes faceam si eu acum, da' cu nuci verzi;), arata fabulos ce ai facut tu!pupicei, si asteapta-ma, ca vin la ceai:)

  5. Se simte caldura pana la noi! Felicitari pentru ambianta!

  6. Lovely, lovely, lovely, draga Emily!
    Interesanta ideea ta, de tea party. Nu stiu daca voi reusi sa pregatesc si eu ceva, in acest sens, dar imi place tema.

  7. Timea says:

    Superb! si prezentarea si pozele si cu siguranta cupcakes-urile sunt gustoase! like..like...like :)

  8. Fotografiile sunt tare frumoase.Te pup!

  9. Emily says:

    va multumesc fetelor! Va astept cu drag la un ceai :)
    pupici tuturor

  10. Danutza says:

    Minunat arata totul! Mi-am facut si eu temele pentru tea party, vin maine cu vesti pe mail;) Pupici!

  11. Ce bine arata ..si cred ca sunt tare bune...sunt cu cocos ,cum imi place mie !
    weeekend placut!

  12. Foarte finut...pregãteste un loc si pentru mine, te pup:)

  13. Emily says:

    yuppyy :) ma bucur ca va plac! Va pup fetelor!
    Danutza abia astept :)
    pupicei

  14. felis says:

    Cat de bine arata!!!... Vreau si reteta!!!...

  15. Antonina says:

    Ademenitoare imagini !! Ce-mi place ceainicul .. parca e din povesti!!

  16. ema says:

    Emily, pot eu sa vin cu altceva - ceva care nu e de mancare? O invitatie handmade, spre exemplu? Pot? Pot?

  17. Tare frumusele sunt si bune rau de tot!!Pup cu mare drag!

  18. Emily says:

    va pup si eu cu mare drag si ma bucur tare mult ca va plac! Au fost intr-adevar super delicioase! Voi reveni cu reteta!

    Ema, scumpa mea, atata timp cat se incadreaza in tema, poti veni cu orice! :)

  19. Anonim says:

    Superb totul !!!!! Sper sa apuc si eu un ceiutz ;) ...

  20. Andreea says:

    Abia astept petrecerea! :) Puuuup!

  21. Emily says:

    oh, dar eu? numar zilele :))
    pupici fetelor ♥

  22. Mimmi says:

    Ce frumoase sunt <3 !
    Te asteapta un premiu la mine pe blog ! Pup!

  23. VIVIANA says:

    Totul arata minunat!...drept rasplata te asteapta un premiu la mine pe blog! O zi faina!

  24. Unknown says:

    ce dragute sunt! Abia astept reteta, ca dupa aia sa ma apuc de calcule de matematici superioare si sa fac doar 1-2 cupcakes, ca altfel sfarsesc prin a le manca pe toate :(

  25. alina says:

    ce bine arata!! si sunt asa de dragute si mititete...parca iti vine sa le pui la expozitie, nu sa le mananci. :)
    Am un premiu pentru tine, te astept pe blogul meu sa-l culegi.
    :*
    http://dulcesausarat.blogspot.com/2012/01/premiu.html

  26. Haplea says:

    Arata de nota 10 PLUS.

  27. Emily says:

    multumesc fetelor ♥
    Multumesc Haplea! ma bucur ca-ti place!


    o seara frumoasa scumpii mei!

  28. Alice says:

    senzational!
    pt o clipa am fost intr-un basm...iti multumesc , draga mea

  29. Emily says:

    Alice, scumpa mea, ma bucur tare mult! Te imbratisez cu mare, mare drag! :*

Leave a Reply


Nota: comentariile anonime, rautacioase si agresive vor fi intotdeauna moderate, dar nu intotdeauna vor fi si publicate ;)